Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muka olisi aihetta olla raivoissaan?

Vierailija
23.10.2013 |

Mun ystävä ei taida olla lainkaan kiinnostunut mun raskaudesta. Raskauden alusta lähtien olen kertonu säännöllisesti vauvani kuulumisia ja neuvola käynnin sujumiset yms. Laitan yleensä hälle tekstaria tai facebookissa viestin. Nähtiin tuossa jonkin aikaa sitten ja oli ihana kun sai hänen kanssaan puhua raskaudesta yms. Näytin innoissani hälle tarvikkeitakin mitä olen aikonut hankkia ja ultra kuvat myös. :) Mutta onkohan sillä joku nyt, kun ei enää ota muhun yhteyttä itse? Kun laitoin viestiä kumpi sieltä on tulossa, vastasi vaan että okei. Luulin että hänelle voisin purkaa tätä asiaa kun mulla ei ole oikein muitakaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuormita ystäväparkaa vauvajutuilla. Minä en ainakaan kestäisi, jos mistään muusta ei voisi keskustella kuin sinusta ja sinun raskaudestasi ja taas sinusta. 

Vierailija
2/13 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Anna nyt hyvänen aika olla jo! Ihan oikeasti? Tekstari kaverille joka hemmetin neuvolan jälkeen?? 

Vaikka itselläni kolme lasta, alkais mullakin ehkä vähän panta kiristämään, jos kaveri tyrkkäis päivitystä joka potkusta ja kyljen käännöstä.  Rajansa kaikella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea raskaudestasi!

Ystäväsi ei jaksa kuunnella pelkkiä raskausjuttuja vaikka itse oletkin täpinöissäsi ja haluat jakaa kaiken hänen kanssaan.

Mieti jos ystäväsi olisi raskaana ja hän intoilisi samalla tavoin sinulle kuin sinä nyt hänelle. 

Eli älä raivostu äläkä kokonaan vajoa sinne raskaus maailmaan, kysele ystäväsi kuulumisia, kuuntele hänen asioitaan äläkä koko ajan käännä asioita omaan napaasi.

Vierailija
4/13 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla porvoolainen ystävä, kyllä kaikki muut ois tosi innoissaan sun raskaudesta ja jaksais koko 9kk kuunnella ja kysellä vain sun vauvajuttuja yötäpäivää!!

Vierailija
5/13 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

_Kaveri_ ei vain voi olla noin kiinnostunut toisen raskaudesta! Sen sijaan esim. lapsen isän voi olettaa olevan kiinnostunut neuvolakuulumisista ym.

Vierailija
6/13 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 12:10"]

Onnea raskaudestasi!

Ystäväsi ei jaksa kuunnella pelkkiä raskausjuttuja vaikka itse oletkin täpinöissäsi ja haluat jakaa kaiken hänen kanssaan.

Mieti jos ystäväsi olisi raskaana ja hän intoilisi samalla tavoin sinulle kuin sinä nyt hänelle. 

Eli älä raivostu äläkä kokonaan vajoa sinne raskaus maailmaan, kysele ystäväsi kuulumisia, kuuntele hänen asioitaan äläkä koko ajan käännä asioita omaan napaasi.

[/quote]

Muttakun suoraan sanoen ei minua kiinnosta muut asiat tällä hetkellä.. Jos hän puhuu jostain kuuntelen ja tyyliin nyökkään. Mutta pakosti alan vain puhumaan raskaudesta. Ymmärtäisin jos hällä ei ois lapsia.. Mutta kyllä hänellä on vuoden ikäinen. Olin silloin hänen raskaudestaan kateellinen hiukan joten en halunnut paljoa puhua siitä hänen kanssaan. Varmaan johtui siitä, että olin vasta tavannut mieheni ja mies ei ollut oikein innoissaan lapsen teosta.. :/

Nyt sain miehen suostuteltua ja olen niin onnellinen! En vain tajua tätä, luulisin että sanoisi jos haluaa puhua muustakin..

Vierailija
7/13 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tämä on provo, mutta surullista kyllä, tällaisia ihmisiä on...

Vierailija
8/13 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevien ja tuoreiden vanhempien tulisi ymmärtää, että vaikka se pikku piltti on heidän elämänsä keskipiste, niin se ei ole sitä kenellekään muulle. Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Tuskin ap:täkään kiinnosti sinkkutyttönä raskaana olevien kavereidensa lärpätykset.

Vierailija
9/13 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 12:10"]

Onnea raskaudestasi!

[/quote]

Muttakun suoraan sanoen ei minua kiinnosta muut asiat tällä hetkellä.. Jos hän puhuu jostain kuuntelen ja tyyliin nyökkään. Mutta pakosti alan vain puhumaan raskaudesta. Ymmärtäisin jos hällä ei ois lapsia.. Mutta kyllä hänellä on vuoden ikäinen. Olin silloin hänen raskaudestaan kateellinen hiukan joten en halunnut paljoa puhua siitä hänen kanssaan. Varmaan johtui siitä, että olin vasta tavannut mieheni ja mies ei ollut oikein innoissaan lapsen teosta.. :/

Nyt sain miehen suostuteltua ja olen niin onnellinen! En vain tajua tätä, luulisin että sanoisi jos haluaa puhua muustakin..

[/quote]

Ystävälläsi olisi kyllä syytä olla raivoissaan.

Vierailija
10/13 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä et halunnut puhua ystäväsi kanssa hänen raskaudestaan, mutta ystäväsi pitäisi nyt olla äärimmäisen kiinnostunut sinun odotuksestasi?

Hieman logiikka pettää. En yllättyisi yhtään, että ystävällesi on jäänyt korvan taa tuo sinun kiinnostuksen puute (ja kateus), joten nyt antaa tiedostaen tai tiedostamattaan sinun maistaa omaa lääkettäsi.

Ja kuten joku totesikin, ko. luokan kiinnostusta voi odottaa lapsen isältä tai juuri ja juuri omalta äidiltäsi, muttei kaverilta. Varsinkin kun vaadit häneltä nyt jotain, mitä et ole itse halunnut hänelle antaa.

Vierailija
11/13 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tällaisia ihmisiä ei ole oikeasti. Mutta on niitä. Mulla muuten on yksi tällainen ystävä. Huoh entinen ystävä mutta kun hän vaan pitää yhteyttä vaikka mä en jaksaisi enää.

Vierailija
12/13 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et halunnut kuunnella ystäväsi raskausjuttuja ja nyt et kiinnostu mistään hänen jutuistaan vaan haluaisit puhua vain ja ainoastaan omasta raskaudestasi. Ystäväsi tuskin pitää sinua kovin hyvänä ystävänä.

Vierailija
13/13 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tämän on pakko olla provo. Mutta onhan sitä kyllä valitettavasti sellaisia ihmisiä, jotka eivät tajua että oma raskaus (tai vauva) ei oikeasti sen pahemmin kiinnosta ketään muuta kuin tulevan lapsen isää (jos sitäkään) ja isovanhempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän