Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh... 40+ äitini luulen cheekin tulleen julkisuuteen Vain Elämää-ohjelmasta

Vierailija
24.10.2013 |

On siis vakaasti sitä mieltä ettei "kukaan" tuntenut häntä ennen ohjelmaa xD Myös väittää Jaren olevan homo "ihan selvästihän se nyt on!! Eksä oo tajunnu?!" hahahaaa.. Eikä edes siis ole vanha. Reilusti alle 50, jos se siis mitään merkkaa. Itsekkin koko teini-iän kuutelin cheekkiä kotona, eikä hän ole muka "koskaan" kuullutkaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on cheek; joku Tarzanin apina vai?

Vierailija
2/12 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta toinen puoli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua en kehtais tunnustaa et se ois mun äiti! Muuttasin kauas ja lopettaisin yhteydenpidon. Aivan hirveetä...kui pinnallinen oot jos tällanen saa sussa aikaan tuollasen reaktion ja teet halveksuvan postauksen johonki vauva.fi:n. Ketä kiinnostaa noin paljo tietääkö sun äiti cheekkiä? edes sua ei pitäs liikuttaa ku sen verran, et "aijaa heh life goes on"

Vierailija
4/12 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle iäkkäälle hän tulikin tietoisuuteen sen sarjan kautta ja on ihan luonnollista että he luulevat hänen tulleen myös julkisuuteen sitä kautta. 

Olet aika outo "haukottelija".

Vierailija
5/12 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan äitisi on. Suuri yleisö vaihtoi radiokanavaa, kun sieltä tuli Cheekin biisi, mutta Vain elämää -ohjelman jälkeen massat olivat niin fania niin fania.

Vierailija
6/12 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei teini, on pientä julkisuutta ja suurta julkisuutta. Suuri julkisuus ei ollut Cheekistä kuullutkaan ennen tuota ohjelmaa.

Vierailija
7/12 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse jo keski-ikäinen, nähtävästi siis tätä tenalady osastoa ja inhoan kutri-helenaa ja vain nyyhkytystä-ohjelmaa ja pidin cheekistä ennen... 

Vierailija
8/12 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 16:21"]

Hei teini, on pientä julkisuutta ja suurta julkisuutta. Suuri julkisuus ei ollut Cheekistä kuullutkaan ennen tuota ohjelmaa.

[/quote]

Ei ap mikään teini ole. Aivan samaa massaa näiden +40 vuotiaiden kanssa. Hän nimittäin itse tutustui Cheekin tuotantoon vasta tuon sarjan kautta.

Vierailija
9/12 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamee kalkkis hei, sun mutsis. Samaa ikäluokkaa edustavana täytyy myöntää, että en juurikaan pitänyt cheekin musiikista, mutta vain elämää ohjelman jälkeen aloin pitää joistain kappaleista, tosin en hänen esittämänään. Jätkä on kyllä rasittava snobi.

Vierailija
10/12 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo cheek juuri tuosta syystä mennyt tuohon ohjelmaan. Ennen ohjelmaa hän oli koppava teini jolla oli seksipainotteisia musavideoita ja vanhemman (40+) porukan mielipide siitä "koppava".

Sitten yksi ohjelma, punkkua, Kutri-Hellu ja cheek ja kas. Sieltä nousi tenaleidien uusi suosikkipoika. Pikkuisen nyyhkytarinaa pohjalle ja kyllä on niin suloinen että. 

Mulla kävi cheekin kanssa niin päin, että pidin sen musasta ennen Vain elämää-ohjelmaa, enää en voi sietää.

Vierailija
11/12 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että mulle kävi vähän samoin... nää uudet biisit: "timantit on ikuisiaaaaaaa" yms on tosi huonoja. Aikaisempi cheek OLI parempi!

-ap

Vierailija
12/12 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek kun ei todella ole kaikkien elämä.

Rauhoitu nyt hyvä ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme