Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaudesta kertominen ANOPILLE!

Vierailija
23.10.2013 |

Kertokaas kokemuksia? Kuinka olette asian kertoneet?

Itselläni ja puolisollani se olisi edessä tulevana viikonloppuna (:

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis kumpikin teistä kertoo anopilleen?

Vierailija
2/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksena on siis kertoa miehen vanhemmille asiasta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettiin käteen ensimmäisen ultran kuva. :)

Vierailija
4/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kerroitte miehesi anopille?

Vierailija
5/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttiin kahvipöydässä ja sanoin olevani raskaana. Ihan samalla tavalla kuin muillekin, en mä oikein erityistä numeroa osannut asiasta tehdä.

Vierailija
6/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä aikoinani jouduin kertomaan appivanhemmille meidän emästä raskaudesta, koska mies ei uskaltanut. Oltiin syömässä heidän luona ja sitten vaan sanoin, että meillä olisi vähän kerrottavaa. Että vauva on tulossa. Ajotus ois voinut olla vähän parempi, koska anoppi meinaa oikeesti tukehtua ruokaansa. Sitten se alkoi itkemään eikä syömisestä tullut oikeen enää mitään :D

Vierailija
7/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista... Jotenkin sivulauseessa, kun kävimme jouluna tervehtimässä. Tiesimme, ettei uutinen ollut kummallakaan kerralla iloinen, mutta mitäpä heille kuuluu kolmevitosten lapsiluku. He itse kuvittelevat, että yli nelikymppistenkin lastensa elämä kuuluu heille yötä päivää.

Vierailija
8/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin se on vielä edessä. Oma äitini on kuollut, joten hänelle ei voi suoraan kertoa. Olen jo yli puolessavälissä raskautta, mutta en ole halunnut vielä anopille kertoa. Eikä miehelläkään tunnu kiirettä olevan, koska molemmat tiedämme, että anoppi ei katso suopein silmin. Olemme jo kolmevitosia ja olleet naimisissakin vuosia, mutta anoppi ei haluaisi meidän saavan lapsia. Miehen perhe on hyvin varakas ja koulutettu, hyvissä ammateissa ja minä aivan tavismaalaistalon tyttö, isosta perheestä. Anoppi kai luulee, että olen hänen poikansa kanssa rahan takia ja viekkaudella hankkiudun raskaaksi. Mieheni on ollut aiemmin naimisissa mieluisen miniän kanssa, joka kuitenkin jätti mieheni toisen miehen takia ja vei puolet omaisuudesta mennessään. Se ei anoppia haittaa, mutta pelkää minun kai tekevän samoin.

Vierailija
9/11 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kerroin anopille niinkin tylsästi, että ostin pehmolelun ja ojensin sen hänelle. Hän tajusi ja oli kyllä todella iloinen💙

Vierailija
10/11 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies totesi, kun anoppi alkoi puhua lehdessä olleesta äitiyspakkauksen sisällöstä, että ”Mehän saadaan nyt sit tommonen”.

Vierailija
11/11 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kertoi näyttämällä ultrakuvan äidilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä