Päivä pilalla miehen käytöksen takia
Vapaapäivä töistä tänään, joten ajattelin tehdä jauhelihakeittoa ja uunituoreita sämpylöitä lounaaksi, mies käy kotona ruokatunnilla töistä. Odotin miehen ilahtuvan, kun on lämmin ruoka valmiina ja erityisesti tuoreet sämpylät. No mitä vielä, sain kuulla pelkkää mäkätystä miten kuumia ruoka ja sämpylät olivat. Lähdin itkien makkariin, jossa odotan että miehen ruokatunti päättyy ja lähtee takas töihin. Tällainen vapaa päivä täällä.
Kommentit (31)
Älä tyydy noin vähään. Kyllä tuolla pitää saada vähintään koko viikko pilalle, taitavimmat saavat noin vähästä jopa koko syksyn pilalle.
Olisin ottanut lautasen mieheltä pois, sanonut ettei ole pakko syödä ja käynyt kaatamassa vessanpönttöön.
Olen tehnytkin kerran. Äkkiä se oppii.
Mä en ole mikään kokki ja jos hyvää hyvyyttäni teen ruokaa, oletan että elettä arvostetaan. Ellei arvosteta, en tee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Älä tyydy noin vähään. Kyllä tuolla pitää saada vähintään koko viikko pilalle, taitavimmat saavat noin vähästä jopa koko syksyn pilalle.
Eli kun osoitan rakkautta tekemällä tuoretta ruokaa miehelle, mun täytyy vain kestää nurinaa, vailla kiitosta. Ei tästä koko syksy pilalle mene, mutta eipä ollut hohdokas alku tälle päivälle. Kun odottaa toisen ilahtuvan ja tuossa on lopputulos.
Voiei, olen niin pahoillani sun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ottanut lautasen mieheltä pois, sanonut ettei ole pakko syödä ja käynyt kaatamassa vessanpönttöön.
Mä en ole mikään kokki ja jos hyvää hyvyyttäni teen ruokaa, oletan että elettä arvostetaan. Ellei arvosteta, en tee sitä.
Näin ajattelen itsekin. Olisin yhtä hyvin voinut viettää vapaa päiväni nukkumalla pitkään, mutta päätinpä tehdä toisin. Olis varmaan pitänyt vaan nukkua..
Ei tuo kovin pahasti ollut sanottu. Mun mieheni (joka oli muiden silmissä ns huumorintajuinen, kunnon mies), haukkui ja ilkeili vaikka miten. Heitti kerran tai pari mun laukun, kengät yms pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kovin pahasti ollut sanottu. Mun mieheni (joka oli muiden silmissä ns huumorintajuinen, kunnon mies), haukkui ja ilkeili vaikka miten. Heitti kerran tai pari mun laukun, kengät yms pihalle.
Oletan että on jo ex? Onhan?
Törkeää mieheltä. Älä tee sille jatkossa mitään! Itse ainakin loukkaantuisin verisesti enkä usko, että suhteella olisi enää mahdollisuutta.
Millä tavalla mies yrittää ilahduttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla mies yrittää ilahduttaa sinua.
Tuo ruusuja joskus ja merkkipäivinä muistaa. Itse arvostaisin eniten tällaista arjen piristämistä, mitä yritän hänelle luoda. Hän ei tällaista ikinä tee vastavuoroisesti.
Juntti on Juntti vaikka miten päin kattos
Onpa kädetön mies, onko myös niin tyhmä, että ei tajua fysiikan laeista mitään?
Ikkuna auki ja keitto + sämpylä hetkeksi ikkunalaudalle jäähtymään.
Te leikitte nyt miehen kanssa semmoista ”vanha aviopari” -leikkiä. Toinen loukkaa ja toinen hallitsee mielen pahoituksella. Mukavaa loppuelämää 👍🏻
Niin. SINÄ ihan itse olet miehesi valinnut. Sinä ihan itse myös päätät pysytkö sen ukkosi kanssa.
Ei heru kyllä sympatiaa ap:lle . Ihan makkariin itkemään voi voi.
Miksi te pysytte idioottien kanssa jos siitä ei muuta seuraa kuin paha mieli ?
Elämän ei kuulu olla onnetonta. Jos se on, niin sitä aiheuttavasta asiasta pitää hankkiutua eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ajattelen itsekin. Olisin yhtä hyvin voinut viettää vapaa päiväni nukkumalla pitkään, mutta päätinpä tehdä toisin. Olis varmaan pitänyt vaan nukkua..
No miksi et nukkunut.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vastasin märinöihin pari kertaa kipakasti, että ei ole pakko syödä mene vaikka mäkkäriin jos ei maistu.
Ei ole ruuasta valittanut sen jälkeen.
Jaxuhali