stylepit -älä tilaa
Varoitus tästä nettikaupasta. Tilasin 2,5 viikkoa sitten, paketti ei ole saapunut suomen postiin. Asiakaspalvelu ei vastaa spostiin eikä puhelimeen. Toimitusaika piti olla 3-5 pvää.
Kommentit (5)
kuulostaa oudolta. Olen tilannut sieltä vuosikausia ilman mitään ongelmia.
Stylepit-tilaukset on toiminut ihan hyvin, kun olen tilannut. Voi olla että nyt tökki Suomen posti. Sekään ei ole erehtymätön.
http://alennushirmu.vuodatus.net/lue/2014/01/alennuksia-ja-alennuskoodeja-samalla-sivustolla
Tilasin kyseisestä liikeestä tuotteita ja käytin tilauksessa lahjakortin arvoltaan 55e Lahjakortti ei kuitenkaan riittänyt ja maksettavaksi jäi reilu pari kymppiä ja valitsin maksutavaksi Klarna-laskun. Palautin kuitenkin lähes kaikki ja pitämieni tuotteiden hinnaksi tuli 49,90 ja oletin, että lahjakortti kattaa ne. 20.1 sain stylepitiltä sähköpostia, että tuotteet on palautunut ja kirjattu maksujärjestelmään. Kuitenkin eilen sain Klarnalta maksumuistutuksen ja soitettuani selvisi, ettei heidän järjestelmäänsä ole kirjattu palatustani. Sanottiin, että normaalia on mennä pari päivää, mutta 9 päivää on jo liikaa. Olen laittanut sähköpostia ja yrittänyt useaan otteeseen soittaa, tuloksetta. En aio maksaa laskuani jos en saa lahjakorttiani vastaavaa summaa takaisin. Jos kohta ei ala tapahtua, olen yhteydessä kuluttajasuojaviranomaiseen.
Tein tilauksen 1.11. illalla ja tänään kävin hakemassa paketin postista. Ei ongelmia.
joko on vastannut??? minulla juuri sama ongelma, jonottanut tunteja muttei kuulu vastausta ei niin koskaan... olen kusessa. mikä sinun tilanteesi on?