Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä ollut miehen kanssa 2 pv kestänyt riita

Vierailija
25.10.2013 |

Yritettiin äsken jutella normaalisti niin riita vaan jatkui. Yritin kysyä että mihin aikaan mennään ravintolaan syömään, mies sanoi että kun ennättää. Sanoin että jos menee turhan myöhään niin syön muuta, ja mues hermostui ettei ala kellonaikaa sanomaan. Ok, eli ei mennä. Riita alunperinkin oli siitä ettei mies pidä edes vähäisiä lupauksiaan - siis tyyliin poisollessaan lupaa soittaa hyvät yöt ja päivän kuulumiset vaan eipä kuulu, ei pidä kiinni sovituista aikatauluista eikä nyt nähtävästi edes suostu aikatauluihin!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet miehesi kanssa syystä X???

Jos minun mieheni olisi yhtä välinpitämätön ja itsekäs kuin sinun miehesi niin olisi ex ;)

Olet siis miehelle itsestäänselvyys jota ei tarvitse ottaa huomioon ja sovituista jutuista ei tarvitse pitää kiinni.

Vierailija
2/10 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on toinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se itsekäs pettäjäsika!

Vierailija
4/10 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ahdistunut sun vainoomisesta.. soittaminen ja kuulumisten ym. hoitaminen kuuluu lähteä itsestä, eikä pakotetusti.. Se on ahdistunut ja pitää sua liian kontrolloivana.. ja nyt näyttää kuka on mies talossa.

Vierailija
5/10 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko toiseen naiseen. Entinen miesystäväni petti minua, silloin vaistoni kertoi sen. Nyt sellaista kutinaa ei ole - ja tässä asiassa luotan mieheeni kunnes jää rysänpäältä kiinni. Mieheni on vain ihan uskomattoman itsekäs - tottunut elämään yksin ja päättämään itse mitä tekee ja milloin tekee. Hän ei osaa myöskään sanoa ei vatsinkaan töissä - esim. jos työpäivän aikana tulee soitto että olisiko mahdollista selvittää asiaa x klo 18.15 eli työpäivän jälkeen. Mies sanoo ok, eikä edes yritä ehdottaa aikaa seuraavalle päivälle. Siis vaikka olisi sopinut tapaamisen minun kanssani 18.30 (kauppaan) koska minä voin odottaa. 

Sitten kun hän on mun kanssani niin olen kyllä aika hyvin huomioituna - tosin työvoesteihin vastaa edelleen ja lukee raportteja. 

Ap

Vierailija
6/10 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 12:44"]

Se on ahdistunut sun vainoomisesta.. soittaminen ja kuulumisten ym. hoitaminen kuuluu lähteä itsestä, eikä pakotetusti.. Se on ahdistunut ja pitää sua liian kontrolloivana.. ja nyt näyttää kuka on mies talossa.

[/quote]

Saatan joskus laittaa miehelle viestiä. Viimeksi kun yritin soittaa hälle niin syy oli sellainen et miehen ystävä oli oventakana ja oli hienosti hukannut puhelimensa joten tuli käymään ja pyysi soittamaan. Soitin, mies ei vastannut, laitoin viestin että z kävi, oli sellaista asiaa, tulee lauantaina uudestaan. Mies soitti että sanoiko z muuta, ai, ok, no mul on nyt vähän huono hetki puhua niin soittelen sulle illalla rakas. Ja ei tosiaan soittanut, koska työkaveri tuli käymään hänen huoneessaan. (Olivat siis työmatkalla). Ihan ok, mutta olisi voinut ilmoittaa jotain :( odottelin soittoa puileen yöhön ja sitten aloin nukkumaan. Minusta on normaalia ylläpitää suhdetta vaikka toinen onkin muualla. Kyllä minulle ainakin tulee kova ikävä, ja kyllä mieskin saattaa laittaa viestejä että on ikävä ja tahtoisi jo tulla kotiin.

ap

ap

Vierailija
7/10 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu- olette vastanaineita niinkö- riitely on osa parisuhdetta

- meillä on eräs riita kestäyt 8 vuotta

t. 26 v naimissa ollut

Vierailija
8/10 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 13:01"]

juu- olette vastanaineita niinkö- riitely on osa parisuhdetta

- meillä on eräs riita kestäyt 8 vuotta

t. 26 v naimissa ollut

[/quote]

Jep, vuosi ollaan oltu naimisissa :D kiitos viestistäsi!

ap

Vierailija
9/10 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä ja mieheni emme ole kumpikaan pitkävihaisia. Saatamme riidellä niin tulisesti, että se ei ole enää ihan normaalia, mutta riitafiilis kestää maks. muutaman tunnin ja sen jälkeen jo sovitaan tai ihan vain jutellaan normaalisti mikä osoittaa, että haluaa jo unohtaa riidan. Tuollainen pitkään jatkuva on henkisesti todella raskasta!

Vierailija
10/10 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on toinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi