Sara Sieppi - huomaatteko kuvassa mitään erikoista?
Tässä on valokuva Sara Siepistä kuntosalilla. Huomaatteko te tässä kuvassa mitään kiinnostavaa?
http://i2.listal.com/image/3217778/600full-sara-sieppi.jpg
Käsittääkseni tässä on voimakasta freudilaista symboliikkaa. Voi tietysti olla, että se on vain oman likaisen mielikuvitukseni tuotetta, mutta...
Kommentit (22)
Hah :) kyllä se taitaa olla ihan vain sinun mielikuvitus, joka tekee teppposet .)
Haha, aika härski! :D ja on sitten ihan turha kukkahattutätien tulla marmattamaan, että hyi miten pervoa/ sairasta. Minä olen ainakin pervo ja erittäin ylpeä siitä!
Mua kummastutti ainoastaan toi uikkari.
Joko tänne palstalle on saatu Sara Sieppi- hullukin
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 00:17"]
Hah :) kyllä se taitaa olla ihan vain sinun mielikuvitus, joka tekee teppposet .)
[/quote]
Voi olla, mutta en itse ole saanut pitkään aikaan isoa mustaa! Kaipaan sitä niin!
"hihihi pippeli"
aikuiset ihmiset!
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 01:00"]
"hihihi pippeli"
aikuiset ihmiset!
[/quote]
Meillä on ainakin hauskaa, toisin kuin sinulla näköjään kun piti päätänsä tulla aukomaan tuollaisesta asiasta :D Mukavaa huomista sinullekin!
Kajaalit on muuten 20 vuotta nykyaikaa jäljessä
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 01:16"]
Kajaalit on muuten 20 vuotta nykyaikaa jäljessä
[/quote]
Voi kauheeta, miten kahekskytlukulaista retroo!
Mäkin käyn aina jumppasalilla bikineissä.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 01:45"]
Mäkin käyn aina jumppasalilla bikineissä.
[/quote]
Laita valokuva. Että voin runkata.
Huomasin, että sillä on tuossa siniset silmät vaikka mun mielestä ne oli ruskeat bb-talossa.
No onpa tosiaan kuin musta muna kädessä. Järkky laite!
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 00:11"]
Tässä on valokuva Sara Siepistä kuntosalilla. Huomaatteko te tässä kuvassa mitään kiinnostavaa?
http://i2.listal.com/image/3217778/600full-sara-sieppi.jpg
Käsittääkseni tässä on voimakasta freudilaista symboliikkaa. Voi tietysti olla, että se on vain oman likaisen mielikuvitukseni tuotetta, mutta...
[/quote]
Ei mitään "mielikuvituksen tuotetta", kyllä Sara pitää ihan tarkoituksella juuresta kiinni..
No joo, aika härskii nyt kun sanoit
En olis ehkä itse huomannut sitä, kun mua ihmetetty myös noi bikinit kuntosalilla. Eikö Sara Siepin hyvä ystävätär Sofiakin juuri arvostellut ihmisiä alusvaatteisillaan treenamisesta kuntosalilla??
Wow, heti hyppäs tuo musta patukka silmille! :D *yrittää toipua järkytyksestä"
Iso musta penis.