Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten reagoisit jos seurustelemasi mies kertoisi että aikansa yritti saada niitä ihastuksiansa ja haaveidensa kohteita, mutta sitten

Vierailija
09.09.2020 |

...Kun oli saanut tarpeeksi paljon pakkeja sekä kokenut pettymyksiä, hän halusi ottaa jonkun sellaisen joka todennäkösesti hänet hyväksyy, eikä jätä niin helposti.
Ja näin hän päätyi sinuun, koska olittehan te jo tutustuneet aiemmin yhteisen tutun kautta, ja mies tiesi että saattaisit olla kiinnostunut.

Miltä sinusta tuntuisi olla tällainen vaihtoehto miehelle, ja miten reagoisit kun mies tämän kertoisi?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin miehen niin pitkään kunnes parempi tulisi vastaan.

Vierailija
2/79 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaikuta oikein normaalijärkiseltä aikuiselta. Ei tulisi enempää treffejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehille näin juuri neuvota tällä palstalla tekemään?

Vierailija
4/79 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän esittelemääsi skenaariota kovin epätodennäköisenä. Elämässäni on riittänyt ihmisiä, jotka ovat aidosti viihtyneet seurassani ja osoittaneet myös romanttista kiinnostusta. Ylipäätään ihmiset tuntuvat pitävän minusta. 

Toisesta näkökulmasta katsoen, en ole vielä koskaan itse kiinnostunut idiooteista täysin vailla käytöstapoja tai myötäelämisen kykyä, joten en päätyisi läheiseen suhteeseen tyypin kanssa, joka ylipäätään katsoisi tarpeelliseksi kertoa kumppanilleen jotain tuollaista. 

5/79 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettynyt siihen, että miehellä on noin heikot sosiaaliset taidot ja tilannetaju. Sanoisin mahdollisimman nätisti, että juttu meidän välillä oli sitten tässä.

Vierailija
6/79 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kertomaan naiselle jotain näin ajattelemattomasti?

Vierailija
7/79 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö suhteessa pitäisi olla rehellinen? Entä jos nainen kysyisi tätä?

Vierailija
8/79 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otettu rehellisyydestä

Vierailija
9/79 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin otettu rehellisyydestä

🙄

Vierailija
10/79 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin huono ihastumaan, että mikäli se ihme olisi tapahtunut niin en kyllä välittäisi vaikka vastakaiku olisi laimeampaakin. Ongelmahan olisi miehen eikä minun puolellani, minähän vain nauttisin täysillä just siitä minkä halusinkin.

Vierailija
11/79 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olisin koskaan päätynyt seurustelemani miehen kanssa seurustelemaan huomaamatta, että hän on outo ja sosiaalisesti noin kyvytön.

Kyllä sen kuule näkee miehestä, jos hän ei pidä naistaan haluttavana ja sellaisena, jota ihailee, haluaa katsoa ja pitää hyvänä.

Vierailija
12/79 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitä vaan kokeilemaan.

Vierailija
13/79 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti jaksa enää teitä inttäjät. Alan neuvomaan niin kuin haluatte kuulla ja taatusti jäätte peräkamariin.

Vierailija
14/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kavuta pylly edellä puuhun. Kun ei sinulla naista ole, miksi pohdiskella tällaista teoreettista tuubaa. Hommaa ensin nainen.

Vierailija
15/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapatossun voimafantasia :D

Vierailija
16/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en alkaisi suhteeseen ellen olisi toiseen ihastunut ja en pysyisi suhteessa ellen toista rakastaisi. Jos nyt harjoituksen vuoksi kuvitellaan, että rikkoisin periaatteitani, niin ainekaan en olisi niin idiootti, että kertoisin toiselle edes hänen kysyessä.

Vierailija
17/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin huono ihastumaan, että mikäli se ihme olisi tapahtunut niin en kyllä välittäisi vaikka vastakaiku olisi laimeampaakin. Ongelmahan olisi miehen eikä minun puolellani, minähän vain nauttisin täysillä just siitä minkä halusinkin.

Samaa tässä mietin että jos mieheni tuollaista tunnistaisi niin mikäs siinä sitten. Jatkaisin samaa rataa kuin nytkin koska hänestä pidän.

Jos ne tunteet jossain vaiheessa minun puolelta laimenee niin ainakin ero on helppo päätös kun ei siinä kukaan kärsisi. Vapauttavaa olisi että suhde toimisi aikalailla vain minun ehdoillani.

Vierailija
18/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti en alkaisi suhteeseen ellen olisi toiseen ihastunut ja en pysyisi suhteessa ellen toista rakastaisi. Jos nyt harjoituksen vuoksi kuvitellaan, että rikkoisin periaatteitani, niin ainekaan en olisi niin idiootti, että kertoisin toiselle edes hänen kysyessä.

Mies oikeasti harvoin sanoo mitään tuollaista, mutta monesti olen kuullut naisen kertovan vaikka jossain rippijuhlissa kuinka huono ja typerä hänen miehensä on muka vitsinä

Vierailija
19/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee suurimmalla osalla miehistä. Parempi vaan pitää omana tietona

Vierailija
20/79 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oikeasti harvoin sanoo mitään tuollaista, mutta monesti olen kuullut naisen kertovan vaikka jossain rippijuhlissa kuinka huono ja typerä hänen miehensä on muka vitsinä

Ihan varmasti olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi