Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis auttaako vodka oikeasti kokaiinisydäntykytykseen(?)?

Vierailija
09.09.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hannes-hyvonen-lahella-kuolemaa-huu…

Hyvönen hämmästyy, kun Karalahti antaa ohjeeksi juoda puoli litraa vodkaa.

– Kauhistun. Sydämeni lyö niin, että se varmaan räjähtää palasiksi hetkenä minä hyvänsä. Onkohan tämä hyvä hetki juoda niin hirvittävää määrää kirkasta? En kuitenkaan uskalla uhmata Jereä. Hän jos joku tietää, mitä tehdä.

– Minulle kaadetaan iso lasillinen Smirnoffia, ja kulauttelen sen tyhjäksi. Muutamassa minuutissa pulssini laskee ja paniikkini helpottuu. Jere Karalahti on juuri pelastanut henkeni käskemällä minun juoda puoli litraa viinaa. Omituisinta on, että en edes tunne olevani kännissä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin testata tuota otsikon asiaa.

Vierailija
22/26 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo auttaa, sen jälkeen ei tykytä enää ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeren pitäisi saada hengenpelastusmitali.

Vierailija
24/26 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/26 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvönen jo ollut joka saatanan kanavalla valittamassa ja kehumassa kuinka Netta on mahtava ja nautitaan syksystä Oolussa. Vielä pullat uuniin ja uusi elämä alkaa. Ellei tee lätkäjuntti Karalahtea soutaa ja huopaa..... Rahaa tulee vaikkei tee mitään!!!!!!! 🤔

Vierailija
26/26 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiihan tuo. Toimii myös huonoihin psykedeelitrippeihin. Kunnolliset rauhoittavat lääkkeet parempi, mutta jos niitä ei ole niin onhan se alkoholikin aivotoimintaa lamaava eli rauhoittava aine. Lamaaminen ja rauhoittaminen auttaa ylikiihtyneisiin tiloihin, ei siinä mitään ihmeempää. On ollut elämänvaihe jossa tullut hankittua kokemusta itselläkin... Mulla oli yleensä aina vodkapullossa likoavaa valerianajuurta ennen sieni- tai happotrippejä, että jos menee meno ahdistavaksi, voi rauhoittaa itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi