Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon päättänyt lopettaa tykkäilyn somessa

Vierailija
09.09.2020 |

Jotenkin en vaan enää jaksa kannattaa sitä toimintaa, että ihmiset hakevat huomiota, ja heidät palkitaan siinä.

Jokainen voisi kehittää itseään ja itsearvostusta, ettei tarvitsisi huo***a somessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei edes huomaa että lopetat tykkäämisen. Mutta jos päätös tekee sinut onnellisemmaksi, niin pysy ihmeessä päätöksessäsi. 

Vierailija
2/5 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some 99 prossaa ihan kakkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei edes huomaa että lopetat tykkäämisen. Mutta jos päätös tekee sinut onnellisemmaksi, niin pysy ihmeessä päätöksessäsi. 

Ainakin äitini huomaa. Hän tarkkailee kuka tykkää ha kuka ei. Sitten loukkaantuu jos ei saa huomiota. Tällainen ihminen kasvatti minut. Toisin sanoen olen itse kasvattanut itseni terapian yms avulla.

Ap

Vierailija
4/5 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset päivittelee loppujen lopuksi ihan ääliömäisiä juttuja, jotka eivät edes ole tykkäilyn arvoisia. En ole itsekään nykyisin aktiivinen somessa, sillon tällön selaan läpi, mutta ihan tyhjänpäiväisiä juttuja. Parempi käyttää sekin aika jotenkin järkevämmin.

Vierailija
5/5 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin elämä tuntuu olevan some. Tehdään asioita jotta kiitäviä mainostaa somessa. Wuhuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä