Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen eksän repäisi jälleen kerran

Vierailija
23.10.2013 |

Ensin yritti kerjätä meillä olevia lapsen harrastuskamoja ja -vaatteita myydäkseen ne kirpparilla siis meidän ostamia.

Nyt palajastui, miksi kirpparipöytä on otettu: lähtee lapsen kanssa reissuun viikoksi. Noh, ei siinä mitään mutta reissu tehdään niin, että lapsi on isänpäivän tuolla reissussa! Eipä ole asiasta puhuttu mitään ja koko juttu kuultiin lapselta.

Kaikkien näiden vuosien ja tempausten jälkeen ei verenpaine enää noussut mutta heräsi kysymys, missä tuon naisen röyhkeyden/itsekkyyden huippu on?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa... Mitä jos se on sen eksän ainoa lomaviikko hetkeen eli ainoa mahdollisuus lähteä lapsen kanssa reissuun? Kuka tässä nyt loukkaantuu tuosta isänpäivästä, lapsi, sinä vai lapsen isä?

Suosittelen ap olemaan välittämättä noista eksän tempauksista. Munkin miehellä on vähän, noh, mielenkiintoinen ex ja helpoimmalla pääsee kun ei jaksa reagoida mihinkään. Jokin aika sitten vaati viikko-viikko-järjestelyjä, mutta niin että hänellä säilyy yksinhuoltajuus....

Vierailija
2/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan noista asioista toki sopia etukäteen, mutta naurettavia ootte jos yhdestä isänpäivästä alatte vinkumaan. En minäkään tapaa lapsia äitienpäivänä, mutta lieneekö toi nyt maailman suurin asia. Fiksut vanhemmat joustavat puolin ja toisin, eikä kaikkia tapaamisia lueta sopimuspapereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm rakentavampaa voisi olla keskustella eksän kanssa ihan kasvotusten näistä asioista. Täällä meuhkaaminen, kun ei auta ihan oikeasti mitään. Ja nyt on kysymyksessä kuitenkin LAPSI ja hänen parhaansa, joten te aikuiset voisitte kaikki olla hetken verran isoja ihan oikeesti.

Vierailija
4/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestäni ap ei ole meuhkannut tai vinkunut.

Enemmänkin ihmettelyä. Ihmettelen kyllä itse, että miten se on kehdannut yrittää myydä teidän tavaroitanne :O Eikö elatusavut riitä?

Vierailija
5/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennääs oikein kohta kohdalta;

"Ensin yritti kerjätä meillä olevia lapsen harrastuskamoja ja -vaatteita myydäkseen ne kirpparilla siis meidän ostamia."

Eli oli kysynyt, ja ilmeisesti ei ollut niitä teiltä kuitenkaan myytäväksi saanut. Mikä ongelma?

"Nyt palajastui, miksi kirpparipöytä on otettu: lähtee lapsen kanssa reissuun viikoksi. Noh, ei siinä mitään mutta reissu tehdään niin, että lapsi on isänpäivän tuolla reissussa! Eipä ole asiasta puhuttu mitään ja koko juttu kuultiin lapselta."

Kerrotteko te reissuistanne lapsen kanssa hänelle? Onko isänpäiväviikonloppu ns. hänen viikonloppunsa, eli lapsi ei olisi etävanhemmallaan tuolloin?

"Kaikkien näiden vuosien ja tempausten jälkeen ei verenpaine enää noussut mutta heräsi kysymys, missä tuon naisen röyhkeyden/itsekkyyden huippu on?"

Mikä tuossa nyt on itsekästä? Se että hän järjestää rahaa lomareissuun myymällä kirpparilla tavaraa ja siten järjestää lapsellekin kivan matkan? Vai se, ettei kysynyt teiltä, tai sinulta etävanhemman nykyiseltä tyttöystävältä, lupaa siihen?

Vierailija
6/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kommentoidaan vähän sinnepäin.

Se akka ei todellakaa voi myydä teidän ostamia tavaroita ja lähtee niillä reissuun isänpäiväksi :D Isänpäivä on kerran vuodes ja on hienoa, et miehiäkin muistetaan, kun nykyään enemmän lastensa elämäs ovat

Vierailija
7/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:58"]

Se akka ei todellakaa voi myydä teidän ostamia tavaroita ja lähtee niillä reissuun isänpäiväksi :D Isänpäivä on kerran vuodes ja on hienoa, et miehiäkin muistetaan, kun nykyään enemmän lastensa elämäs ovat

[/quote]

Ei mistään käynyt ilmi että olisi niitä myytäväksi saanut. 

Vierailija
8/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:58"]

[/quote]Isääkö ei ole mahdollista muistaa minään muuna päivänä vuodessa kuin sinä, joka sattuu olemaan kalenteriin merkitty isänpäiväksi?

Vierailija
9/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äitipuolena olisin vaan onnellinen kun joku hakisi varastosta vanhat harrastuskamat pois nurkista. Mä en jaksa niitä alkaa mihinkään kirpparilla roudaamaan ja ei nuo nyt niin kruunujalokiviä ole että niillä kukaan pääsisi ihan kamalasti mun kustannuksella rikastumaan ;)

Ja ei meilläkään lapsi ole joka isänpäivä/joulu/tms isällään/äidillään ollut vaan niitä on sovittu tilanteen mukaan.

Vierailija
10/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä katkeria nyxiä sikiää?

Vierailija
11/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamissopimuksessa on todettu, että äitienpäivät äidillä ja isänpäivät isällä. Auta armias, jos mieheni lähtisi lapsen kanssa reissuun niin, että reissun aikana olisi äitienpäivä.

Juu, ei saanut tavaraoita/vaatteita mutta mielestäni on melkoisen röyhkeää edes pyytää niitä itselleen myydäkseen ne kirpparilla.

Eksä saa aivan vapaasti matkustaa lapsen kanssa niin paljon kuin haluaa mutta kyllä sovituista asioista on pidettävä kiinni; sitä etältäkin odotetaan. Lupaa matkaan ei tarvitse kysyä mutta jos matka vaikuttaa sovittuihin tapaamisiin, on siitä silloin keskusteltava ennen varaamista eikä lasta pidä laittaa asialle.

En ole katkera, mistä olisin?

ap

Vierailija
12/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 22:06"]

Mä äitipuolena olisin vaan onnellinen kun joku hakisi varastosta vanhat harrastuskamat pois nurkista. Mä en jaksa niitä alkaa mihinkään kirpparilla roudaamaan ja ei nuo nyt niin kruunujalokiviä ole että niillä kukaan pääsisi ihan kamalasti mun kustannuksella rikastumaan ;)

Ja ei meilläkään lapsi ole joka isänpäivä/joulu/tms isällään/äidillään ollut vaan niitä on sovittu tilanteen mukaan.

[/quote]Niinpä, mustakin on ihan järkevää että sieltä toisestakin kodista voisi ne pienet luistimet ynnä muut vanhat romut myydä samalla, jos kerran joka tapauksessa kirppispöydän laittaa. Mulla jäis ainakin nurkkiin vaan kun en itse viitsi alkaa kaupata missään kirppareilla.

Vierailija
13/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne menevät vaatteet ja varusteet menevät kiertoon.

ap

Vierailija
14/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hyväksihän ne kirpparirahat menevät ainakin osaksi, jos niillä rahoilla lapsi pääsee matkalle. Pahinta, mitä lapsen äiti on tehnyt, taitaa olla se, että on ollut miehellesi tärkeä ja saanut lapsenkin hänen kanssaan, selvää röyhkeyttä.

Vierailija
15/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 myykööt exä vaikka itseään jos matkaan täytyy lähteä, ei itsellä ole mitä myydä. Nyksä miehensä kanssa voi myydä  tavarat kun lähtevät itse reissuun lapsen kanssa!

Vierailija
16/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata erota,niin ei tule noita kateusongelmia kellekään.Meillä menty läpi vaikka minkä yli 20 vuoden aikana,mutta ero ei ole ollut vaihtoehto kummallekaan. Eipä ole eriä,ei mitään ihmeen etä tai lähilapsia yms juttuja,joista tulee kuulemma vaan harmeja elämään.

Vierailija
17/36 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko sopijaosapuolena tapaamissopimuksessa vai onko se lapsen vanhempien välinen?

Vierailija
18/36 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika turhaa natinaa taas kerran. Hoihoijaa.. Ap taitaa olla katkera miehen eksälle kun tämä saanut lapsia hänen miehensä kanssa. Joo minunkin mies saanut lapsia toisen naisen kanssa enkä itse edes lasta voi saada mutta miks sille eksälle joka 10 vuotta sitten miehen kanssa lapsen sai pitää olla kateellinen?

Vierailija
19/36 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeita akkoja taas pilvin pimein ja piolin jos toisin.

Vierailija
20/36 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on vastauksia.
Olen itse se eksä eikä ole kyllä tullut koskaan mieleen pyytää itselleni miehen lapselle ostamia tavaroita.

Isänpäivä vietetää myös aina isällä. Jos ikinä tulisi jotakin muuta päälle, sopisimme asiasta yhdessä etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan