Tyyliä metsästämässä bloggaaja esittelee taas tissejään
Toivottavasti löytäisi jo kohta uuden miehen. Siksihän se hakee noilla tisseillään huomiota ja vielä erikseen ne aina mainitsee.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/vieruska/?hl=fi
Tässä tuo toiseksi viimeisin kuva.
Kiitos. Öljyäisin, sukeltaisin väliin ja läpsyttelisin tisseillä poskille. 😋
Hänen luvalla tietty.
Minull on kokoa 70 i tai j eikä kukaan huutele tai katso. Pukeudun peittävästi muutenkin ei tulisi mieleen laittaa avonaista paitaa mihinkään pienemilläkään rinnoilla. Asiallinen tyyli niin kukaan ei katso perään kahta kertaa.
Pitäisikö vaihteeksi tehdä ketju, jossa haukutaan leveitä, isoja takapuolia? Estrogeeni aiheuttaa rintojen kasvua, rinnat ovat naisellinen ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No isot rinnat ovat usein pukeutumisongelma, mulla on samanlainen vartalo, joten hyvä saada vinkkejä, miten pukeutua. Ei hän niitä korosta noin yleensä.
Mulla oli isohkot rinnat hoikkanakin. Nykyään rinnanympärys on n. 20 cm enemmän kuin vyötärönympärys. Kiusallani ne kasvatin näyttäviksi jo alle 20-vuotiaana normaalipainoisena ;D. Oikeasti, silikoneja en ottaisi. Mikä on, kun pitää haukkua?
Hmm, miten rintoja kasvatetaan ettei muu kroppa liho?
Melkoinen mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö vaihteeksi tehdä ketju, jossa haukutaan leveitä, isoja takapuolia? Estrogeeni aiheuttaa rintojen kasvua, rinnat ovat naisellinen ominaisuus.
Eikä haukuta leveitä takapuolia, eikä muhkeita reisiä.
No miksi ei, no siksi kun minä tykkään isoista ja muhkeista.
Niin nuo tissit on läskin tulosta. Tuskinpa niiden perään kukaan ihastuksissaan huutelee. Pari rasvapussia roikkuu rasvaisen vatsan päällä, juu nam.
Instagramissa pitäisi olla joku painorajoitus.
Ei tarvitse pukeutua burkhaan, normaali, asiallinen pukeutuminen riittää.
Ei noi mun mielestä ole mitenkään erikoisen isot kroppaan verrattuna. Eikä ne hyppää silmille vaikka vähän tissivakoa näkyy, ainakaan enemmän kuin pienemmät samalla esittelyllä.
-B70 lauta jonka tissejä tuijotetaan jos "avarampi" paita päällä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/vieruska/?hl=fi
Tässä tuo toiseksi viimeisin kuva.
Oi ei! Luulin 50-60 vuotiaaksi, mutta onkin vasta alle 40. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No isot rinnat ovat usein pukeutumisongelma, mulla on samanlainen vartalo, joten hyvä saada vinkkejä, miten pukeutua. Ei hän niitä korosta noin yleensä.
Mulla oli isohkot rinnat hoikkanakin. Nykyään rinnanympärys on n. 20 cm enemmän kuin vyötärönympärys. Kiusallani ne kasvatin näyttäviksi jo alle 20-vuotiaana normaalipainoisena ;D. Oikeasti, silikoneja en ottaisi. Mikä on, kun pitää haukkua?
Hmm, miten rintoja kasvatetaan ettei muu kroppa liho?
Melkoinen mysteeri.
Et ymmärrä lukemaasi. Kun olin hoikka, mulla oli isohkot rinnat (D-E-kuppi), vyötärön ja rinnanympäryksen erotus oli 25 cm. Nyt olen lihavampi ja em. erotus on nyt n. 20 cm. Olen toki lihonut muualtakin. Jotkut naiset eivät hyväksy erilaista vartaloa, kuin heillä itsellään on. Kaikki eivät liho samalla tavalla reisistä tai takapuolesta. Vaikka onnistuisinkin laihtumaan, ei musta pienirintaista tule koskaan, vyötärö vain kapenee. Miltä teistä muista rintavista tuntuu tällaiset haukkumisketjut? Veera ei ole vanha, ei ole edes 40 vuotta täyttänyt. Vaikka on ylipainoinen, ymmärrän hyvin, että monet miehet pitävät hänen ulkonäöstään. Huom! Monet, ei kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä haukuta leveitä takapuolia, eikä muhkeita reisiä.
No miksi ei, no siksi kun minä tykkään isoista ja muhkeista.
Läskit takapuolet menevät pois muodista, Kardashanien sarja loppuu! Haukutaanko noin 10 vuoden päästä virtahepo-persemallia.
Perus mamma jollei ei ole edes merkittävän isot hinkit verrattuna kroppaan kokonaisuudessaan, koska tuolla on rasvaa yltympäriinsä. Täysin eri tilanne olisi jos puolet hoikemmalla olisi samankokoiset lollot. Eikä noita tissejä ole erikoisemmin vedetty tyrkylle verrattuna joihinkin julkkiksiin, instabeibeihin, bikinimalleihin... Niitä ne ukot kuolaa, joten miksi vetää pultit jonkun ylipainoisen tädin "tyrkyttelystä". Ketään ei kiinnosta.
Tyypin identiteetin muodostaa ilmeisesti lähinnä tissit, kun niistä jatkuvasti jauhaa. Surullista.
Tämä ketju todistaa, ettei kehopositiivisuus koske isoja rintoja. Kun ne ovat ällöttäviä pienirintaisten mielestä, sellaisia naisia pitää panetella, joille kasvaa isommat rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa, ettei kehopositiivisuus koske isoja rintoja. Kun ne ovat ällöttäviä pienirintaisten mielestä, sellaisia naisia pitää panetella, joille kasvaa isommat rinnat.
Ei todista. Moni veeraa isorintaisempi ja hoikempikaan ei silti ymmärrä jatkuvaa puhetta omista rinnoista tai niiden esittelyä. Ei tuon rinnat ole edes isot muuhun kokoon verrattuna, vaan normaalit ja sopusuhtaiset.
Rinnat ovat ihania, ei niiden silti kuulu olla oman elämän keskipiste.
Monella miehellä on nykyään hämmästyttävän isot rinnat ja joillakin on myös muhkea per*e. Ovat oikein uhkeita ja kurvikkaita :D