Meikkasin mun 5-vuotiaan tyttöni hänen pyynnöstään
Mitä mieltä olette?
Kommentit (14)
Oletko itse epävarma? Ja haluat täältä paheksuntaa, että pääset puolustautumaan.
-Nalle Kekkonen-
ÖÖÖÖ pitäskö olla jotain mieltä? perus pikkutyttöjen leikkejä. Meillä vaan mun 5-v meikkailee itse.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 15:54"]
En laittaisi lapselleni silmämeikkejäni, muuten ok.
[/quote]Niin, meilläkin on ostettu ensimmäisiä omia meikkejä jo alle kouluikäisille, vaikka niitä lopulta vain pari kertaa on käytetty kotona, omiani en lapsille laita.
mun 4v haluu kans aina.. välil oon laittanu sipasun ripsaria ja huulikiiltoa tms. mun mielestä se on iha ok ja normaalia ja molempien mielestä kivaa... jenkeissähänne tekee 5vuotiaille jo kauneusleikkauksia ni ei kai tää meikkaus ketää tapa.
Tein paksut Amy Winehouse -rajaukset, laitoin poskipunaa, luomiväriä, kulmaväriä, ripsaria ja huulikiiltoa. Ap
Heh, mitäpä tuosta. Pääasia että on ollut hauskaa =)
Oma 5v. tyttöni on kaikkea muuta kuin "prinsessa" joten on turha edes odottaa, että pyytäisi mitään tuollaista. Mieluummin tappaa lohikäärmeitä ritarivermeet päällään :D
Tein amyt koskä hän pyysi. Laitoin itsellenikin. Ulos emme lähteneet, mutta hauskaa oli. ap
IMO meikki ei kuulu eikä sovi lapsille. Siksikin että meikki ja meikinpoistoaineet sisältävät lapsen herkälle oholle sopimattomia kemikaaleja. Ja muutenkin: rehellisesti sanottuna meikki liian nuorilla tekee halvan näköiseksi. Siksi en meikkaisi lastani vaikka hän pyytäisi ja oltaisiin vaan kotona ja olisi hauskaa. Kuten en ostaisi ja antaisi pukea topattuja rintaliivejä tai stringejä.
Siis kerkälle IHOLLE piti kirjoittamani. :)