Naiset jotka tulee ekoille treffeille pukeutuneena kuin kirkkoon - ei ihme ettei synny kipinää
Olemuksessa ei mitään seksikästä niin ei ihme ettri seuraavia treffejä tule
Kommentit (64)
En itse ainakaan laita paljoo painoarvoa vaatteille.. kunhan on siistit ja puhtaat. Mieluiten sellaiset joihin pukeutuu arkena että selviää toisen tyyli ja mieltymykset.
Kuulostaa siltä ettet etsi muuta kuin panokaveria.. Harvempi tykkää seksityrkyistä ku se on huoramaista..
Jokainen saa pukeutuu niihin vaatteisiin joissa tuntee olonsa hyväksi.. ihme syyllistämistä taas.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä ettet etsi muuta kuin panokaveria.. Harvempi tykkää seksityrkyistä ku se on huoramaista..
Pitkässä suhteessa pannaan, vuosikymmeniä, olisi parempi että se kiinnostaisi
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Olen itse ihastunut ensi näkemältä, ja se tunne säilyy pitkään senkin jälkeen kun näkee toisen pieruverkkareissa kaivamassa nenää. Voi palata siihen mielikuvaan. Jos alunperin yrittää saada jotain syntymään siitä että tepastelee paikalle pieruverkkareissa sormi nenässä, niin ennustan että ei vaan tule mitään.
N40
Ensivaikutelman vaikutus on suuri ja tuntuu itse asiassa vuosia M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä, että jo ensimmäisillä treffeillä selviää, ettei kiinnostusta ole? Ihme valitusta.
Miehet jotka pillittävät vauvapalstalla - ei ihme ettei synny kipinää.
Naisetko vaan saa pillittää täällä?
Minäkin haluaisin, että miehellä on istuvat ihonmyötäiset vaatteet ja paidasta useampi nappi auki ensitreffeillä. Heti tietäisi, sytyttääkö. Edes itäeuroopan miehet eivät nää sitä vaivaa. Missä mennään miehet? Munaa usein tyrkytätte, mutta ette satsaa paketin houkuttelevuuteen.
Eli ovat pukeutuneet siististi ja asiallisesti? En ole kirkossa käynyt 30 vuoteen, paitsi keikoilla, joten en välttämättä tiedä, että miten jumalanpalvelukseen pukeudutaan mutta kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Olen itse ihastunut ensi näkemältä, ja se tunne säilyy pitkään senkin jälkeen kun näkee toisen pieruverkkareissa kaivamassa nenää. Voi palata siihen mielikuvaan. Jos alunperin yrittää saada jotain syntymään siitä että tepastelee paikalle pieruverkkareissa sormi nenässä, niin ennustan että ei vaan tule mitään.
N40
Ensivaikutelman vaikutus on suuri ja tuntuu itse asiassa vuosia M45
Hienoa, että miehetkin tämän alkavat myöntää. Pitkään tällä palstalla on kerrottu kuinka naisten pitäisi nähdä sen ensivaikutelman ohi ja antaa mahdollisuus sellaisellekin miehelle, joka ei heti sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä, että jo ensimmäisillä treffeillä selviää, ettei kiinnostusta ole? Ihme valitusta.
Miehet jotka pillittävät vauvapalstalla - ei ihme ettei synny kipinää.
Naisetko vaan saa pillittää täällä?
Kyllä. Täällä pillittävät miehet saavat kipinöidä kätensä kanssa rauhassa.
Sitten itketään kun miehestä ei kuulunut mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kymmenillä treffeillä, vain ulkomaalaiset naiset uskalsi olla seksikkäitä
Tai halusivat olla.
Oletko ajatellut, että joillekin naisille on elämäntehtävä miellyttää miestä, koska elämän rakenteet määräytyvät sitä kautta ja jotkut naiset pystyvät elättämään itse itsensä jopa riittävän leveään elämään. Silloin sitä pukeutuu seksikkäästi, jos huvittaa vedellä miestä naruista tai sitten se sattuu olemaan oma aito tyyli.
Jotkut miehet eivät kuitenkaan halua naista, joka on seksityrkky arjessa ja mummolakäynneillä, vaan osaa olla seksikäs kun on sen aika. Harva mieskään on mikään seksuaaliset halut herättävä ilmestys treffilookissaan.
Aika erikoista minusta mennä treffeille miettimättä yhtään sitä viehättääkö toista. Tai ehkä ei sitten. Itse tykkään siitä tunteesta kun tiedän että viehätän ulkoisesti vastapuolta. Ei siihen nyt mitään tyrkkytyyliä tarvita, mutta vähän jotain naisellista yleensä. En pidä tätä mitenkään pahana asiana niin kuin ilmeisesti suuri osa naisista.
N40
Tämä. Jos olisin sinkku, niin pukeutuisin sopivan seksikkäästi treffeille. Ei se tarkoita tyrkkytyyliä.
Aika usein suomalaiset naiset pukeutuvat tylsästi, mitä tässä on jo työnpuolesta nähnyt.
Kivan kesämekon kanssa voi laittaa ne lenkkarit tai jonkun kivan off shoulder paidan farkkujen kanssa..?
Eipä tulisi mieleen pukeutua paljastavasti lokakuun puolivälissä. Sitähän vilustuisi!
En treffaa jätkiä oman terveyteni kustannuksella. Sori :D
Kstson itsekin miehen pukeutumista, lähinnä onko mitåän makua. Mitään tylylitöntä junttia en ottais. Kyllä nyt ekoilla deiteillä pitäis vähän panostaa, jotain kivaa päälle (ei siis mitään hienoa, kuitenkin joku tarttuu siihen).
T.54
Minä pukeudun seksikkäästi, näytän hyvältä ja olen mukava, mutta kokemukseni mukaan Suomessa halutaan parisuhteeseen nimenomaan se arkinen ja epäseksikäs, tavallisen näköinen Tiina jonka perusilme on ynseä ja joka tiuskii keinusta putoavalle lapselle ”MÄHÄN SANOIN ETTEI NOIN KOVAA” sen sijaan, että lohduttaisi lasta.
Muutaman kerran on kyllä tullut mimmi treffeille joko a) verkkareissa tai b) säkkimäisissä vaatteissa koko kroppa piilotettuna.
Oma orastava kiinnostus kuoli kyllä mikrosekunnissa näissä tilanteissa. Päättelin että daami joko häpesi kroppaansa, tai ei ollut yhtään kiinnostunut musta kun panostus tota tasoa. Samantekevää loppujen lopuksi kummasta kyse, molemmat vaihtoehdot on 100% turnoff mulle.
Näitä kun lukee niin ei ihmettele että joillakin ei tärppää parisuhteeseen asti. Viihdyn kotona lökäreissä ja ilman meikkiäkin tukka sekaisin ja aika ronskia huumoria löytyy ym. mutta suhteen alussa oli itsestäänselvyys ettei kaikkea tuollaista lyödä heti tiskiin! Aina valkkasin nätit vaatteet treffeille ja laittauduin, olin oma itseni mutta en ihan kaikkia puoliani tuonut heti esiin vaan pikkuhiljaa tutustuessa. Edelleen panostan suhteeseen ostamalla esim nättejä alusvaatteita ym. Se kiinnostus ja liekki pitää hoitaa ja pitää yllä, ei niin että heti alkuun asenne "tällainen mä vaan on ja jos ei kelpaa niin ei voi mitään". Ei varmaan sitten kelpaakaan. En myöskään ymmärrä miksi se nähdään pahana että näkee extravaivaa alussa? Luonnossakin eläimet harrastavat kaikenlaisia pariutumisriittejä, ihan normaalia,
Koronan myötä tuli kävelytreffit ja pukeutuminen lenkkivaatteisiin ja tuulipukukansa on mielissään. Ja tämä on niin älyttömän tylsää. Heti ekoilla treffeillä ollaan kuin 20vuotta naimisissa ollut pariskunta. Miehet verkkareissa ja naiset kauhtuneissa jumppatrikooissa.
Onpas pinnallista.