En tajua sellaista genitaalien kyttäämistä
https://www.is.fi/viihde/art-2000006629851.html
– En halua, että tunteille asetetaan sääntöjä. Uskon, että vapaus on hyvästä ja rakkaus lisääntyy jaettaessa, Suominen sanoo Me Naisten haastattelussa.
Suominen kertoo haastattelussa ihmettelevänsä, miksi puolisolle kuuluu se, mitä kumppani ruumiillaan tekee silloinkin, kun ei ole itse paikalla. Suominen suhtautuu samoin myös uskottomuuteen.
– Minä en tajua sellaista genitaalien kyttäämistä, hän toteaa Me Naisissa.
Kommentit (9)
En ymmärrä, mutta eipä mun tarttekaan. Avoimissa suhteissa aina joku jää kärsimään.
Ei minulla ainakaan ole sellaista omistushalua puolisooni, etteikö hän teoriassa saisi tehdä ruumiillaan (genitaaleillaan) mitä lystää. Haluaisin kuitenkin viettää loppuelämäni hänen kanssaan ja uskottomuudessa pahinta olisi se, että tämä asetettaisiin kyseenalaiseksi. Minun olisi vaikea uskoa häntä, jos hän sivusuhteen paljastuttua sanoisi, että olen edelleen kaikki mitä hän haluaa, eikä hän hakenut tästä mitään muuta.
Ihmeellistä, miten rakkaus ja seksi niputetaan vielä näin 2020-luvulla samaan pakettiin. Eihän niillä ole mitään tekemistä toistensa kanssa läheskään aina. Ihan hyvin voi hakea hyvää seksiä muualta ja kotona nauttia hyvästä parisuhteesta.
Ja ylipäätään, ihminenhän ei ole biologisesti yksiavioinen eläin, tuollainen monogaminen parisuhdekäsitys on lähinnä kirkon pakottamaa propagandaa aiemmilta ajoilta. Onneksi pikkuhiljaa ihmiset alkavat hoksata, ettei siinä varsinaisesti ole mitään järkevää perustetta.
Jaa. Minä taas en tajua sitä, että genitaalit vievät ihmistä paikasta toiseen tuossa määrin.
En kuitenkaan häiriinny asiasta siinä määrin että antaisin asiasta haastattelun lehteen.
Jokainen kyttää genitaaleja. Saunassa, jos miehellä on jäätävän kokoinen mulkku se pinttyy muiden verkkokalvoille - jopa avoimessa suhteessa oleville
Tokkopa tuossa nyt enää on mitään uutta, ja/tai ihmeellistä, että tunne-elämältään piloille hemmotellun lapsen tasolle jäänyt minäminä -tuuliviiri ei tajua psyykkisesti tasapainossa olevien aikuisten asioita ..
Kukin taplaa tyylillään, kunhan on rehellinen, ja reilu toimissaan, ja toiselle on annettu mahdollisuus päättää omasta puolestaan, minkälaiseen suhteeseen haluaa .. vaikkei se toisen päätös itseä miellyttäisikään ..
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ole sellaista omistushalua puolisooni, etteikö hän teoriassa saisi tehdä ruumiillaan (genitaaleillaan) mitä lystää. Haluaisin kuitenkin viettää loppuelämäni hänen kanssaan ja uskottomuudessa pahinta olisi se, että tämä asetettaisiin kyseenalaiseksi. Minun olisi vaikea uskoa häntä, jos hän sivusuhteen paljastuttua sanoisi, että olen edelleen kaikki mitä hän haluaa, eikä hän hakenut tästä mitään muuta.
Jos sen sivusuhteen pitää jotenkin erikseen "paljastua", ennen kuin sinä saat siitä tietää, ei suhteenne ole oikeasti avoin ja luottamuksellinen samaan aikaan. Luottamuksellisessa avoimessa suhteessa myös sivusuhteista voidaan keskustella ilman draamaa.
Itse tajuan sen, että vakiintuneessa suhteessa ei haluta sählätä päivittäin kondomien kanssa, joten olisi kiva luottaa, ettei saa toiselta vakavaa tautia.
avoimesta suhteesta pitäviä ihmisiä alkaa olla enemmän ja enemmän, tämä on trendikästä nyt