Naiset jotka tulee ekoille treffeille pukeutuneena kuin kirkkoon - ei ihme ettei synny kipinää
Olemuksessa ei mitään seksikästä niin ei ihme ettri seuraavia treffejä tule
Kommentit (64)
Viisi vuotta deittaillut ja eipä ole kertaakaan käynyt mielessä, että nainen olisi ollut kuin kirkkoon pukeutunut. Samallalailla arkisesti pukeutuneita kuin itsekin olen ollut.
Onpas aloittajalla paljon sanottavaa aiheesta! Taitaa olla oikeasti niin, että hän ei ole käynyt treffeillä lainkaan. Seuraava aloitus sitten hu0r1ttelee naisia, jotka pukeutuvat seksikkäästi. Eikö näin, ap?
Miksi haluaisin kipinää miehen kanssa, jolle naisen vaatetus aiheuttaa kipinät?
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä huomannut tuollaista. Pukeudun aina peittävästi ja silti jatkoa on useimmiten haluttu. Esim. yksillä ensitreffeillä mulla oli peittävä kokomusta asu telttamaisella yläosalla ja mies oli koko treffien ajan ja niiden jälkeen ihan innoissaan. Valitettavasti minä en ollut.
Ai niin, ja tämä samainen mies kyseli minulta vielä tyylivinkkejä omaan pukeutumiseensa ja makutuomariksi vaateostoksille. Ilmeisesti kirkkotyyli vetosi.
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaapalokuntalainen.
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Olen itse ihastunut ensi näkemältä, ja se tunne säilyy pitkään senkin jälkeen kun näkee toisen pieruverkkareissa kaivamassa nenää. Voi palata siihen mielikuvaan. Jos alunperin yrittää saada jotain syntymään siitä että tepastelee paikalle pieruverkkareissa sormi nenässä, niin ennustan että ei vaan tule mitään.
N40
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ikinä kelpaa miehille. Jos pukeutuu peittävästi niin se ei ole seksikästä ja "on kuin kirkkoon olisi menossa", jos pukeutuu paljastavasti niin silloin on 𝓱𝓾𝓸𝓻𝓪.
Sovitaan niin, että pukeudut tyrkysti jos haluat vain munaa ja kuin kirkkoon, jos haluat parisuhteen?
OK?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Joku tyttöilijä jonka yllätät joku päivä pukeutuneena alusvaatteisiisi.
Naisena tykkään pukeutua vähän seksikkääksi treffeille, herättää takuuvarmasti kiinnostuksen. Ongelma on vain se että saa Joskus huorittelua. Älkää miehet koskaan huoritelko Ja ahdistelko niin saatte ehkä nähdä sexympiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Olen itse ihastunut ensi näkemältä, ja se tunne säilyy pitkään senkin jälkeen kun näkee toisen pieruverkkareissa kaivamassa nenää. Voi palata siihen mielikuvaan. Jos alunperin yrittää saada jotain syntymään siitä että tepastelee paikalle pieruverkkareissa sormi nenässä, niin ennustan että ei vaan tule mitään.
N40
Olet samaa mieltä kuin ap missä? Et kai sentään ole sitä mieltä, että naisen pitäisi ekoilla treffeillä esittää jotain muuta kuin mitä on? Eikö ole parempi, että heti kättelyssä selviää, että tämä nainen ei herätä tunteita, kiitos ja näkemiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kymmenillä treffeillä, vain ulkomaalaiset naiset uskalsi olla seksikkäitä
Tai halusivat olla.
Oletko ajatellut, että joillekin naisille on elämäntehtävä miellyttää miestä, koska elämän rakenteet määräytyvät sitä kautta ja jotkut naiset pystyvät elättämään itse itsensä jopa riittävän leveään elämään. Silloin sitä pukeutuu seksikkäästi, jos huvittaa vedellä miestä naruista tai sitten se sattuu olemaan oma aito tyyli.
Jotkut miehet eivät kuitenkaan halua naista, joka on seksityrkky arjessa ja mummolakäynneillä, vaan osaa olla seksikäs kun on sen aika. Harva mieskään on mikään seksuaaliset halut herättävä ilmestys treffilookissaan.
Aika erikoista minusta mennä treffeille miettimättä yhtään sitä viehättääkö toista. Tai ehkä ei sitten. Itse tykkään siitä tunteesta kun tiedän että viehätän ulkoisesti vastapuolta. Ei siihen nyt mitään tyrkkytyyliä tarvita, mutta vähän jotain naisellista yleensä. En pidä tätä mitenkään pahana asiana niin kuin ilmeisesti suuri osa naisista.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Olet samaa mieltä kuin ap missä? Et kai sentään ole sitä mieltä, että naisen pitäisi ekoilla treffeillä esittää jotain muuta kuin mitä on? Eikö ole parempi, että heti kättelyssä selviää, että tämä nainen ei herätä tunteita, kiitos ja näkemiin?
Samaa mieltä siitä että ulkoiseen olemukseen kannattaa ensi alkuun satsata. Siinä saa sitten itse helpommin päättää kiinnostuuko siitä miehestä, eikä niin että mies karsii sinut sinne ”ei kiinnosta” osioon vaikka sinua kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Samaa mieltä siitä että ulkoiseen olemukseen kannattaa ensi alkuun satsata. Siinä saa sitten itse helpommin päättää kiinnostuuko siitä miehestä, eikä niin että mies karsii sinut sinne ”ei kiinnosta” osioon vaikka sinua kiinnostaisi.
Ulkoiseen olemukseen kannattaa ensialkuun satsata ei tarkoita sitä, että pitäisi pukeutua kuin joku toinen ihminen. Esim. jos ei koe seksikästä pukeutumista omakseen, ei kannata pukeutua seksikkäästi. Aloittaja puhui "kuin kirkkoon" pukeutumisesta – ei kait se tarkoita tuota mainittua pieruverkkari-nenänkaivuu-osastoa, vaan sellaista pukeutumista joka ei ole seksikästä tai paljastavaa.
Elämässä voi käydä niin, että kiinnostuu jostakusta, mutta tämä henkilö ei kiinnostukaan sinusta. Semmoista se on. Sen vältteleminen ei ole hyvä syy yrittää muuttaa itseään jo ennalta joksikin sellaiseksi, mitä ei ole, jotta joku potentiaalinen mies kiinnostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Minä en ainakaan ala muuttamaan omaa pukeutumistani yhtään mihinkään suuntaan yhdenkään miehen takia. Pukeudun kuten haluan ja jos ei miellytä, ei tarvi miellyttääkään. Tähän asti on treffimiehiä miellyttänyt, lukuun ottamatta yhtä panon perässä ollutta miestä.
Voi kun näkisikin joskus naisia, jotka pukeutuvat "kuin kirkkoon". Paljon enemmän arvostan sitä, kuin julkisilla paikoilla trikooissa ym nykymuodin mukaan kulkua ja tuppaan kiinnostumaan ihmisistä, joita arvostan.
Toivon mukaan Herran huoneeseen ei aikanaiset collageissa ja muovikengissä lompsi
Onko ap ajatellut, että se voi olla jopa tarkoituskin? Siis karsia vain ulkonäköön keskittyvät miehet pois heti kättelyssä ja jatkaa treffailua niiden kanssa, joita kiinnostaa muukin.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten hyvä keino karsia joka hameen alle kurkkijat pois. En mäkään halua kumppaniksi miestä joka "juoksee tyhjäpäiden perässä"
Eikö kirkkooon juuri pukeuduta nättiin hameeseen tai mekkoon? Mä haluaisin ainakin mennä treffeille sellaisen kanssa joka on pukeutunut kauneimpiin sunnunaivaateisiinsa!
Tyylikäs 𝓱𝓾𝓸𝓻𝓪?