Miten herkuttelette TERVEELLISESTI?
Itse tykkään syödä (suolattomia) pähkinöitä, hedelmälohkoja, välillä kuivattuja hedelmiä...Hapankorput ovat myös suurta herkkua.
Toivon saavani vastauksistanne lisääkin vinkkejä. :)
Kommentit (48)
Ihan millä haluan, mutta hyvin pienillä määrillä.
Lehtikaalisipsit! No okei syön ne tosin dipin kanssa mutta onhan lehtikaali aina parempi vaihtoehto kuin sipsit :)
Proteiinipatukat, skyr-rahkat, Lindahlsin maustetut raejuustot (ananas ja mansikka), Lidlin rahkavaahto jossa on hilloa pohjalla.
Purkan jauhaminen nyt ei ole terveellisintä mutta sitäkin tulee tehtyä.:)
Talkkunalla. Se on huipputerveellistä ja edullista myös.
Luomupäärynöillä.
Kaakaohalvalla (nam).
Marjapuurolla (kylmänä maidon kanssa).
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 23:08"]
Hummus ja vihannestikut
[/quote]
Ihan sama.. Nyt just syön porkkanaa ja hummusta. Nam!
Ja yks ihana on turkkilainen tai kreikkalainen jogurtti.
Hiukan hilloa päälle.
Sekä talkkunajäätelö eli aavistus talkkunaa lautasella,
sitten lyö siihen päälle vaniljajäätelöä.
Just herkuttelin kulhollisella pakastemustikoita. Myös muut marjat maistuvat.
Pitäisikö noiden muka olla herkkuja (nro 11:n mustikoita lukuun ottamatta) :D?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 23:46"]
Pitäisikö noiden muka olla herkkuja (nro 11:n mustikoita lukuun ottamatta) :D?
[/quote]
Makunsa kullakin :) Mulla ei ole syynä terveydentila tai ylipaino, "etten saisi" syödä roskaruokaa, leivonnaisia, suklaata...vaan mulle tulee niiden vähäisestäkin syömisestä todella ällö olo. Ja nyt raskaana varsinkin haluan syödä ruokaa joka on vauvallekin hyväksi. Silloin itsellänikin on hyvä olla. - Ap
Juustolautanen + lisukkeet ja viiniä
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 23:12"]
Proteiinipatukat, skyr-rahkat, Lindahlsin maustetut raejuustot (ananas ja mansikka), Lidlin rahkavaahto jossa on hilloa pohjalla.
Purkan jauhaminen nyt ei ole terveellisintä mutta sitäkin tulee tehtyä.:)
[/quote]
Proteiinipatukat onkin terveellsiiä...
naposteluporkkanat, kirsikkatomaatit, kasvistikut.. dippiä niiden kans, parempaa kun mikään makea "herkku" :) ja olut, mut se on mulle pahe ennemmin ku herkku.
Tuore ananas on minun herkkuni. Se helpottaa myös raskausajan turvotusta. Pieni pala tosi tummaa suklaata joskus (ei ole paras raskaana olevalle).
Ei kai nuo Skyrit ole kovin terveellisiä? Hirveästi sokeria. Samaa epäilen Lidlin rahkasta, vaikkei tuote olekaan tuttu.
Satsumoilla. Kilotolkulla joka syksy. Slurps.
skyrissä on makeutusainetta ei sokeria.
rasvatonta rahkajogurttia johon luomumysliä, kanelua ja banaani siivuina. Saatan lisätä myös vähän hunajaa, vaniljan makuista proteiinijauhetta, maca-jauhetta ja kaakao nibsejä.
Hummus ja vihannestikut