Onko oikein, että mies juo joka ilta?
Vähintään 5 puolen litran kaljaa? Ei suostu syömäänkään ennen sitä, kun sitten ei jaksa juoda. Suutunko turhasta?
Kommentit (13)
Jos on aina tehnyt noin niin minkä mahtaa. Jos aloittanut vasta niin vakavan keskustelun paikka. Suuttuminen saa vain riidan ja vastustuksen.
Ongelmana on huono nainen.
Siksi Jeppe Juo
Zinc
Mitä siis voimme tehdä asialle ?
Zinc
Onko tutista luovuttu minkä ikäisenä?
Saathan sinä suuttua mutta tuhlaat vain omaa energiaasi kuten varmaan olet jo huomannutkin. Anna miehen juoda ja tee sinä illoistasi mukavia sellaisilla asioilla, joista sinä nautit. Jos kerran sinä laitat ruoan niin laitat sen silloin, kun haluat syödä, mies lämmittää sitten itselleen kun haluaa.
On tuo aikamoinen määrä. Eihän tuo hyvä asia ole, kannattaa keskustella hyvässä hengessä, ja kysellä mikä painaa.
Sinähän siitä päätät itse miten asiaan suhtaudut.
Ei ole oikein, mutta en tiedä mikä siihen auttaisi. Jos teillä on lapsia, niin sitten ehkä perheneuvola.
Niin sinulla on siinä alkoholisti eli juoppo. Hän juo 2 kertaisesti liikakulutuksen verran. Olet juopon puoliso. Olet siis läheisriippuvainen, koska alkoholistien puolisot on sellaisia. Sinun pitäisi nyt tajuta lähteä itsesi vuoksi.
Jonkun mielestä on oikein, jonkun mielestä väärin. Miehesi mielestä luultavasti oikein. Sinun täytyy itse päättää onko tuo sinusta oikein ja haluatko tuollaista käytöstä elämääsi. Asiassa monia puolia terveydellinen, taloudellinen, elämänlaatu jne.
Itse en noin toimisi, enkä tuollaista käytöstä kumppanilta katsoisi, mutta ei se tee asiasta oikeaa tai väärää, jos joku muu toimii toisin.
Suutut turhasta. Omapa on kehonsa. Et sinä siitä ylipainosta ja metabolisesta oireyhtymästä joudu tuon takia kärsimään. Ja tuskin se nyt hulluna päissäänkään kotona riehuu tuosta määrästä.