Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehestä, jota olen tapaillut? Ns. toinen kierros

Vierailija
22.10.2013 |

On tapailtu kesästä silloin tällöin ilman lapsia. Olemme molemmat eronneita, minä jo aikaa sitten, hän vuosi pari sitten. Hänellä on teini-ikäinen lapsi, minulla isoja kululaisia. Olemme tehneet vapaina viikonloppuina aina jotain kivaa. Viestittelimme päivittäin, kunnes mies yhtäkkiä lopetti. Kysyin hiljaiselon jälkeen, mikä on kun ei kuulu mtn, onko kaikki ok? Hän arveli minun jättäneen hänet, kun minä en viestinyt takaisin sellaisessa ajassa, jossa olisi pitänyt. Minulla oli kiireinen työviikko ja lastenkin kanssa kaikenlaista. Enkä tiennyt, että on minun vuoroni ja että vuoroja lasketaan. Nyt hän perää minua keskustelemaan suhteen tilasta ja odotuksista. Minusta meillä ei ole edes suhdetta. En toki ole ketään muuta miestä tapaillut, mutta en nyt niin vakavasti tähän sitoutunut. Olin ajatellut ihan tosi rauhalliseen tahtiin tutustua ihmiseen. Kaikki tapaamiset oli kivoja. Minua ahdistaa tällainen vaatimus. On tietysti oikeus kysyä, mitä minä haluan, mutta olen sen kyllä jo sanonut heti alussa. En voi tietää tuleeko tästä mitään enempää tässä vaiheessa. Eikö sitä voi varsinkin näin lapsellisina tutustua ihan rauhassa ilman parisuhdeanalyysejä? Vai miten nämä jutut etenee? Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. vaikuttaa vähän..oudolta :O

Vierailija
2/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? No juttelet sen kanssa asiasta ainakin nyt kerran, niin siitähän se sitten selviää.

Ainakin paremmin kun ruotimalla sitä täällä av-mammojen kesken :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo ihan suhteelta ja seurustelulta kuulostaa. Jos vain tapaillaan, niin silloin tapaillaan muitakin, eikä yhteydenpito ole päivittäistä. Mielestäni on erittäin hyvä, että miesystäväsi haluaa tässä vaiheessa keskustella suhteen tilasta ja odotuksista. Kyllä aikuisen ihmisen odottaisi tietävän jo useamman kuukauden jälkeen haluaako jatkaa ko. kumppanin kanssa, ja mies haluaa nyt päästä tuosta epävarmuudesta. En usko hänen kirjaimellisesti laskeneen vuoroja, ehkä hänelle on tullut olo, että hän pitää enemmän yhteyttä sinuun päin kuin päinvastoin ja siksi pidättäytyi. Keskustelun paikka.

Vierailija
4/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan haluaa koko ajan tietää, toiset menee omalla painollaan. Teillä ei vaan menny tämä asia yksiin.

Vierailija
5/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä en ole sitten aikuinen ihminen. En tosiaankaan tiedä. Enkä usko siihen, että mitä voimakkaammat tunteet heti kerrastaa, sitä kestävämpi suhde. Halusin tutustua hitaasti ja analysoimatta ja varsinkin ilman mitään temppuiluja. Ois jotenki eriasia jos hän olisi kysynyt ihan luonnollisesti, mutta en vaan käsitä yhtäkkistä totaalista häipymistä.

Kiitos kommenteista. Soittelinkin tuossa jo oikeille ystäville, niin tuli kaikki sävyt pohdittua eri tavoin kuin täällä. Mulla on just vielä naapurin vauva hoidossa ollut tämän päivän, joten ei ole kyllä ihan kirkkaita nämä omatkaan kirjoitteluni.

T: ap =D

Vierailija
6/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON SARJAMURHAAJA!!!!