Supercell ja kateus?
Miksi kateelliset ja rikastumista/rikkaita vihaavat suomalaiset eivät vihaa supercelliä?
Jätkät tehneet hullua tiliä ja vieläpä leveilevät sillä julkisesti.
Kommentit (8)
Kaverit maksaa veronsa Suomeen eikä kikkaile mitään. Kehottavat muitakin tekemään samoin. Nostan hattua.
Nämä sankarit ovat ihan oikeasti itse luoneet sen menestyksen ja sellaisen yrityskulttuurin, joka ruokkii menestystä. Palkitsevat työntekijät anteliaasti. Maksavat verot Suomeen.
Rehellistä menestymistä, josta ei itse oteta kaikkea kunniaa muiden kustannuksella.
On se hienoa, että jotkut haluavat pitää pystyssä tätä yhteiskuntaa.
Harvinaista on se, että ei rohmuta omaan taskuun kaikkea, paeta veroja ulkomaille tai miettiä viimeisen päälle, miten veroja pystyisi välttämään.
No varmasti moni on kateellinen, mutta vihaan ei oikein näiden kohdalla ole syytä. Ovat aloittaneet melko tyhjästä pelien tekemisen ja olleet itse tekemässä menestystä. Osanneet haistaa hyviä tekijöitä mukaan porukkaan ja palkitsevat anteliaasti hyvät työntekijät. Kaikinpuolin reilu peli, ei mitään työntekijöiden riistoa ja veroparatiiseihin piiloutumista.
Eli suomalaiset eivät siis vihaa ”menestymistä” vaan ilmiöitä kuten veronkiertoa, alipalkkausta ja yleisesti epäoikeudenmukaisuutta?
Maksavat verojakin ihan hulluna.