❤️ HEINÄKUUN HELMET *2014* ❤️
Tämä ketju siis tarkoitettu niille joiden laskettu aika heinäkuussa 2014 <3 tänne voit kertoa vaikka lasketun aikasi,monesko lapsi tulossa jne. muita raskauteen liittyviä tuntemuksia ja huolia
Kommentit (189)
Niin ja unohdin mainita, että kyseessä on ensimmäinen raskaus.
Täällä on tehty melkeinpä joka aamu nyt testejä, koska olen aivan hysteerinen koko ajan. Ehkäpä ensi viikolla uskallan jo tottua ajatukseen ,että raskaana ollaan ;)
Tuo että tuleville isovanhemmille kertominen pelottaa on tuttua. Ekasta raskaudesta lähtien on aina pelottanut /jännittänyt kertoa ja nyt neljännes kerta niin voin sanoa että saa nähdä koska uskallan avata suuni ;)
Varasin ajan varhaisultraan kuukauden päähän. Pakko saada varmistus että kaikki on hyvin eikä ole mitään kemiallista /tuulimunaa/kohdunulkoista menossa.
Mistä pystyy varaamaan noita aikoja varhaisultraan,mäkin haluun! Viime raskaudessa en ees tuenny tommosesta :D
Itse saanut sitä kautta alkuraskauden ultran kun on ollut lapsettomuushoidoissa yksityisellä. Julkisesta puolesta en osaa sanoa..
Eilen tein muuten uuden testin, joka näytti raskaana 2-3 että siltä osin ainakin jotenkin edennyt raskaus, mutta tosi kova pelko edelleen. Varsinkin kun kerran on sattunut km niin olo, että miksei se voisi toistekkin sattua. Luulen että jos ny viikko tai kaksi menisi ilman ongelmia, niin tohtisin minäkin varata neuvolaa ja varhaisultraa.. mutta kun nuo pienet jarrusukat nyt vain pitäisivät ;)
Minä nyt en sitten malttanut olla soittamatta omalle äidilleni. Äiti oli ihan tyytyväisen kuuloinen eikä isäpuolikaan pahalla ottanut. Appivanhemmille kertominen saa kyllä vielä odottaa, kun tiedetään, etteivät he vielä odota lastenlasta toisin kuin omat vanhempani..
Huomenta!
Täällä näyttäisi pino olevan vielä aika hiljainen, mutta aika alkukuuta tosiaan mennään! Mä pohdin tässä et kumpaan kesäkuisiin vai heinäkuisiinko liittyisin kun LA on varmaan aika taitteessa...omien laskujen mukaan nyt ois viikkoja 4+5 eli LA 2.7. Uskon et neuvolassa asettavat sen kesäkuun loppuun...mutta saas nähdä, eiköhän tästä heinäkuinen kuitenkin tule =) Onko täällä kiinnostusta tonne suljettuun ryhmään?! Itse mielummin kirjottelisin siellä kun ois vähän yksityisempää!=)
Yritimpä sitä suljettua ryhmää tehdä, mutta jostain syystä ei nyt onnistu...
Olen niin uusi täällä, etten edes tiedä mitä tuo suljettu ryhmä tarkoittaa :O
Täällä kaikki hyvin omasta mielestäni, rinnat niin kipeet, että kuin mustelmilla olisivat, yksi virtsatietulehdus takana (tänään vielä yksi antibiootti) Huomasin, että raskaana sai parempaa palvelua, ja päivystykseen soittaessa eivät jääneet jäkättämään, että enkö aamuun asti voi odottaa yms.
Keltarauhanen on kovin ilmoittanut olostaan oikeassa munasarjassa, mutta nyt hieman hellittänyt sen puoleen, ettei jatkuvasti tunnu kipuja.
Tänään 4+6
Heippa kaikki! Mä kans plussasin (haaleen viivan) pe eli kp 25/28 (en oo varma tosta kierron pituudesta kun vasta 2kk sitten lopetin e-pillerit). Haalee viiva tuli myös eilen joka olis sitten kp 27/28. Huomenna kp 29/28 koitan jos viiva ois vahvistunu. Toivotaan sitä miehen kanssa kyllä kovasti. Kuukautisista laskettuna la ois sitten 7.7. :)
Hei,
täällä yksi plussannut liittyisi joukkoon mukaan. Laskureiden mukaan la olisi 2.7, eli nyt menossa 4+5. Olen 32v kahden lapsen (vm -08 & -10) äiti. Tämä raskaus alkoi toisesta luomukierrosta hormonikierukan poisoton jälkeen. Olo on vielä ihan normaali, mitä nyt alavatsaa hiukka jomottelee ja varsinkin oikealle puolelle tulee välillä puukoniskun tapaisia viiltäviä kipuja, varsinkin jos suoristan selän liian nopeasti. Kerran heräsin jopa yöllä viiltävään kipuun kylkeä kääntäessäni. Mutta muuten olo on mitä mainioin, väsymyskään ei vielä ole iskenyt. Muistan, kuinka toista lasta odottaessani alkuraskaudessa olisi voinut nukkua 24/7. Ajattelin oman mielenrauhani vuoksi varata yksityiseltä varhaisultran muutaman viikon päästä, jahka 7+ viikoille päästään. Kannatan myös suljetumpaa ryhmää tai suljettua/salattua fb-ryhmää.
Ja lisäystä porukkaan =) 30vee, liki 2vee pojan äiti plussaili ilokseen ja 3.7. ois la, Suljettua ryhmää odotellessa!
Joku kyseli et mikä on suljettu ryhmä...täällä vauvan sivuilla saa tehtyä ryhmän mitä pääsee lukemaan vaan "hyväksytyt" jäsenet eli ei ole avoin keskustelufoorumi kuten tämä! Itse en ihan vielä haluaisi fb-ryhmään, vaan toi ryhmä kiinnostaa...mutta edelleenkään en saa sitä ryhmää tehtyä, laitoin jo ylläpidollekin viestiä, mutta vastausta ei ole tullut...
Moikka!
Täällä myös kesäheinäkuun taitteessa ensimmäistä vauvaansa odottava, tänään 5+0 :) Viime viikolla plussasin ja laskurien mukaan la olisi 30.6., mutta veikkaan että voi ultran jälkeen mennä heinäkuun puolelle, joten siksi ajattelin että tästä heinäkuun ryhmästä löytyy enemmän samassa vaiheessa olevia. Olo on melko epätodellinen vielä, kun ei mitään suurempia muutoksia ole ollut. Mahassa on parin viime viikon aikana ollut pieniä vihlasuja ja varsinkin iltaa kohden on olo ollut turvonneen oloinen. Nyt parina päivänä on tullut vähän kuvottava olo muutaman kerran päivässä. Monta kertaa oonkin ehtinyt jo miettimään et oliko ne testien plussat sittenkään oikeita, kun ei aiempaa kokemusta ole ja tiedä millaisia tuntemuksia pitäisi olla :D
Kannatan myös jotakin suljetumpaa ryhmää :)
Voishan sitä tietysti luoda fb:hen salaisen ryhmän, johon pitää kutsua, ja joka ei näy haussa. Sitte kun raskaus on kaikilla pidemmällä, niin sen voi muutta vaan suljetuksi?
Täällä yksi uusi liittyy joukkoon. Olen 30-vuotias ja esikoinen olisi tulossa (LA 4.7.) Mitään tuntemuksia ei muuten ihan alkuun ollut, olin vain tosi väsynyt. Se meni kuitenkin täysin uusien kuvioiden ja flunssan sairastelun piikkiin. Loppuviikosta kun olin ollut vähän itkuinen ja menkat päivän myöhässä, marssin sitten oman mielenrauhani takia apteekkiin hakemaan testin ja sieltähän se plussa pärähti. :)
Sama väsymys on jatkunut ja useamman päivän koko ajan jano, vaikka kuinka lipittäisi vettä. Muuten ei vielä kummempia oireiluja oo turvotuksen ja pienen juilimisen lisäksi. Katsotaan mitä seuraa, kun etenee vähän pidemmälle... Mites muilla, onko esim. pahaa oloa alkanut näkyä?
Suljettu ryhmä täällä kuulostaa hyvältä, mutta fb:n puolelle en ajatellut siirtyä, kun en niin luota ryhmien näkymättömyyteen siellä puolella.
Mä onnistuin luomaan tuonne suljetun ryhmän nimellä "Heinäkuun helmet 2014", eli jos kiinnostusta jatkaa juttuja siellä, niin jatketaan siellä.
Eli tämän sivun yläreunan valikosta "Ryhmät" ja hae tuo ryhmä. Liittyminen edellyttää hyväksyntää multa, eli sieltä pitäisi hakeutua mukaan ryhmään.
Heippa
Uusi liittyy joukkoon, eilen ja tänään plussat... Olo aivan sekava, kun on hoitoja takana, jotenkin vain sellainen olo ettei vielä ole voinut osua kohdalleen ;)
Tänään kävin verikokeissa ja huomenna sitten soiton jälkeen tiedän varmaksi :) Laskettuaika laskureiden mukaan on 5.7...
Suljettu ryhmä kuulostaa hyvältä.
Kiitos mimmi83 kun loit ton ryhmän...ite yritin aamusta asti, mutta eipä se onnistunut! Itse todella paljon mielummin kirjottelen tuolla suljetussa ryhmässä kuin tässä! Ja kuka ties vaikka vauvojen synnyttyä fb-ryhmäänkin... Laitoin pyynnön ryhmään!=)
Heippa. Tulen hyvin varovaisin mielin mukaan. Tänään tuli haalea haamu, jonka voi kuitenkin tulkita plussaksi. :)
Olen 22-vuotias varhaiskasvatuksen opiskelija ja menin 26-vuotiaan mieheni kanssa naimisiin kesäkuussa. Siitä asti ollaan yritetty enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Olin jonkin aikaa tuolla vauvakuume-keskusteluissa mukana, mutta kun plussaa ei muutaman kuukauden jälkeen alkanut kuulua päätin jättää asian luonnon hoidettavaksi. No, nyt se sitten tuli! La olisi näillä näkymin 1.7 (jos osasin laskea kalenterista oikein, nyt siis olisi menossa kp 37/31)
Pelottaa, koska uskaltaa kertoa tuleville isovanhemmille..