Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin säästän 10000e vuodessa

Vierailija
09.09.2020 |

Siirrän säästötilille palkkapäivänä 1000e. Kesälomalla ja jouluna jätän tuon rahan käyttöön.
Kerro oma vinkkisi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁

Helppoa tuntuu olevan, joo.

Vierailija
2/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästin keväällä 50 000, kun uuden Teslan sijasta ostin vanhan Skodan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän minäkin teen. Pystyn siihen, koska mieheni maksaa laskut ja asumisen. Että unohtuikos aloittajaltakin joku vastaava pikkuasia?

Vierailija
4/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siirtäisin 1000€ palkkapäivänä säästöön jäisi asuntolainaan ja laskuihin 1200€ kuussa mulle ja kahdelle teinille. Ei onnistu.

Tyhmä vinkki.

Vierailija
5/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan rikas säästää.

Vierailija
6/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän minäkin teen. Pystyn siihen, koska mieheni maksaa laskut ja asumisen. Että unohtuikos aloittajaltakin joku vastaava pikkuasia?

Olen eri, mutta saan hieman enemmän säästöön ja kulutan noin +/- 1000 e kk. Puoliksi miehen kanssa kulut niin onhan siinä jo kk budjettia. En ostele juuri mitään turhaa, niin kyllähän tuolla jo asuu ja elää lainanlyhennyksineen.

Taloudellinen itsenäisyys on itselleni tärkeätä ja siksi toki säästänkin.

Vierailija
7/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotettavat tulot oli viime vuonna alle 10 000 euroa kuntoutusrahalla. Helposti irtoaa 10 000 euroa joka kuukausi säästöön. :)

Vierailija
8/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siirtäisin 1000€ palkkapäivänä säästöön jäisi asuntolainaan ja laskuihin 1200€ kuussa mulle ja kahdelle teinille. Ei onnistu.

Tyhmä vinkki.

Mulla jää säästöönlaiton, asuntolainan ja laskujen jäljeen tuo 1200e. Ei miestä, olen yhden teinin yh.

Ap

Vierailija
9/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siirtäisin tonnin palkkapäivänä säästöön niin tili menisi nollille ja luottokortilta pitäisi siirtää loput 600 €.

Vierailija
10/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako aloittaja, että kun kuluttaa 1000€/kk vähemmän kuin ansaitsee, säästää 1000€? Aika kekseliästä!

Vierailija
11/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verotettavat tulot oli viime vuonna alle 10 000 euroa kuntoutusrahalla. Helposti irtoaa 10 000 euroa joka kuukausi säästöön. :)

Mun isä sai pienintä takuueläkettä ja hänellä jäi joka vuosi 5000e säästöön. Toki asui velattomassa ok-talossa. Mutta hänellä oli auto ja söi vain valmisruokia.

Vierailija
12/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa enemmän kuluja kerta minä kokkaan + siivoan. Jos haluaa maksaa puolet kuluista, niin saa luvan tehdä myös puolet kotitöistä. 

Vierailija
13/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piensijoittaja kirjoitti:

Tarkoittaako aloittaja, että kun kuluttaa 1000€/kk vähemmän kuin ansaitsee, säästää 1000€? Aika kekseliästä!

Näinhän se säästäminen yleensä toimii, summasya riippumatta.

Vierailija
14/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästän niin etten pidä autoa liikennekäytössä nyt kun on etätyöaika.

Shoppailen paljon netissä ja jos selviän kuukaudesta niin että olen ostellut vain 200 eurolla niin hyvä.. en osta vaatteita tms vaan ”tarpeellisia asioita” mutta enhän mä niitä ostaisi jos ei olisi rahaa. Miten tästä tavasta pääsisi eroon? Sen 200 voisi laittaa säästöönkin.

Nyt ostin 100 eurolla joululehtiä ja toinen 100 euroa menee kukkasipuileihin. Hullua, mutta en osaa rajoittaa.

Vinkkejä ?

Vierailija
15/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän vuodessa monta tuhatta euroa sillä, että syön kaviaaria ja shampanjaa kotona. Ennen meni paljon rahaa ihan hukkaan kun söin ravintoloissa.

Vierailija
16/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon halvempaa shampanjaa ja ostan kaviaarin alennusmyynnistä; säästän helposti 1000€/kk.

Ai niin, säästin 5000€, kun jätin S- sarjan Mersustani AMG Line Plus -paketin pois.

Vierailija
17/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eikös Susanna Koskikin antanut köyhille vinkiksi säästää 500 euroa kuussa ja myydä ylimääräiset osakkeet. Näin köyhyydestä pääsee irti alta aikayksikön!

Vierailija
18/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa enemmän kuluja kerta minä kokkaan + siivoan. Jos haluaa maksaa puolet kuluista, niin saa luvan tehdä myös puolet kotitöistä. 

Tuohan on ihan hyvä diili. Itse maksan mielummin, koska inhoan kumpaakin aktiviteettia. Mies laittaa kyllä ruoan yleensä ja silti maksetaan puoliksi. Ehkä minun pitäisi kompensoida hänelle.

-6

Vierailija
19/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shoppailen paljon netissä ja jos selviän kuukaudesta niin että olen ostellut vain 200 eurolla niin hyvä.. en osta vaatteita tms vaan ”tarpeellisia asioita” mutta enhän mä niitä ostaisi jos ei olisi rahaa. Miten tästä tavasta pääsisi eroon? Sen 200 voisi laittaa säästöönkin.

Nyt ostin 100 eurolla joululehtiä ja toinen 100 euroa menee kukkasipuileihin. Hullua, mutta en osaa rajoittaa.

Vinkkejä ?

Siirrät sen rahan etukäteen jonnekin mistä et voi sitä käyttää, vaikka rahastoon.

Vierailija
20/30 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkejä ?

Jos kulutus ei häiritse itseäsi niin mikäs siinä. Jos kaipaat vinkkiä, niin mieti sillä tavoin, että jos ostamasi asiat toisivat täyttymyksen, ei sinun tarvitsisi heti olla tuhlaamassa taas seuraavaan asiaan. Eli, mitä oikeasti saat rahasi vastineeksi? Säästäminen tuo itselleni tyytyväisyyttä ja mielenrauhaa, mitä sinä saat 200:lla?