Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nyt downeista on ollut puhe, niin tuli mieleen

Vierailija
23.10.2013 |

yksi asia. Monella ihmisellä on ns. downpiirteitä. Joillain enemmän joillakin vähemmän. Siis ihan normaaliälyisillä ihmisillä. Todistetusti on olemassa mahdollisuus, että down voi olla täysin normaaliälyinen. Voisikohan olla niin, että joukossamme liikkuu downeja, kenties mosaiikkitapauksia tai ihan 100% downeja, joiden fyysiset piirteet eivät ole vauvana vielä olleet kovin selviä. Eikä sitten koskaan ole testattu. Minä uskon niin..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että uskonasiako se ylimääräinen kromosomi on?

Vierailija
2/12 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei se ylimääräinen kromosomi ole uskonasia, mutta uskon että downit joilla ei ole kehitysvammaa,  jäävät joskus diagnosoimatta downeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen luultavasti ainakin osittainen Down. kuulemma käyttäydyn kuin down ja mulla samoja vaivoja kun downeilla ja vähän samaa näköä ehkä hivenen verran

http://www.esirukouksia.blogspot.fi/

tuossa on blogi ja eikö ookin downin kaltainen henkilö luonteeltaan ja ulkonäöltään?

Vierailija
4/12 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydätkö tutkimuskirjallisuudesta lähdeviitteitä tapauskertomuksiin missä ylimääräinen kromosomi ei olisi aiheuttanut selkeästi havaittavia piirteitä ja/tai kehitysvammaa? Olisi ihan kiva nähdä.

Vierailija
5/12 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 23:13"]

Siis ei se ylimääräinen kromosomi ole uskonasia, mutta uskon että downit joilla ei ole kehitysvammaa,  jäävät joskus diagnosoimatta downeiksi.

[/quote]

Voiko olla down ilman kehtysvammaa??

Vierailija
6/12 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 23:14"]

minä olen luultavasti ainakin osittainen Down. kuulemma käyttäydyn kuin down ja mulla samoja vaivoja kun downeilla ja vähän samaa näköä ehkä hivenen verran

http://www.esirukouksia.blogspot.fi/

tuossa on blogi ja eikö ookin downin kaltainen henkilö luonteeltaan ja ulkonäöltään?

[/quote]

Sanoisin että mene testeihin jos olisit tuon blogin kirjoittaja, mutta olet trolli.

Vierailija
7/12 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se yksi espanjalainen  mies on ainakin ihan tiedossa oleva ei kehitysvammainen down. Mutta jos yksi, niin varmasti on muitakin.

Vierailija
8/12 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 23:13"]

[/quote]

minulla ei oo kehitysvammaa, mutta uskon että lievä down ja lieviä autistisia piirteitä sen ohessa ja sain ihan pienenä diagnoosiksi asperger. että näinkin voi olla. oon tosin erittäin epätyypillinen asperger ja enemmän downin kuin assin kaltainen.

Vierailija
9/12 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi höpönpöppö teidän kanssanne...

Vierailija
10/12 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiehtova ajatus. Miksi ei voisi olla muitakin, jos on yksi? Miksi tämä yksi on poikkeus? Onko näitä poikkeuksia enemmänkin? Ennenhän ei varmaankaan niin tarkkaan tutkittu eikä edes osattu tutkia. Nyt taas abortoidaan suurin osa downeista.

Vierailija
11/12 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurilla on daunin silmä

Vierailija
12/12 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän