Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kävi tinder miehellä possun tuuri

Vierailija
10.09.2020 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006630554.html

Kämppä puhtaaksi ja sai varmaan vielä kassitkin tyhjäksi.

On se tinder mahtava paikka, olen aavistuksen kateellinen. Ei panotreffeiltä tuollaista palvelua saanut.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin kutsua Aurin tuollaisille treffeille kotiini, vaikka nainen olenkin. Vihaan siivoamista. Onneksi mies tykkää siitä enemmän ja hoitaa siksi suurimman osan kotitöistä.

Vierailija
2/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ole saanut edes panotreffejä Tinderistä. Exän kanssa pantiin ensimmäisillä treffeillä, mutta niissä treffeissä ei ollut kyse pelkästään seksistä.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä ovat naimisissa.

Vierailija
4/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää naiset, jotka ovat omaksuneet ajatuksen, että heidän pitää "maksaa" miehelle seksistä ja jahdata miehiä tekemällä kaikenlaisia älyttömiä palveluksia. Kunnon pick me -ikisinkkuja.

Vierailija
5/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hitot on. Miehet ei kunnioita tuollaisia naisia tippaakaan, käyttävät vain aikansa.

Vierailija
6/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hitot on. Miehet ei kunnioita tuollaisia naisia tippaakaan, käyttävät vain aikansa.

Ton näköinen nainen ja siivoakin vielä valittamatta. Ottaisin heti.

Vierailija
7/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole enää pulaa matcheistä jatkossa. 

Vierailija
8/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää naiset, jotka ovat omaksuneet ajatuksen, että heidän pitää "maksaa" miehelle seksistä ja jahdata miehiä tekemällä kaikenlaisia älyttömiä palveluksia. Kunnon pick me -ikisinkkuja.

Mua säälittää ne naiset, jotka ovat omaksuneet ajatuksen, että pitää antaa anaalia yms., vaikka ei halaisi, mutta itkevät kun mies ei naisen mielestä tee omaa osaansa kotitöistä. 

Vierailija
9/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää ne naiset, jotka ovat omaksuneet ajatuksen, että pitää antaa anaalia yms., vaikka ei halaisi, mutta itkevät kun mies ei naisen mielestä tee omaa osaansa kotitöistä. 

Minua taas säälittää kaikki miehet jotka jäävät paitsi...vähän niinku kaikesta, jopa omasta järjestään. Mutta, jaksamisia.

Vierailija
10/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai hyvää mainosta siivousfirmalleen, kyllä tässä joku taka-ajatus oli eikä pelkkä tindermiehen palvelu. Tai se oli joku ihan todellinen laatumies jota halusi tosissaan miellyttää. 

Vierailija
11/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai hyvää mainosta siivousfirmalleen, kyllä tässä joku taka-ajatus oli eikä pelkkä tindermiehen palvelu. Tai se oli joku ihan todellinen laatumies jota halusi tosissaan miellyttää. 

Sissimarkkinoinniksi veikkaan minäkin.

Vierailija
12/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainen minkään tavallisen palstaluuserin kotia menis puunaamaan, tästä miehestä on ihan varmasti tolle naiselle jotain hyötyä. Ehkä korkea-asemainen mies jolla paljon kontakteja, ja voi jatkossa suositella naisen siivousfirmaa kaikille eri yrityksille ja muille korkea-arvoisille tyypeille.

Vierailija
13/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen minkään tavallisen palstaluuserin kotia menis puunaamaan, tästä miehestä on ihan varmasti tolle naiselle jotain hyötyä. Ehkä korkea-asemainen mies jolla paljon kontakteja, ja voi jatkossa suositella naisen siivousfirmaa kaikille eri yrityksille ja muille korkea-arvoisille tyypeille.

Saattoi olla jopa laatikkoleukainen astronautti-kirurgi, 190cm pitkä.

Vierailija
14/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussahan oli puhetta synttärilahjasta. Tuskin menisi kaikille siivoamaan, olettaen ettei kyse ole mainoskikasta. Hyvin sai nyt näkyvyyttä.

Vierailija
15/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoiset treffit. En haluaisi, että mun deittikumppani alkais siivoon mun kotia, enkä todellakaan alkaisi itse ottaan mitään ihmeellistä emäntäroolia yhtäkkiä kesken treffien ja alkaisi äiteilemään miehen kotia siistiksi. Kummallinen asetelma. Mutta kukin tavallaan...

Vierailija
16/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos, mikä mainos.

Vierailija
17/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottikohan aht€riin?

Vierailija
18/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat naiset täällä kiristelee hampaitaan...

Vierailija
19/19 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tulee vielä saamaan f e m i n i s t e i l t ä  vihapostia ja tappouhkauksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän