Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden kaiken pitää olla "täydellistä"?

Vierailija
09.09.2020 |

Oma tyyli, pukeutuminen, luonne etc?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
2/3 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto ainakin oli yksi, en voinut neljään vuoteen kutsua ketään kun päässä oli visio siitä millaiseksi sen halusin. Vaikka moni tuttu ja perheenjäsen kinusi. Ei vaan voinut. Kymppitonneja siinä paloi kun palkkasi mm. koristemaalareita, paneloijia ja asentajia mutta oli sen arvoista.

Vaatteiden osalta olin ennen perfektionisti mutten enää sinänsä jaksa panostaa siihen koska se on periaatteessa yhdentekevää miltä näyttää työn ulkopuolella, kunhan vaatteet ovat siistit ja puhtaat. Aiemmin meni kyllä klassiseen pukeutumiseenkin tonneja vuodessa ja teetin joitain vaatteita myös ompelimossa/räätälillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ilmoittaudun!

Minulla on pakkomielle siitä että kodin täytyy olla aina TÄYDELLINEN, eli siisti, kaunis ja seesteinen. En anna itselleni armoa edes nyt pikkulapsiaikana.

Kodin lisäksi haluan että syömme itsetehtyä ruokaa. Meillä ei syödä eineksiä ja lapset eivät syö noutoruokaa. Itse teen hillot ja mehut ja marjastan pakastimet täyteen. Koska täytyy olla silläkin saralla TÄYDELLINEN.

Ulkomuoto täytyy myös olla TÄYDELLINEN. Kauniit, silitetyt vaatteet jotka sopivat täydellisesti toisiinsa. Lapsilla sievät vaatteet ja aina ehjät ja puhtaat.

Käytös oltava TÄYDELLISEN hillittyä ja kaunista.

Ainoa missä "lipsun" on oma liikkuminen. Silti liikun työmatkat (yhteensä 11km) pyörällä päivittäin. Mutta juoksuun ei riitä oikein aika, ellei napsaise yöunista....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän