Tulen hulluksi kun odotan soittoa!
Kävin viime vkolla työhaastattelussa ja tällä viikolla ilmoittavat, miten paikan kanssa käynyt!
Tuun hulluksi tästä odottamisesta! En saa mitään tehtyä ku odotan vaan, ja kehittelen päässä kaikkia ajatuksia, en ole saanut, olen saanut.. arg! päivät menee tässä koneella vaan kun en pysty tekee mitää, iha pahaa tekee ku haluan niin sen paikan!! Sanottakoon että olen siis kotona ja en saa mistää mitää työkkärin ja koulujuttujen takia :( Huuh toivottavasti ilmoittaisivat tänään niin tietäisi mille alkaa..
Kommentit (3)
Toi tunne on niin inha! Ihan kuin pienet muurahaiset vipeltäis mahanpohjassa ja ihon alla niin, ettei pysty keskittymään mihinkään ja mitään ei saa aikaiseksi. Aivot vaan toistaa samojen ajatusten luuppia. Kävelylle tai juoksulenkille meno vois auttaa. Tsemppiä AP, toivottavasti saat paikan!
Eihän ne ikinä ilmoita kun lupaavat.
Tai no minulla ilmoitukset ei ole ikinä tulleet silloin kun lupasivat. Ja yleensä jos ilmoitus venyy, niin et ole saanut paikkaa. Tarkista sähköpostisi, sinne ne "ei kiitos" ilmoitukset tulee.
En hae uudestaan siihen firmaan jotka eivät ilmoita silloin kun lupaavat, huonoa mainosta firmalle.
Et ole saanut paikkaa selkeästi.