Onko 33-vuotias vanha "tekemään" vielä kaksi lasta?
Jos nyt siis oletetaan, että tärppää helposti. Haluaisin vielä ainakin kaks lisää! :D
Kommentit (24)
Olet ilmeisesti lukenut tätä palstaa liikaa. Täällä nyt jokainen yli 20 on liian vanha mihin tahansa.
Kuten 2 sanoi, et ole.
Siis mitä vittua?
Kaikki yli 18-vuotiaat on liian vanhoja äidiksi.
On, jos henkilön nimi on Tukiainen
Minä tein vielä 35-vuotiaana ja muutaman päivän vaille 37-vuotiaana.
Minä tein vielä 35-vuotiaana ja muutaman päivän vaille 37-vuotiaana.
Öö..ei? Mulla on vielä monta tuon ikäistä lapsetonta ystävää, jotka ei pidä mitään kiirettä - siitä huolimatta, että perheen aikovatkin perustaa.
Kymmenen vuoden päästä olis ehkä jo syytä miettiä kaks kertaa, mutten näe kyllä mitään ongelmaa silloinkaan jos vaan onnistuu.
Mä tein 33v ja 35v. Aika on täydellinen =)
Itse en ainakaan enää tekisi, päätin aikoinaan että lapset on tehtynä ennen kuin täytän 30.v onnistuin ja olen tyytyväinen:)
Minullakin lapset (2kpl) tehty ennen kuin olin 27-vuotta. En ikinä uskaltaisi/haluaisi tehdä enää noin vanhana lapsia.
No ei ole. Minä tein esikoisen ollessani 38 v. Nyt olen 40 ja toistamiseen raskaana. Siihen mennessä, kun lapsi syntyy ennätän täyttää 41.
Voi apua! Onko 33-vuotias jo niin vanha, että pitää miettiä onko liian vanha jo lapsentekoon?! Pitääkö minunkin alkaa jo sitä miettiä?
T: 33v, kolme lasta, neljäs haaveissa
Ei ole. Viisi vuotta lisää niin olisi jo hiukan kiireempi, mutta nythän ole tosi hyvän ikäinen. Ei ole suuria riskejäkään lasten terveyden suhteen.
Itselläkin vielä toiveissa yli 30-vuotiaana lapsi tai kaksi.
Olen saanut lapseni 34- ja 37-vuotiaana, joten ei.
Aika heikosti menee jos olet 33v etkä aio enää "tehdä lapsia" kahta kertaa enemmän...
et ole, itse sain lapsen 42v, 14v edelleisestä lapsesta! raskaus oli toki hankalampi kuin nuorena, mutta lopputulos hyvä ja isommat sisarukset rakastui heti vauvaan ! Auttoivat paljon hoidossa, vahnhin tytär jopa doulana synnytyksessä! Hieno bonusraita elämämme!!
Minä olen saanut lapseni alle 28-vuotiaana mutta en pidä 33-vuotiastakaan liian vanhana.
ei ole