Millaisia olohousuja käytät?
Yritän löytää kivoja olohousuja. Mulla on leggingsejä ja yhdet collegehousut, mutta haluaisin löytää jotain nätimpää. Veluurihousuista en oikein välitä. Vinkkaa kivat!
Kommentit (15)
Victorias secretin velourhousuja..olleet jo pari vuotta mun luottolökärit =)
Mä käytän yleensä farkkuja, vanhoja ja pehmeiksi kuluneita. Tai pyjamahousuja kylvyn jälkeen ja illalla myöhään.
Voi olla, että sellaisia olohousuja ei löydy, jotka olis mun mielestä kivat :D En myöskään meinaa löytää vaatteita, joista tykkäisin. Pidin ennen pyjamanhousuja, mutta ne on usein vähän liian ohuita ollakseen mukavia, ja toisaalta koska vietän aikaani enimmäkseen olohousuissa, tulee vähän sellainen olo, niin kuin olisi ikuisesti aamupalalla tai menossa nukkumaan...
Ap
Mulla on veluurihousujen lisäksi satiiniset apinakuvioiset housut :) Ihanan vilpoiset ja rennot.
Meillä kotona ongelma on nimenomaan se, että tulee kylmä... senkin takia vaikea löytää kivoja housuja. Ei aina viittis pitää välihousuja.
Lateksilegareita jotka on haaroista auki
Käytän mun miehen pitkiä kalsareita
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 18:50"]
Lateksilegareita jotka on haaroista auki
[/quote]
Uu mama.
Ap
Mustat Old Navyn bootcut jogahousut. Erittain mukavat ja nayttavat hyvilta, eivat veny polvista.
Mulla Röhnischin ohuet "treenitrikoot", joissa kiristysnauhat lahkeensuussa, eli sääriosasta housut ovat väljemmät, reidestä ja lantiolta tyköistuvat. Ohutta trikoota, todella mukavat jalassa.
OIskohan ne nämä, ainakin näyttävät samalta: http://en.rohnisch.com/en/artiklar/training/flow/marit-flow-pants.html
Käytän yleensä ohuita collegehousuja ja harvemmin pyjamanhousuja.
vaihdellen collegehousuja, pyjamanhousuja ja treenihousuja. Haaveina sellainen kokopuku-vaate, joka olisi lämmin ja mukava. https://www.seppala.fi/tuotteet/tuote/fi_1301_6156331/haalari?openGroup=5151&color=fi_1301_615633124
Joko sikarumat adidaksen vanhat verkkarit (olivat alun alkaen ihan pehmeät sisäpuolelta) tai sitten pastellisävyiset puuvillaiset pyjamahousut.