Puhutko avoimesti seksijuttuja tuttujen kesken?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 17:13"]
Minä puhun, yleisellä tasolla. Olen hirveä lörppö ja kadun aina jälkikäteen.
[/quote]
Korjaan, etttä nykyään myös henkilökohtaisia juttuja. Ihan kamalaa.
Jos ei voi avoimesti puhua seksistä, niin miten voi avoimesti riehua vällyjen väleissäkään? Rajoittuneiden seksi on varmaan vähän tylsää!
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 17:16"]
Jos ei voi avoimesti puhua seksistä, niin miten voi avoimesti riehua vällyjen väleissäkään? Rajoittuneiden seksi on varmaan vähän tylsää!
[/quote]
En mä tuttujen kanssa siellä riehukaan. Oman ukon vain, ja sen kanssa kyllä puhunkin.
Kyllä puhun naisten kanssa yleisen tason juttuja. Esim. olemme yökötelleet anaalijutuista, puhuneet ehkäisystä ja heitämme aika ronskeja vitsejä.
Nainen olen.
En. Se mitä teen mieheni kanssa ei kuulu tuttavilleni. Oletan heillä olevan oma seksielämänsä, joka ei kiinnosta minua vähääkään.
Tarkoitetaanko siis seksistä puhumista vai omista seksikokemuksista? Tuossa on vissi ero.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 17:19"]
En. Se mitä teen mieheni kanssa ei kuulu tuttavilleni. Oletan heillä olevan oma seksielämänsä, joka ei kiinnosta minua vähääkään.
[/quote]
Ei tässä sitä kysyttykään.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 17:23"]
Tarkoitetaanko siis seksistä puhumista vai omista seksikokemuksista? Tuossa on vissi ero.
[/quote]
Ihan yleisesti seksistä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 17:16"]
[/quote] Kerro tarkemmin, mitä tarkoitat seksistä puhumisella? Sitäkö että katsotaan joku leffa ja puhutaan siitä? Vai siitä kun itse olit jonkun kanssa sangyssä ja mitä siinä tapahtui?
Yleisesti seksista voin puhua, omista seksikokemuksista en puhu kuin sen kanssa jonka kanssa sitä kulloinkin harrastan.
Minä puhun, yleisellä tasolla. Olen hirveä lörppö ja kadun aina jälkikäteen.