Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytyy varmaan lopettaa parin blogin lukeminen..

Vierailija
23.10.2013 |

ei niinkään kys blogittarien vuoksi vaan siksi etten enää "jaksa" heidän elämässään pursuavaa materiaa ja "kauneutta".

Jatkuvaa vaatteiden, laukkujen, kenkien yms hankkimista ja sen mietitmistä ottaisko laukun nro 1 vai laukun nro 2 joilla kummallakin hintaa sen verran että esim meikäläinen saisi säästää hyvän tovin sellaisen saadakseen, jos silloinkaan.

Kirvelee liikaa etten reilusti 30+v ikäisenä täyttä työaikaa tekevänä naisena voi ostaa ja mällätä kuten he. Sen sijaan mietin jopa sitä voinko ostaa tänäsyksynä 100e nahkasaappaat ja juu enpä voinut kun meni työpaikka alta.

Tulee olo että on ihan onneton ja luuseri ja oma look kuin 1000x pesty ja vanutettu patalappu.

Ei mulla muuta.

PS, tää ois helpompaa jos en olis esteetikko luonteeltani enkä rakastais kaikkea kaunista ja laukkuja ja kenkiä ja sisustamista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten lopetat.

Vierailija
2/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkuin joku tarttuu niin olin siis työssäkäyvä nainen, en ole enää. Mutta ihan sama, olin töissä tai en niin kirvelee silti enkä silti voi toimia kuten he.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaudu sillä, että kyllä näille bloggari-tyttösille vielä Siperia opettaa. Ihan varmasti!! Tippuvat vielä ja korkealta.

Vierailija
4/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi meidän kaikkien pitäisi osallistua talkoisiin, kun vähennetään maailman jätekuormaa.  Ylimääräiset kengät, vaatteet ja laukut päätyy kaatikselle kaiken muun paskan sekaan ennen pitkää.  Mitä vähemmän materiaa jätät jälkees, sen parempi ihminen olet.

Eli jos pystyt shoppaamaan kaiken kirpparilta, tuunaamaan jo omistamiasi paremmiksi jne. se on ympäristön ja maailman kannalta erittäin paljon parempi veto, kuin jatkuva halpapaskan ostelu.

Vierailija
5/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että muiden ostokset olisivat jotenkin sinulta pois (tyypillisen suomalaista ajattelua), eli kannattaisiko kasvaa aikuiseksi ja keskittyä omaan elämään ja laittaa tuo kateusenergia siihen että yrittää saavuttaa jotain yhtä hyvää tai parempaa itse?

Vierailija
6/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 14:21"]

Lohduttaudu sillä, että kyllä näille bloggari-tyttösille vielä Siperia opettaa. Ihan varmasti!! Tippuvat vielä ja korkealta.

[/quote]

Voi luoja miten lapsellinen kommentti. Miksi ja miten Siperian pitäisi opettaa heitä? Mitä pahaa he ovat teille muille tehneet, ja onko heidän ostokset teidän pankkitileiltä tai vaatekaapeista jotenkin pois?

Vierailija
7/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi vain lopettaa niiden lukemista, pitikö siitä tehdä tänne joku iso numero, vai odotitko että joku tulee tänne utelemaan että keitä ne ovat jotta voit sanoa ettet viitsi kertoa?

Vierailija
8/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän harmisi. Minäkin olen lopettanut sellaisten mielipahaa aiheuttavien blogien lukemiset ihan kokonaan. Ei voi mitään mutta kyllä mä olen kateellinen ja katkera, että joillakin muilla on niin paljon paremmin aineellisesti asiat kun mulla. Miten ne muka on niin paljon parempia ihmisiä kuin minä, että niillä on rahaa ja tavaraa ja kaikkinaista hyvinvointia yllin kyllin.

Vierailija
9/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 14:30"]

Kuulostaa siltä että muiden ostokset olisivat jotenkin sinulta pois (tyypillisen suomalaista ajattelua), eli kannattaisiko kasvaa aikuiseksi ja keskittyä omaan elämään ja laittaa tuo kateusenergia siihen että yrittää saavuttaa jotain yhtä hyvää tai parempaa itse?

[/quote]

Ja tässä lastillinen suomalaista nillittämisenergiaa <3 <3

Vierailija
10/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei ne bloggaritkaan niitä tavaroita itse osta ;) Että älä huoli.

Pistä paremmaksi, ja tee itse blogi vaikka upeista kirppislöydöistä!

Vierailija
11/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen tehnyt. Koko ikäni tehnyt töitä ja opiskellutkin ja palkka vaan ei riitä sellaiseen osteluun ja kuluttamiseen mitä noilla blogittarilla. Ja ei ole tosiaan minulta pois jos joku toinen saa ostettua jotain mistä itse vaan voi unelmoida mutta miksi kituuttaa itseään seuraamalla kyseisiä blogeja. En halua kannattaa sellaista blogia mistä tulee huono olo. 

Ja tuo joka ehdotti kirppisblogin perustamista, niin mitä iloa se toisi? En tiedä yhtäkään kirppisblogistia joka löisi rahoiksi ja olisiko se enää kirppisblogi? Ja itse olen myös esteetikko ja kirppistavaroista nyt vaan ei saa sellaista mielihyvää mitä uuden ostamisesta. 

Yleensä nuo blogistit on syntyneet kultalusikka siellä syvällä....ja ovat tottuneet kuluttamiseen ja alussa mamma ja pappa betalar kaikki ennen kuin blogi alkaa tuottamaan mitään.