Jos tuntematon mies tulee hyvyyttään pyytämään saada kantaa ostoksesi autolle pelkästä auttamisen halusta
Niin annatko miehen kantaa perheesi kuukauden ruokaostokset autolle vai lyttäätkö suoraan kuonoon ja kannat omat ostoksesi itse?
Kommentit (36)
Kerran tuli tälläinen avulias mies. Tein hänestä ilmoituksen vartijalle.
Jos vaikuttaa luotettavalta, saa kantaa. Tosin ei mulla ole autoa enkä siis osta kuukauden safkoja kerralla, mutta jos mulla olis kainalossa vaikkapa Prismasta ostettu betoniruukku, niin kiitos kyllä, voisi kantaa sen mun fillarille.
Arvatenkin tätä pyyteetöntä auttamista ap:n toimesta tapahtuu vain 25 v kaunottarille.
Jossain ulkomailla voisi olla näin, mutta Suomessa ja suomalainen mies.......really?
Mun mies on mukana kaupassa, jos tehdään isoja ostosmääriä. Varmaan molemmat katsottaisiin pitkään, kaikenlaisia sitä onkin.
En antaisi. Tulee ensimmäisenä mieleen, että yrittää harhauttaa huomioni ja sillä on jossain kaveri, joka varastaa mun laukun tms.
Älkää naiset auttako jos miehellä on kipsi kädessä ja pyytää kantamaan autolle jotain. Se on viimeinen tekonne.
Korona-aikana voi hyvin kieltäytyä kaikenlaisesta käpälöinnistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikuttaa luotettavalta, saa kantaa. Tosin ei mulla ole autoa enkä siis osta kuukauden safkoja kerralla, mutta jos mulla olis kainalossa vaikkapa Prismasta ostettu betoniruukku, niin kiitos kyllä, voisi kantaa sen mun fillarille.
Sellaista miestä ei ole tässä maailmankaikkeudessa ja universumissa.
Joissain tilanteissa OK. Esim. just tuo kun joku mainitsi, että jos on selvää, että on silminnähden vaikeuksia kantamisessa, onhan se kiva, jos joku tarjoaa apua. Mutta on se vähän pelottavaa, eli miehestä pitäisi tulla myös luotettava olo. Muuten joutuu sanomaan kiitos ei.
Taas näitä only in Finland aloituksia.
Eikö se perhearki ja suomalainen suorittaminen ole jo nähty mihin se johtaa, uupumukseen.
Eikö ole ihanaa jos joku haluaa auttaa.
Mistä syystä suomalaisen naisen on niin vaikea ottaa vastaan apua mieheltä.
Mistä tämä jatkuva kontrollointipyrkimys tulee, eikö voi ottaa vastaan ja sanoa kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä only in Finland aloituksia.
Eikö se perhearki ja suomalainen suorittaminen ole jo nähty mihin se johtaa, uupumukseen.
Eikö ole ihanaa jos joku haluaa auttaa.
Mistä syystä suomalaisen naisen on niin vaikea ottaa vastaan apua mieheltä.
Mistä tämä jatkuva kontrollointipyrkimys tulee, eikö voi ottaa vastaan ja sanoa kiitos.
Mistä syystä kuvitellaan että suomalaiset naiset ovat heikkoja ja tarvitsevat kenenkään apuja?
En antaisi kantaa, en tarvitse apua, olen ihan itsenäinen ihminen joka kykenee kyllä viemään omat ostoksensa ihan itse sinne autolle, joten kiitosta vaan. Toki voin tarjoutua vastapalveluksena kantamaan sen miehen ostokset hänen autolleen, jos siinä jotain ongelmaa hänen mielestään on?
Vierailija kirjoitti:
Älkää naiset auttako jos miehellä on kipsi kädessä ja pyytää kantamaan autolle jotain. Se on viimeinen tekonne.
Aha, eli miehellä pitää olla oikein kipsi kädessä, että voi olettaa hänen tarvitsevan apua, kun taas naiset on muutenvain niin heiveröisiä, että menevät rikki, jos joutuvat kantamaan omia ostoksiaan autolle.
Parempi lyödä heti nyrkillä päähän ja sitten napakka potku munille.
En varmana anna.