Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apuja! Olen yökkö ja töissä. Surfaillessa kone jäi jumiin

Vierailija
25.10.2013 |

ja nyt en tiedä, mitä tehdä. Muuten voisin soittaa ylihoitajan apuun, mutta surffailin tauolla AV:lla ja kone jäi jumiin tuohon Huuda hep, jos olet ollut Hjalliksen kanssa-keskusteluun. Yliyökkö on tulossa kierroksellaan vartin-puolen tunnin sisään ja pitää aina taukoa tässä ja yleensä käy koneella, joten olisi kiire.

En siis tiedä mikä vika on, mutta hiiri ei liiku sivulla. Neuvoja? Minulla oli monta välilehteä auki, voisiko syy olla, että on ylikuormitusta ja meni jumiin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoida nyt vain niitä potilaita...

Vierailija
2/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö kone kiinni painamalla pitkään virtakytkimestä. 

kakkoselle tiedoksi, potilaat nukkuu öisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ctrl+Alt+Del vaan kehiin ( ja jos kone kysyy tietojen tallentamisista ym, niin nouta vaan kaikkiin) 

Vierailija
4/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ot, mut olen kans yökkö, mutta mulla ei ole potilaita.  Vain asiakkaita ja ne nukkuu yöllä.  Kannatan kolmosen ohjetta ja kerro miten kävi,

Vierailija
5/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa selaimen, Internet Explorer tai Firefox tai joku muu, prosessi tehtävienhallinnassa tai jossain vastaavassa. Onnistuu myös taskkill-komennolla. Taskkill -? kertoo tarpeelliset parametrit.

Vierailija
6/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sinulla käynnissä olevat ohjelmat, ja sulje sieltä selain.

Ctrl alt del näppäinyhdistelmällä luultavasti löytyy, jos hiiri ei liiku selaimen ikkunan ulkopuolellakaan

Vierailija
7/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko ollut Hjalliksen kanssa? Voit vastata tähänkin ketjuun.

Vierailija
8/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 00:59"]

No oletko ollut Hjalliksen kanssa? Voit vastata tähänkin ketjuun.

[/quote]

:D Sori ap, ymmärrän hätäännyksesi, sait siihen kyllä hyvät neuvot. Nyt vain alkoi tämä postaus naurattaa ihan älyttömästi..... :D :D

Vierailija
9/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt puhelimellani välissä tullut kirjoittelemaan kun se hidasta. Mutta kiitos teille. Sain tuolla ctrl+alt+del-yhdistelmällä tehtävienhallinnasta sammutettua selaimen ja nyt toimii. Eli jumi johtui siitä. Yliyökkökään ei ole vielä tullut.:)

t.ap

Vierailija
10/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tästä opimme? Emme yhtään mitään :D 

Vierailija
11/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppi on se että  av:lta saa aina vastauksen.

Vierailija
12/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppi on se, että ctrl-alt-del yleensä auttaa. Jos ei sekään reagoi niin pöytäkoneesta virrat pois ja jos on läppäri niin akku irti :)

Vierailija
13/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ap. :) Mulle on käynyt useamman kerran niin, että joku on paukahtanut työhuoneeseen kesken aaveella surffailun, joku tosi nolon niminen viestiketju tietysti auki ja se nimi on jäänyt näkyviin siihen yläpalkkiin. Kerran olin jopa tuolla seksipuolella lukemassa jotain anaaliseksikeskustelua...

Vierailija
14/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jus noin.

Ei yökkö.

Vierailija
15/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni piti kerran tappaa aikaa siihen asti, kunnes pomo tulee kiireisen tehtävän kanssa, mitään uutta en siis voinut aloittaa. Niin sitten eksyin vauvan seksipalstalle ja mielenkiinnosta avasin ketjun MITEN PILLUA NUOLLAAN. Pomo paukkasi huoneeseen, ehdin laittaa sen alapalkkiin - ja pomon seistessä työpöytäni vieressä ja selittäessään tehtävänantoa erään toisen sovelluksen parissa koneellani, yritimme vain molemmat sivuuttaa sen seikan, että alapalkissani lukee MITEN PILLUA NUOL... Akward.

Vierailija
16/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 00:56"]

Hiukan ot, mut olen kans yökkö, mutta mulla ei ole potilaita.  Vain asiakkaita ja ne nukkuu yöllä.  Kannatan kolmosen ohjetta ja kerro miten kävi,

[/quote]

Mitä hemmettiä sä sitten teet? Tasan tarkkaan kukaan ei maksa sinulle vauva palstalle kirjoittelusta

Vierailija
17/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 07:39"]Ihana ap. :) Mulle on käynyt useamman kerran niin, että joku on paukahtanut työhuoneeseen kesken aaveella surffailun, joku tosi nolon niminen viestiketju tietysti auki ja se nimi on jäänyt näkyviin siihen yläpalkkiin. Kerran olin jopa tuolla seksipuolella lukemassa jotain anaaliseksikeskustelua... [/quote]

Ettekö tee ollenkaan töitä? Minkälaisia huuhaa töitä teillä on kun on aikaa surffailla netissä?

Vierailija
18/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 07:57"]Itseni piti kerran tappaa aikaa siihen asti, kunnes pomo tulee kiireisen tehtävän kanssa, mitään uutta en siis voinut aloittaa. Niin sitten eksyin vauvan seksipalstalle ja mielenkiinnosta avasin ketjun MITEN PILLUA NUOLLAAN. Pomo paukkasi huoneeseen, ehdin laittaa sen alapalkkiin - ja pomon seistessä työpöytäni vieressä ja selittäessään tehtävänantoa erään toisen sovelluksen parissa koneellani, yritimme vain molemmat sivuuttaa sen seikan, että alapalkissani lukee MITEN PILLUA NUOL... Akward.[/quote]

ai kauheeta..:-DD!

Vierailija
19/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 08:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 07:39"]Ihana ap. :) Mulle on käynyt useamman kerran niin, että joku on paukahtanut työhuoneeseen kesken aaveella surffailun, joku tosi nolon niminen viestiketju tietysti auki ja se nimi on jäänyt näkyviin siihen yläpalkkiin. Kerran olin jopa tuolla seksipuolella lukemassa jotain anaaliseksikeskustelua... [/quote]

Ettekö tee ollenkaan töitä? Minkälaisia huuhaa töitä teillä on kun on aikaa surffailla netissä?

[/quote]

Oma työ on sellaista, että on todella kiireisiä kausia, jolloin ei netissä surffailla, mutta välillä sellaisiakin kausia, että on todella hiljaista. Sille ei voi mitään, eikä meitä vähentääkään voi, kun niinä kiireisinä aikoina on jonkun ne työt tehtävä.

14

Vierailija
20/26 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut työt on ihan sellaista läsnäoloa.

Ei sitä käydä tökkimässä potilaita "Onko tyyny hyvin?", mutta ois se aika karua, että potilas sattuisi heräämään yöllä ja olisi hätä, mutta ei ole hoitajaa paikalla, kun ei siellä tapahdu niin paljon, että olisi kannattavaa pitää ketään yöllä töissä.

Samoin kuin vaikkapa vartija. Ei se välttämättä koko aikaa heilu siellä vartioitavassa kiinteistössä, mutta rosmojen on kuitenkin hyvä tietää, että jos sisään pyrkivät, niin se ujellus tuokin paikalle jonkun eikä siten, että  kiinteistö on tyhjä, koska ei sinne jatkuvasti ole murtomiehet tunkemassa.

Esimerkkejä riittää.

Tämä siis tuolle, joka hämmästeli, että miten työaika saattaa ehtiä olla koneella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän