Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla mennä koronatestiin

Vierailija
09.09.2020 |

En uskalla mennä koronatestiin, vaikka kurkku on kipeytynyt ja yskittää. Autoakaan ei ole. Kuka sinne vie? Saako siellä koronan muilta testattavilta? Pelottaa se nenään kivuliaasti tunnettava tikku.

Jotenkin pitää keksiä, miten sinne pääsee. Pakko se kipu kestää. Jos pääsen paikalle, tai saan edes testausajan. Muilla vastaavia ongelmia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet bussilla, pyörällä tai kävellen. Maski pitää olla naamalla, jos käytät julkisia. Koronaa ei saa muilta, koska testipiste ja odotustila ovat ulkona, ja välimatkaa on helppo pitää muihin.

Tikku nenässä tuntuu kyllä epämiellyttävältä, mutta tilanne on ohi hyvin nopeasti ja ikävän tuntemuksen unohtaa saman tien kun tikku on poissa.

Vierailija
2/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei meneminen, mutta se itse testi. Menin lievässä kurkkukivussa töihin enkä kertonut siitä kenellekään. Pelkään älyttömästi sitä testiä ja jos saikulle jää, pakko siihen mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa ja siinä tikussa on koeluontoista rokotetta ja sitten tarkistuskäynnilläsi saadaan dataa miten se vaikuttaa.

Vierailija
4/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä mene testiin, töihin ja baareihin vaan. Kovasti odotan koronavilkun piipausta, joka tarkoittaa 14pv:n kotonaoloaikaa. Paljon olis syyshommia tehtävänä.

Voisin tulla käymään jos kerrot missä asut. Riittää laitetaan puhelimet vierekkäin vartiksi.

Vierailija
5/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo älä mene testiin, töihin ja baareihin vaan. Kovasti odotan koronavilkun piipausta, joka tarkoittaa 14pv:n kotonaoloaikaa. Paljon olis syyshommia tehtävänä.

Voisin tulla käymään jos kerrot missä asut. Riittää laitetaan puhelimet vierekkäin vartiksi.

Jos ei mene testiin, ei voi laittaa koronavilkkuunkaan mitään koodia positiivisesta testituloksesta.

Vierailija
6/6 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen joutunut käymään testissä, kun eräänä päivänä tunsin kurkkukipua ja oloni kipeäksi niin jäin kevyin perustein pois koulusta. Vitsillä ajattelin että no niin mulla on varmaan korona joten en voi tulla kouluun. Muutaman tunnin kuluttua mulle soitettiin takaisin neuvontapuhelimesta ja sain iltapäivälle ajan testiin. Ajokortittomana jouduin käyttämään julkista liikennettä vaikka vaikka se ei ole suositeltavaa mutta oli pakko, laitoin asianmukaisesti maskin naamalle. Vähäsen hermoilin etukäteen testiä mutta onneksi se ei ollut niin lamalla kuin pelkäsin. Mulle kerrottiin että se tuntuu siltä kuin vettä menisi nenään. Testin ottaminen tuntui vähän epämukavalta, aivan kuin olisi työnnetty nuppineuloja nenän sisälle mutta se oli ohi aika äkkiä. Testiin hakeutuminen on pieni vaiva koska ilman sitä voi olla etenkin nuorilla ihmisillä vaikea erottaa että onko kyseessä tavallinen syysflunssa vai korona. Onneksi tällä kertaa tulos oli negatiivinen eli mulla ei ollut koronaa vaan ihan tavallinen syysflunssa, jonka todennäköisesti sain koulusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi