Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en halua tehdä töitä yhden kollegan kanssa, miten käsitellä asia?

Vierailija
09.09.2020 |

Kun hän aloittaa lauseen, hän on vielä 5 minuuttia aloittamisen jälkeenkin samassa lauseessa.

Nyt olisi mahdollisuus kivaan projektiin, mutta ko. Projektissa on tuo jankkaava kollega joka vain selittää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollainen esimies. Kaikki palaverit kesti tunnin tai kaksi, asiaa oli max 10 minuuttia, kun yksi jaarittelee. Jos joku sanoi pomon mielestä jotain fiksua, niin silloin kollegan yhteen lauseeseen kiteytetystä ideasta tuli useamman minuutin täysin päätön monologi, jossa kollegan lause toistettiin eri sanoin useamman kerran.

Huh, onneksi en ole enää tekemisissä tuon naisen kanssa. Todella rasittavaa.

Vierailija
2/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat lopputilin

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmistyypin. Onneksi hän vaihtoi työpaikkaa

Vierailija
4/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarjottiin puoleksi vuodeksi työtä paikkaan, jossa olen aikaisemmin tehnyt lyhyempiä määräaikaisuuksia. 

Työparikseni olisi tullut tuollainen ärsyttävä tyyppi. En kehdannut sanoa, että en ota työtä vastaan tuon toisen työntekijän vuoksi, joten jäin ilman työtä. 

Harmittaa, mutta toisaalta en olisi voinut sietää sitä ihmistä. Työ on vieläpä sen luonteinen, että sen saman tyypin kanssa olet tiiviisti 8/h päivä.  Oma mielenterveys etusijalle, joten tyytyväinen olen, kun ei tarvitse joka päivä kärsiä ärsyttävän ihmisen seuraa.

Vierailija
5/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja täynnä. Valitset sen, kumpi vaihtoehto on vähemmän huono.

Vierailija
6/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta oma firma, pomosi maksaa sinulle palkkaa siitä että teet työtä, ei sitä kiinnosta jos et tule jonkun kanssa toimeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi