Nainen, miten reagoisit jos seurustelemasi mies kertoisi että aikansa yritti saada niitä ihastuksiansa ja haaveidensa kohteita, mutta sitten
...Kun oli saanut tarpeeksi paljon pakkeja sekä kokenut pettymyksiä, hän halusi ottaa jonkun sellaisen joka todennäkösesti hänet hyväksyy, eikä jätä niin helposti.
Ja näin hän päätyi sinuun, koska olittehan te jo tutustuneet aiemmin yhteisen tutun kautta, ja mies tiesi että saattaisit olla kiinnostunut.
Miltä sinusta tuntuisi olla tällainen vaihtoehto miehelle, ja miten reagoisit kun mies tämän kertoisi?
Kommentit (79)
Paras hetki on varmaankin toisilla treffeillä. Ootte naisen luona, on syöty, nyt lasissa viiniä tai kaljaa vähän tyylistä riippuen. Siinä sitten kun on yhtäkkiä hiljaista ja katselette toisianne nätisti silmiin, on aika sanoa että haluat suhteenne olevan rehellisellä pohjalla, ja että olet vuosia yrittänyt kauniita naisia mutta nämä eivät ole lämmenneet, ja että nyt on tullut aika tyytyä realistiseen. Uskon että nainen arvostaa elettäsi ja menette takuulla sänkyyn. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Paras hetki on varmaankin toisilla treffeillä. Ootte naisen luona, on syöty, nyt lasissa viiniä tai kaljaa vähän tyylistä riippuen. Siinä sitten kun on yhtäkkiä hiljaista ja katselette toisianne nätisti silmiin, on aika sanoa että haluat suhteenne olevan rehellisellä pohjalla, ja että olet vuosia yrittänyt kauniita naisia mutta nämä eivät ole lämmenneet, ja että nyt on tullut aika tyytyä realistiseen. Uskon että nainen arvostaa elettäsi ja menette takuulla sänkyyn. Tsemppiä!
Kyllä Jonne tietää !
Zinc
Nih !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös miehille näin juuri neuvota tällä palstalla tekemään?
Siis kertomaan naiselle jotain näin ajattelemattomasti?
Eikö suhteessa pitäisi olla rehellinen? Entä jos nainen kysyisi tätä?
En oikeasti jaksa enää teitä inttäjät. Alan neuvomaan niin kuin haluatte kuulla ja taatusti jäätte peräkamariin.
Luuletteko te oikeasti, että teidän "neuvoistanne" on koskaan ollut kellekään _yhtään mitään_ hyötyä ?
o_O
Zinc
Really ?
No sittenhän ei ole mitään ongelmaa siinä että lopetetaan yritykset pelastaa nämä itseltään ja lyödään vain löylyä kiukaalle. Näin aion itse tehdä.
Luultavasti niillä menee paremmin ilman teidän "neuvojanne"
Zinc
Loputon itku nettifoorumeilla kuvastaa juuri sitä parempaa menoa.
Naisten neuvoilla ne olisivat naisten "ihania ystäviä" eli ei yhtään parempi.
Meillähän on niin että minä olin se ihastus jonka mies halusi ja minä tyydyin. Mies kuulemma päätti heti ensi näkemältä että tuon hän haluaa. Mies on joskus vuosia myöhemmin sanonut että ei olisi koskaan saanut minua ellei olisi ollut niin sinnikäs. En vastannut siihen mitään koska en halunnut hänelle itselleen myöntää että se oli totta. Miehen sinnikkyys ja minun huono itsetuntoni johti siihen että otin hänet enkä tavoitellut omia ihastuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti jaksa enää teitä inttäjät. Alan neuvomaan niin kuin haluatte kuulla ja taatusti jäätte peräkamariin.
Luuletteko te oikeasti, että teidän "neuvoistanne" on koskaan ollut kellekään _yhtään mitään_ hyötyä ?
o_O
Zinc
Really ?
No sittenhän ei ole mitään ongelmaa siinä että lopetetaan yritykset pelastaa nämä itseltään ja lyödään vain löylyä kiukaalle. Näin aion itse tehdä.
Zinc
Ja erinomaisten neuvojenne avullahan se on loppunut ?
Zinc
Onko niitä neuvoja kuunneltu ja niistä opittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o_O
Zinc
Really ?
Zinc
Zinc
Onko niitä neuvoja kuunneltu ja niistä opittu?
Miehiä ei oikein kiinnosta se kaverisuhde naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o_O
Zinc
Really ?
Zinc
Naisten neuvoilla ne olisivat naisten "ihania ystäviä" eli ei yhtään parempi.
Täysin samaa mieltä. Ihmissuhde ja kavereiden puute on ihan saman arvoista kuin yksinäinen nettikirjoittelu. Älkää miehet antako kenenkään naisen aivopestä itseänne uskomaan muuta.
Sanoisin miehelle, että kiva kun olit rehellinen ja kertoisin, että olen ihan samassa tilanteessa hänen kanssaan. Pidän siis jatkuvasti hakua päällä ja jos parempi mies tulee vastaan, voin lopettaa tämän suhteen samoin tein.
Vierailija kirjoitti:
AP siis kysyy, että miten reagoisin jos tapailemani mies kertoisi ettei ole yhtään kiinnostunut minusta ja tapailee minua koska ei saa parempaa.
Olisihan se loukkaavaa.
En varmasti haluaisi tavata häntä sen jälkeen.
EI vaan mies jonka kanssa seurustelet.
Täällähän aina kehotetaan unohtamaan ne joista tykkää, ja ottamaan se jonka saa
Me ollaan varmaan erilainen pari sitten, mutta en kyllä ihastunut täysillä mieheeni ensisilmäyksellä enkä rakastunutkaan. Tuskin miehenikään. Suhteen alku oli sellaista puoli kaverillista seurustelua, vähän oltiin ujoja ja epävarmoja molemmat. Ja erottiin/palattiin yhteen useasti. Kuitenkin pysyttiin yhdessä ja vähitellen rakastuttiin toisiimme. Nyt tulee 10.vuosi avioliitossa (avoliitossa 5 v sitä ennen)ja kyllä edelleen rakastan miestäni. Ei kaikki rakkaudet syty hetkessä ja kyllä kannattaa antaa sille potentiaaliselle kumppanillekin tilaisuus, vaikka ei sukat pyöri jalassa. Ehkäpä ei kannata olla noin rehellinen heti alussa, mutta kyllä voi niille tunteillensa antaa aikaa kehittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP siis kysyy, että miten reagoisin jos tapailemani mies kertoisi ettei ole yhtään kiinnostunut minusta ja tapailee minua koska ei saa parempaa.
Olisihan se loukkaavaa.
En varmasti haluaisi tavata häntä sen jälkeen.EI vaan mies jonka kanssa seurustelet.
Puhut passiivissa. Varmaan sellaista on kehotettu. Varmaan jotain muutakin. Mitä sitten?
Mitä tuohon kehotukseen tulee, niin sen negaatio on että pitäisi pakkomielteisesti roikkua sellaisissa joita haluaa, muttei voi saada. Mitä veikkaat, kumpaako kategoriaa nämä naisettomuudesta itkevät palstajonnet ovat? Kumpaa itse pidät parempana ohjeena elämänkumppanin saamiseksi? Kumpi voi johtaa yhtään mihinkään?
Perusongelma taitaa kylläkin olla juuri siinä, jos kiinnostuu vain sellaisista joita ei voi saada. Siitä ei pääse yli eikä ympäri itkemällä netissä, katkeroitumalla naissukupuolelle, sekoamalla erilaisiin pseudoteorioihin eikä millään muullakaan. Voi valita kumppanuuden oman käden kanssa saavuttamattomista unelmoiden tai korjata oma päänsä niin, että ei jää saavuttamattomien unelmien vangiksi. Muita ratkaisuja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Optimaalisen kauniit ja lähes täydelliset ihmiset saavat valita asteikon huipulla. Mutta saavatko sittenkään? Onko se tae onneen.
Onko ”täydellinen” elämä onnellista?
Mutta sitten kun ei halua siltä näennäiseltä ”huipulta”, tilanne vaikeutuu. Esimerkiksi omalla kohdallani miestyyppini menee minua karkuun, koska ei koe olevansa riittävän hyvä. Kaikki suhteen orastuksetkin kuolee niille sijoilleen, kun miehen itsetunto ei kestä. Ensin se ei millään usko, että voisin oikeasti olla kiinnostunut, ja sittemmin ei kykene olemaan suhteessa, koska kokee kaikkien koko ajan kaikkialla vertaavan meitä toisiimme (”miten olet saanut noin kauniin naisen?”).
Olen siis objektiivisesti arvioiden kaunis (vaikka miten alapeukutatte) ja kiinnostunut hiljaisista, ulkoisesti kai epäviehättäviksi laskettavista nörteistä. Siis juuri niistä hintelistä ja hiljaisista, joita tällä palstalla miehet jatkuvasti halventavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se loukkaavaa.
En varmasti haluaisi tavata häntä sen jälkeen.EI vaan mies jonka kanssa seurustelet.
Puhut passiivissa. Varmaan sellaista on kehotettu. Varmaan jotain muutakin. Mitä sitten?
Mitä tuohon kehotukseen tulee, niin sen negaatio on että pitäisi pakkomielteisesti roikkua sellaisissa joita haluaa, muttei voi saada. Mitä veikkaat, kumpaako kategoriaa nämä naisettomuudesta itkevät palstajonnet ovat? Kumpaa itse pidät parempana ohjeena elämänkumppanin saamiseksi? Kumpi voi johtaa yhtään mihinkään?
Perusongelma taitaa kylläkin olla juuri siinä, jos kiinnostuu vain sellaisista joita ei voi saada. Siitä ei pääse yli eikä ympäri itkemällä netissä, katkeroitumalla naissukupuolelle, sekoamalla erilaisiin pseudoteorioihin eikä millään muullakaan. Voi valita kumppanuuden oman käden kanssa saavuttamattomista unelmoiden tai korjata oma päänsä niin, että ei jää saavuttamattomien unelmien vangiksi. Muita ratkaisuja ei ole.
Niinpä. Sitä paitsi ei ole yhtä aina pätevää neuvoa muutenkaan. Täyspäisille realiteeteissa eläville sanoisin ettei kannata kovin helposti tyytyä vaan etsiä sitä oikeaa mätsiä vaikka se kestäisi vähän kauemmankin. Palstamiehelle, jonka mielestä Anna Nyström on esimerkki tavallisen näköisestä naisesta, neuvon jotain muuta.
"Seurustelemasi mies"... En seurustele miestä. Seurustelen miehen kanssa. Se ei taivu "seurustelemani mies" vaan "mies, jonka kanssa seurustelen".
Kait se olisi lapiolla päähän ja sitten hävittäisin ruumiin liuottamalla lipeään jonka jälkeen neutralisoisin lipeän ja toimittaisin astiat kierrätykseen anonyymisti.
Mä oisin vain, että niinhän me kaikki ja kertoisin ettei se ole mies koskaan jota seksin aikana ajattelen kun en syty hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Optimaalisen kauniit ja lähes täydelliset ihmiset saavat valita asteikon huipulla. Mutta saavatko sittenkään? Onko se tae onneen.
Onko ”täydellinen” elämä onnellista?
Se optimaalinen ulkonäkö on lahja, kuten älykkyys.
Sen avulla saa työpaikkoja ja mahdollisuuksia.
Me joile ei ole jaettu kaikkia lahjoja ,joudutaan meikkaamaan, pitämään paino kurissa , mutta ihan kivan ja fiksun miehen ja ammatinkin sain:) Iloinen kiva luonne ja asenne vetää myös puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin miehen niin pitkään kunnes parempi tulisi vastaan.
Miehellä oli haave itseään kymmenen vuotta nuoremmasta naisesta. Kun sattumalta kohdattiin hän joutui jonkin aikaa " taistelemaan" itsensä kanssa, koska olen kymmenen vuotta häntä vanhempi.
Ulkoisesti, olemme kuulema samanikäisen näköisiä edelleen ja yhdessä oltu 20 vuotta.
Olen hänen elämänsä nainen, sen hän on usein tuonut esille.
Miksi alapeukkuja? Tuohan on ollut molempien ratkaisu ja parisuhde on pysynyt.
Näkee, ettei aina kannata naulata ehdottomia vaateita toiselle osapuolelle. ETA on joidenkin kohdalla osoittanut saman.
Zinc