Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

❤️ HEINÄKUUN HELMET *2014* ❤️

22.10.2013 |

Tämä ketju siis tarkoitettu niille joiden laskettu aika heinäkuussa 2014 <3 tänne voit kertoa vaikka lasketun aikasi,monesko lapsi tulossa jne. muita raskauteen liittyviä tuntemuksia ja huolia

Kommentit (189)

41/189 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin kans pyynnön päästä tohon ryhmään. :)

42/189 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, kävin hyväksymässä kaikki tähän mennessä pyynnön laittaneet. Laittakaahan viestiä tänne, jos ette saa kirjoiteltua sinne, niin säädän vielä. Pitää vähän harjoitella ton kanssa.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että meitä on täälä jo useampia jännittämässä ja odottamassa tulevaa! 

Olo on vieläkin ihan epäuskoinen, eilen tein kolmannen testin kun olin ajatellut soittaa tällä viikolla neuvolaan. Onneksi se plussa tuli taas :) Soitinkin heti tänään neuvolaan ja sain ajan 19.11. Kolmisen viikkoa menee siis vielä jännittäessä! Tänään menossa 4+5.

Mitäs tuola ensimmäisellä neuvolakäynnillä (kunnallinen) oikein tapahtuu? Ultraamisesta oli puhe, mutta mitä kaikkea muuta? Terkkari pyysi varaamaan 1,5h aikaa koko hommalle, yhtäkkiä tuntuu pitkältä ajalta. Ei sillä, että haittaisi, hyvä että ollaan tarkkoja. 

Olotila on aika normi, ei oikeestaan tunnu muualla kun rinnoissa arkuutena ja mahan juilimisessa. Tiputtelu tosin jatkuu edelleen, mutta eipä siihen tämänpäiväinenkään terkkari sanonut kummempia, jos ei isommin vuoda niin ei kuulemma haittaa..? Huolestuttaa vaan itseä, josko se on merkki siitä ettei kaikki olekkaan ihan ok.

Peukku suljetulle ryhmälle!

44/189 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enkö vaan osaa, mut ilmeisesti hyväksyit jo mut mutta silti kun yritän klikata auki niin tulee ruutuun että tämä on suljettu ryhmä jne... vai enkö vaan osaa :)

Vierailija
45/189 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaperho, mulla tulee sama teksti

46/189 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä etten ollu ainut tumpelo :D

47/189 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kestää hetken ennen kuin pääsee sinne ryhmään, vaik ois hyväksynytkin jo pyynnön :) Mulla oli ihan sama äsken =)

48/189 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia on alkanut sadella suljettuun ryhmään, eli todistettavasti osaan antaa myös oikeudet. Ne siis edellyttävät, että olen avaamassa niitä, eli älkäähän hermostuko, jos ei heti pyynnön laittamisen jälkeen pääse mukaan juttuihin. :) Ehdin itse koneen ääreen lähinnä iltaisin, joten päiväaktiiviset malttia myös. :) Siirryn nyt aktiivisemmin tuonne, kun varmistui, että porukka pääsee kirjoittelemaan kliksuttelun jälkeen. 

49/189 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kans tulla suljettuun ryhmään :)

50/189 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsin kans pyyntöä tuonne suljettuun ryhmään :)

51/189 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mä laitoin kanssa pyynnön suljettuun ryhmään:)

52/189 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka :) Laitoin kanssa pyyntöä suljettuun ryhmään :)

53/189 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan! Lisäsin kanssa pyynnön suljettuun ryhmään!

54/189 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Vähän asian vierestä. Kuinka sinulla tuli menkat h.kierukan poiston jälkeen? Minulla ei ole vieläkään kuulunut ja huomenna tulee 3vk poistosta.. 

[quote author="Seela13" time="28.10.2013 klo 11:45"]

Hei,

täällä yksi plussannut liittyisi joukkoon mukaan. Laskureiden mukaan la olisi 2.7, eli nyt menossa 4+5. Olen 32v kahden lapsen (vm -08 & -10) äiti. Tämä raskaus alkoi toisesta luomukierrosta hormonikierukan poisoton jälkeen. Olo on vielä ihan normaali, mitä nyt alavatsaa hiukka jomottelee ja varsinkin oikealle puolelle tulee välillä puukoniskun tapaisia viiltäviä kipuja, varsinkin jos suoristan selän liian nopeasti. Kerran heräsin jopa yöllä viiltävään kipuun kylkeä kääntäessäni. Mutta muuten olo on mitä mainioin, väsymyskään ei vielä ole iskenyt. Muistan, kuinka toista lasta odottaessani alkuraskaudessa olisi voinut nukkua 24/7. Ajattelin oman mielenrauhani vuoksi varata yksityiseltä varhaisultran muutaman viikon päästä, jahka 7+ viikoille päästään. Kannatan myös suljetumpaa ryhmää tai suljettua/salattua fb-ryhmää.

[/quote]

55/189 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Minäkin laittelin pyyntöä suljettuun ryhmään!

56/189 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiunelma. minulla tuli menkat tarkalleen 2 vkoa kierukan poisoton jälkeen. Mutta gyne sanoi, että vaihtelu 2-4 vkon välillä on normaalia.

57/189 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Laitoin myös pyynnön suljettuun ryhmään! La kesä-heinäkuun vaihteessa. 

58/189 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips.. Täällä myös plussailtu eilen ja la sijoittuu jonkin heinäkuun alkuun.. Ei ole kierrosta tarkkaa tietoa.. Laitoin myös pyynnön suljettuun ryhmään, joten jospa siellä jatkan sitten tästä.. :)

59/189 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! 

Täällä yksi keskiviikkona plussannut, viikkoja nyt 5+1. Laskettuaika on 5.7.2014, luulen että pysyy aikalailla tuossa koska kierto on niin säännöllinen. Yrityskuukausia takana 5, ikää 17v ja poikaystävällä 19v. En jaksa tähän pitemmästi raapustaa vaikka sanottavaa ois kyllä, ja haluaisin jakaa kokemukseni teille. Mutta jos jotakuta kiinnostaa ni täällä lisää mun tarinasta: http://pregnant714.blogspot.fi/

60/189 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, en löytänyt ryhmää nimellä Heinäkuun helmet 2014.

Pystyisikö laittamaan linkin? La 1.7 =)