Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten reagoisit jos seurustelemasi mies kertoisi että aikansa yritti saada niitä ihastuksiansa ja haaveidensa kohteita, mutta sitten

Vierailija
09.09.2020 |

...Kun oli saanut tarpeeksi paljon pakkeja sekä kokenut pettymyksiä, hän halusi ottaa jonkun sellaisen joka todennäkösesti hänet hyväksyy, eikä jätä niin helposti.
Ja näin hän päätyi sinuun, koska olittehan te jo tutustuneet aiemmin yhteisen tutun kautta, ja mies tiesi että saattaisit olla kiinnostunut.

Miltä sinusta tuntuisi olla tällainen vaihtoehto miehelle, ja miten reagoisit kun mies tämän kertoisi?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös miehille näin juuri neuvota tällä palstalla tekemään?

Siis kertomaan naiselle jotain näin ajattelemattomasti?

Eikö suhteessa pitäisi olla rehellinen? Entä jos nainen kysyisi tätä?

En oikeasti jaksa enää teitä inttäjät. Alan neuvomaan niin kuin haluatte kuulla ja taatusti jäätte peräkamariin.

Luuletteko te oikeasti, että teidän "neuvoistanne" on koskaan ollut kellekään _yhtään mitään_ hyötyä ?

o_O

Zinc

Really ?

Pelimiesten ensimmäinen sääntö : Älä kysy naisilta neuvoja.

Myös pelimies: miksi nössöt kaverini eivät saa naisia vaikka kädestä pitäen opastan 🤔.

Jotkut eivät vain osaa. Olen neurologisesti poikkeava ja on haasteita elämässä. Silti minulle ”tapahtuu” paljon hyviä asioita.

Ilmeisesti osaan pelata korttini oikein. Kuka täällä vedättää ketä?

Vierailija
42/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti jaksa enää teitä inttäjät. Alan neuvomaan niin kuin haluatte kuulla ja taatusti jäätte peräkamariin.

Luuletteko te oikeasti, että teidän "neuvoistanne" on koskaan ollut kellekään _yhtään mitään_ hyötyä ?

o_O

Zinc

Really ?

Myös pelimies: miksi nössöt kaverini eivät saa naisia vaikka kädestä pitäen opastan 🤔.

Jotkut eivät vain osaa. Olen neurologisesti poikkeava ja on haasteita elämässä. Silti minulle ”tapahtuu” paljon hyviä asioita.

Saan ihmiset tekemään asioita puolestani, minun tarvitsee vain saapua paikalle. Tehkää mammat perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o_O

Zinc

Really ?

Saan ihmiset tekemään asioita puolestani, minun tarvitsee vain saapua paikalle. Tehkää mammat perässä.

Tuo on älykkyyttä jo. Vanha sanonta, kaikesta tulee ennenpitkää jotain, kun vain jaksaa tehdä. Aina, lopulta.

Vierailija
44/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin kertomista, tietäisinpähän missä mennään ja pistäisin miehen pihalle (olettaen että jotenkin olisin välttynyt tajuamasta ettei tässä mistään suuresta rakkaustarinasta ole kyse. 

Ensin kuitenkin kysyisin vielä, että kuinka kauan tarkalleen ottaen on häiriköinyt yksipuolisia ihastuksiaan, jotta tietäisin tarkalleen kuinka säälittävänä pitää miestä joka ei ole tajunnut omaa tasoaan :D

Vierailija
45/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin miehen niin pitkään kunnes parempi tulisi vastaan.

Miehellä oli haave itseään kymmenen vuotta nuoremmasta naisesta. Kun sattumalta kohdattiin hän joutui jonkin aikaa " taistelemaan" itsensä kanssa, koska olen kymmenen vuotta häntä vanhempi.

Ulkoisesti, olemme kuulema samanikäisen näköisiä edelleen ja yhdessä oltu 20 vuotta.

Olen hänen elämänsä nainen, sen hän on usein tuonut esille.

Vierailija
46/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ongelma että mies tekee noin (kuten palstalla neuvotaan) vai että hän on rehellinen?

-eri

Vierailija
47/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
48/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ongelma että mies tekee noin (kuten palstalla neuvotaan) vai että hän on rehellinen?

-eri

Rehellisyys ei tarkoita idioottimaisuutta.

Vierailija
49/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Juu juu rehellinen on TOSI hyvä. Kerrotte mahdollisimman aikaisin naiselle. Ensitreffit on paras ajankohta, näin molemmat tietää heti mihin suhde perustuu. Nainen tulee arvostamaan tuota tosi paljon.

Vierailija
50/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o_O

Zinc

Really ?

No sittenhän ei ole mitään ongelmaa siinä että lopetetaan yritykset pelastaa nämä itseltään ja lyödään vain löylyä kiukaalle. Näin aion itse tehdä.

Luultavasti niillä menee paremmin ilman teidän "neuvojanne"

Zinc

Vierailija
51/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole aika normaali tilanne pariutua, avioitua ja perustaa perhe etenkin pikkupaikkakunnilla. Samaa kannattaisi kyllä noudattaa myös esim. pääkaupunkiseudulla, jossa ihmiset kipuilevat sen asian kanssa ettei kumppania löydy eikä etenkään löydy ajoissa perheenperustamismielessä. Silloin kannattaa tehdä tuollainen sopimuskumppanuus, on mahdollista että sekin muuttuu rakkaudeksi. 

Vierailija
52/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavekuvat ovat eri asia kuin todellisuus. Joskus elämässä pitää miettiä, mikä on mahdollista, koska kaikkea ei voi saada.

Entä jos nämä ihastukset olisivat ihan todellisia ihmisiä miehen elämästä?

Vierailija
53/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o_O

Zinc

Really ?

No sittenhän ei ole mitään ongelmaa siinä että lopetetaan yritykset pelastaa nämä itseltään ja lyödään vain löylyä kiukaalle. Näin aion itse tehdä.

Zinc

Loputon itku nettifoorumeilla kuvastaa juuri sitä parempaa menoa.

Vierailija
54/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o_O

Zinc

Really ?

Zinc

Totta mooses, eivät ole ikinä aikoneetkaan noudattaa naisten neuvoja ja tosi hyvin menee, kuten palstalta nähdään.

Vierailija
55/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kuvittelemaan tätä tilannetta. Yritän, mutta tulee joku syntax error. Miehet tykkää minusta.

Vierailija
56/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP siis kysyy, että miten reagoisin jos tapailemani mies kertoisi ettei ole yhtään kiinnostunut minusta ja tapailee minua koska ei saa parempaa.

Olisihan se loukkaavaa.

En varmasti haluaisi tavata häntä sen jälkeen.

Vierailija
57/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ajatella noin mutta idioottimaista sanoa ääneen. Exä oli tällainen totuuden torvi ja se kyllä pilasi suhdetta ihan molemmilta. Petin ja menin omissa menoissa enkä panostanut suhteeseen kun tuntui että miehelle ei ole väliä kuitenkaan. Olin onneton enkä tajua mitä mues tökeryydestään sai itsekään irti.

Vierailija
58/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Jos sulle joku anonyymi sanoo netissä, että tapailemallesi naiselle kannattaa sanoa, että hän on suohirviö jota nyt tapailen tässä vain saadakseni seksiä, niin ei ehkä kannata uskoa.

Ihan normaaleilla käytöstavoilla ja kohteluaisuudella pärjää paremmin ihmissuhteissa.

Vierailija
59/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän esittelemääsi skenaariota kovin epätodennäköisenä. Elämässäni on riittänyt ihmisiä, jotka ovat aidosti viihtyneet seurassani ja osoittaneet myös romanttista kiinnostusta. Ylipäätään ihmiset tuntuvat pitävän minusta. 

Toisesta näkökulmasta katsoen, en ole vielä koskaan itse kiinnostunut idiooteista täysin vailla käytöstapoja tai myötäelämisen kykyä, joten en päätyisi läheiseen suhteeseen tyypin kanssa, joka ylipäätään katsoisi tarpeelliseksi kertoa kumppanilleen jotain tuollaista. 

Mä sanoin (silloin aikanaan tulevien) lasteni isälle näin. Ja siis syy ei ollut myötäelämisen kyvyn tai käytöstapojen puute, vaan tarve olla rehellinen hänelle, koska pidin hänestä kuitenkin ihmisenä.

Itsekin pidin tosi outona, että hän halusi silti jatkaa suhdetta ja hankkia lapsia. Arvostus jopa laski hieman. Olisi ollut selkeämpää, jos hän olisi sanonut, että haluaa jatkaa ystävänä, mutta ei suhteessa. Mutta ei.

Vierailija
60/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o_O

Zinc

Really ?

Zinc

Loputon itku nettifoorumeilla kuvastaa juuri sitä parempaa menoa.

Parin palstaprovoilijan jutuista ei paljon päätellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme