Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsisti-isä ei anna eroa

Vierailija
25.10.2013 |

Narsistista on vaikea erota, uhkailu jatkuu erosi tai ei

t. narsun vaimo

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet vetänyt sen hakemuksen pois kahdesti? jonkun säälittävän uhkauksen vuoksi? Laita kännykkä äänittämään ja keskustele aiheesta miehesi kanssa, sitten sinulla on hyvät todisteet sossussa kun kerrot tästä uhkailevasta sekopäästä.

Vierailija
22/23 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menetin lapsen narsku isälle. Viimesenä iltana kun hänen piti muuttaa. Lähdin ulos, että hän saa rauhassa pakata kun ei tultu toimeen... Lapsi nukkui huoneessaan, olin juonut muutaman kun tulin kotiin ja hän soitti poliisit. Valehteli, että olen riehunut siellä ja uhkaillut ym, minä puhalsin promilleja ja hän nollan ja tadaa sossu antoi lapsen hänelle.

Vieläkään en ymmärrä kuinka siinä kävi niin kuin kävi. Oli liian fiksu mies mulle. Nyt saan nähdä lastani kun mies päättää ja hänen armostaan kyllä "ottaisi" minut takaisin. Oikeusprosessi on kesken. Mutta varaudu kaikken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voit muuttaa pois, mutta lasten "kirjoja" et voi siirtää ilman toisen huoltajan suostumusta. Eli eron kyllä aikanaan saat, mutta saatat joutua myös lapsista eroon tai taistelemaan heistä. Siis jos ex-puoliso siihen ryhtyy.

Kokemusta on. Valitettavasti.