Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä vauvalehden sivuilla on joku stalkkeri, joka

Vierailija
23.10.2013 |

stalkkaa yksityisiä ihmisiä ja heidän netin käyttöä. Pitäskö ilmottaa vauvalehden toimitukselle?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naku vauva. Pim. Minusta tuli pedo.

Vierailija
2/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lukee teidän juttuja, seuraa kuka kirjottaa mitäkin. Joko se on moderaattori tai hakkeri. Kiinnostais tietää.

Vierailija
4/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku ap. Sinusta ei vaan tule psykologia ja sillä selvä. Se ei ole stalkkausta, vaan joillain ihmisillä vain on parempi psykologinen silmä kuin toisilla ;) 

Minäkin opiskelin avoimessa psykologian perusopinnot, mutta olin jo etukäteen ottanut selvää, ettei psykalle voi päästä mitään muita väyliä pitkin, kuin perushaussa. 

Vierailija
5/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku sun kanssa! Mä en nyt psykologiasta välitä. Mua kiinnostaa vaan se, että kuka sä olet ja miksi stalkkaat? Koska stalkkaamistahan tää on. Siitä et pääse mihinkään.

Vierailija
6/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten. Psykologiasas ei tarvitse mitään "psykologista silmää". Ei se ole mitään astronomiaa.

Vierailija
7/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 18:19"]

stalkkaa yksityisiä ihmisiä ja heidän netin käyttöä. Pitäskö ilmottaa vauvalehden toimitukselle?

[/quote] miten? 

Vierailija
8/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sano sä

Vierailija
9/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan hakkeristalkkaaja näköjään vauhdissa. Sietäisi jäädä jo kiinni.

Vierailija
10/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähe pois. Tuu taksin. Kerro itestäs.

Vierailija
11/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kirjoitustyylisi paljastaa sinut. Olet puhunut samasta jo aiemmin. :) Jotkut vain pystyvät tunnistamaan toisia ja yhdistelemään asioita paremmin kuin toiset. En minä käyttäisi arvokasta haktivismiaikaa mihinkään randommammaan, joka on pettynyt kun ei ole päässyt yliopistoon. Jatka opintoja, lue hyvin ja hae yliopistoon ihan perushaussa ja saat avoimet opintosi hyväksyttyä! Se ei ole rakettitiedettä myöskään :). Mutta jos ei onnistu niin oma alasi on jossain muualla. 

Vierailija
13/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 18:42"]

Sinun kirjoitustyylisi paljastaa sinut. Olet puhunut samasta jo aiemmin. :) Jotkut vain pystyvät tunnistamaan toisia ja yhdistelemään asioita paremmin kuin toiset. En minä käyttäisi arvokasta haktivismiaikaa mihinkään randommammaan, joka on pettynyt kun ei ole päässyt yliopistoon. Jatka opintoja, lue hyvin ja hae yliopistoon ihan perushaussa ja saat avoimet opintosi hyväksyttyä! Se ei ole rakettitiedettä myöskään :). Mutta jos ei onnistu niin oma alasi on jossain muualla. 

[/quote]En usko. Olet outo. näköjään käytät aika paljon aikaasi randommammoihin.

Vierailija
14/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 18:19"]

[/quote]

Kerros, ap, miten tämä stalkkaaminen oikein tapahtuu Vauva-palstalla. Me kaikki kirjoitamme anomyymeina muutamaa hassua poikkeusta lukuunottamatta. Miten joku voisi erottaa kaikista anonyymeista kommenteista jonkun tietyn ihmisen niin, että voisi luoda sen perusteella jonkinlaisen profiilinkin eri käyttäjistä?

Täällä on tosiaankin toisinaan liikkeellä näitä "profiloijia", jotka toisinaan ovat näkevinään ikärasisteja, muruja sun muita kummajaisia. Näitäkö tarkoitat? Tietenkin voit ilmoittaa toimitukselle epäilysi, jos sinua häiritsee nämä stalkkerit. Omasta mielestäni kysymyksessä on jonkinlaisesta huomionhakuisuudesta: julisetatan suureen ääneen, että nyt pitää päästä jostakin ihmisryhmästä (oikeammin jonkintyyppisestä keskustelusta - kukaan muu kuin ylläpito ei voi kuitenkaan tietää, onko samantyyppisten keskustelujen takana yksi vai useampi ihminen!) eroon, kun on niin suuri vääryys, että ihan kaikki voivat kirjoittaa tällä palstalla. 

Vai tarkoitatko stalkkaamisella sittenkin sitä, että joku nyt vain sattuu lukemaan aloituksesi ja kommentoi siihen jotakin? Sekö on mielestäsi stalkkaamista? 

Vierailija
15/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 18:25"]

Voi itku ap. Sinusta ei vaan tule psykologia ja sillä selvä. Se ei ole stalkkausta, vaan joillain ihmisillä vain on parempi psykologinen silmä kuin toisilla ;) 

Minäkin opiskelin avoimessa psykologian perusopinnot, mutta olin jo etukäteen ottanut selvää, ettei psykalle voi päästä mitään muita väyliä pitkin, kuin perushaussa. 

[/quote]

Mitä ihmeen psykologista silmää? Minusta tuntuu, että täällä vähän jokaisella puuttuu psykologista silmää. Eikä psykologista silmää voi opiskella missään yliopistossa. Jos olet suorittanut jonkun hassun psykan peruskurssin jossakin avoimessa yliopistossa, ei se tee sinusta ihmistuntijaa. :D 

Vierailija
16/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai tarkoitatko stalkkaamisella sittenkin sitä, että joku nyt vain sattuu lukemaan aloituksesi ja kommentoi siihen jotakin? Sekö on mielestäsi stalkkaamista? "

Tiedät itekin, että puhut paskaa.

Vierailija
17/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 18:42"]

[/quote]

Joo, näitä "taitavia asioiden yhdistelijöitä" tuntuu toisinaan olevan liikkeellä, tuntuvat yhdistelevän mielivaltaisesti ihmisiä toisiinsa satunnaisten kommenttien perusteella.

Kokemukseni mukaan jotkut palstalaiset tekevät kovin hätiköityjä päätelmiä lukemansa perusteella ja loput oletetaan, kun ei kommentin peruseella saa ihan kaikkea selville.

Esimerkiksi myös minua on luultu mieheksi toisinaan. En tiedä miksi. Ehkä mielipiteeni eivät vain tuntuneet sopivilta. Hulluksi ja idiootiksikin täällä on ihmisiä haukuttu ihan tuosta vain. 

Vierailija
18/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, joku taitaa olla vähän katkera ;) Psykologista silmää ei voi oppi yhdeltäkään kurssilta. Sitä joko on tai ei ole. Vähän niinkuin tyylitaju. Tai intuitio. Tai musiikkikorva. 

Vierailija
19/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 19:06"]

16, joku taitaa olla vähän katkera ;) Psykologista silmää ei voi oppi yhdeltäkään kurssilta. Sitä joko on tai ei ole. Vähän niinkuin tyylitaju. Tai intuitio. Tai musiikkikorva. 

[/quote]Hah, hah. Ja saat hyvätkin naurut tällä kommentilla? Oot kyllä aika säälittävä.

Vierailija
20/31 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se sinut tuossa avoimen yliopiston ketjussa tunnistin psykologian opinnoista haaveilevaksi. En stalkkaa sinua, eikä minulla ole pääsyä lokitietoisi. Sinulla on nyt paranoidi ajatuskulku meneillään tästä. Itsestäni voin kertoa sen verran, että olen hyvä profiloinnissa. Joskus minusta on hauska tehdä sitä täällä. Monet muutkin tekevät tätä, joskus osuu ja uppoaa. Kaikkea hyvää sinulle ap. Jos nämä ajatukset kuitenkin jatkuvat, olisi hyvä jos kertoisit niistä jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle.