Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen vaimo on kouluttamaton luuseri

Vierailija
24.10.2013 |

Anteeksi, mutta pakko sanoa tämä ääneen. Veljeni meni valitsemaan vaimokseen naisen, jolla ei ole koulutusta eikä kai kunnon työkokemustakaan. Tämä nainen on ihan ok näköinen, mutta nyt lihonut varmaan 20kg siitä, kun tapasivat. Hän on aika hiljainen tyyppi, ei esimerkiksi meidän vanhempien luona ollessa juuri osallistu keskusteluihin, on aika sulkeutuneen oloinen.

Lapsensa kyllä pukee nätisti, ja pitää pöytätapoja yllä ja kuria myös, mutta itseä jostain syystä on alkanut ärsyttää. Tiedän veljeni haaveilevan omakotitalon rakentamisesta ym. mutta ei heillä ole tuon naisen takia varaa sellaiseen (eikä täällä päin yksin rakenneta yhden ihmisen palkalla yhtään mitään, ja perintöä ei ole tiedossa vuosikymmeniin). Luulen, että veljeni on jumissa vaimonsa kanssa, ei osaa jättääkään tätä. 

Miksi avauduin? No kun ottaa vaan niin päähän kun yksi ei voi tehdä elämälleen yhtään mitään ja muut kärsii. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka korkeasti koulutettua ap:n perhe ja suku on? Erityisesti ap itse sekä hänen veljensä. Ovatko väitelleitä tohtoreita ja professoreja vai tavallisia rivimaistereita ja insinöörejä?

Miehellä lienee sydämensivistystä koulusivistyksen lisäksi, koska valitsi vaimonsa rakkaudesta eikä rahasta. Noita nokkavartta pitkin tiirailevia ja tuhahtelevia vanhapiikamaisterisisaria on siinnyt jostain syystä tänne Suomeen ihan liian kanssa. Ap:n veli on valinnut vaimon itselleen, ei sisarelleen tai suvulleen. Sisar ja suku joutuvat tyytymään siihen. Moukkamaisinta olisi mennä "hyvän hyvyyttään" sotkemaan parin välejä ja närppimään heidän elämantyyliään. Onko ap:n veli muuten ilmaissut, että kyllä hän omakotitalon hankkisi, jos vaimo olisi koulutettu, rikas, suvun mieleinen ... Hyi, että inhottaa!

Vierailija
22/23 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 18:57"]

Puhutko minusta? Minulla on aivan hirveä noita kälynä, joka ei edes suostu avaamaan suutaan epämaistereille. Minä, typerän ammattikorkeakoulun suorittanut luuseriäiti, en ole hänen arvoisensa ja sen kyllä tuntee nahoissaan joka kerta kun tapaamme. 

Kiva, että täällä avaudut näistä tuntemuksistasi. Eipä tarvitse senkään vertaa yrittää olla tekemisissä kanssasi enää.

[/quote]

Tuskin on susta kyse, ellei kälysi sitten ole huippukouluttautunut ydinfyysikko, jonka mielestä korkeakoulututkinnon suorittanut on pelkkä luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävästi kommentoitu ap:lle, kyllähän hänellä on varmaan rankkaa. Mutta yritä ap ymmärtää veljen vaimoakin, hänellä taitaa olla kälynä aikamoinen ilkimys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme