tehkääpä uskollisuustesti miehillenne kuten minä ja
Ja kaverini tehtiin. Kumpikin laitettiin kaupungin keskustaan odottamaan deitin saapumista.
Kumpikin soitti toisen miesystävälle ja kertoi muka tämän
vastanneen deitti-ilmoitukseen.
Testi paljasti kuinka hätkisti miehet lähtivät treffeille.
Kunhan vaan joku nainen soittaa, heti oli aikaa.
Siis samana iltana.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 00:22"]
Testasitteko meneekö sänkyyn?
[/quote]
Ei. Mutta mitä tuosta nyt voi ajatella.
He eivät olleet vastanneet, mutta hyvin kärkkäinä
lähtivät treffeille.
Kummallekin sovittiin sama virastotalon kulma.
Toinen päivysti aika kauan.
Typerää leikkiä ihmisten tunteilla.
Olettehan muuten ystäväsi kanssa tietoisia, että myös miehet ovat ihmisiä ja heilläkin on tunteet.
Ei mun miehellä ole mitään deitti-ilmoituksia missään mihin joku voisi muka vastata. En tajua tätä kuviota?
Se oli silloin kun sanomalehdessä oli treffipalsta.
Mä en älynny ap:n kirjotuksesta mitään. Siis mitkä laitettiin keskustaan odottamaan? Vastannu mihin deittiin? Ei oo varmaan suhde viel kovin vakavaa, jos tollasta tarvii tehdä.
Typerää. _Hyvin_ typerää.
Mutta lähteäkseen edes testaamaan miehen uskollisuutta, pitää jo olla valmiiksi jotain parisuhteessa pielessä.
Joko on oikeasti ongelmia uskollisuuden kanssa, toisaalta en ihmettelisi jos ruoho olisi vihreämpää toisaalla jos oma vaimo on tuollainen.
Toisaalta jos ongelmia on vain pikkuvaimon päässä, menee tuollaisessa testailussa se parisuhdekin sit viimeistään perseelleen.
Ja omalle kohdalle jos ajattelee, että tulisi puhelinsoitto jossa pyydetään treffeille kun olisin "muka vastannut johonkin sellaiseen", niin kyllähän sitä mielenkiinnosta menisi katsomaan että millainen sekopää siellä toisessa päässä linjaa oikein onkaan.
hhahahahaha :D:D:D
pakko myöntää, olen tehnyt samoin!
....tosin olin sillon 13v ja silloinen poikaystäväni 15v.... :D
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 00:57"]
Mä en älynny ap:n kirjotuksesta mitään. Siis mitkä laitettiin keskustaan odottamaan? Vastannu mihin deittiin? Ei oo varmaan suhde viel kovin vakavaa, jos tollasta tarvii tehdä.
[/quote]
Toistemme miesystävät olivat samaan klonaikaan tapaamassa
deittiään. Kerroimme puhelimessa että he olisivat vastanneet
ilmoitukseen.
Emmekä olleet siis ilmoitusta laittaneet.
Siis sun kaveri soitti sun miehelle ja sanoi, että koska tällä oli deitti-ilmoitus netissä, niin hän haluaa tavata?
Missä ihmeessä on ilmoituksia oikeilla numeroilla?
mä en vieläkään tajua mitä ap on tehnyt... miesystävät tapaamassa deittiään? siis toisiaan vai jotain muuta? puhelimessa kerroitte että miehet olivat vastanneet deittipyyntöön???!?!? WTF en tajua
Toivottavasti älyävät molemmat miehet jättää tuollaiset kyylät. Huh huh. Jos ei luottoa ole pienissä asioissa, niin ei ole isoissakaan.
Niin. Olivat muka vastanneet. Eivät kieltäneet vaan myönsivät
joten kun nainen soitti ja ehdotti treffejä, niin siten he pääsivät
treffeille.
Juujuu. Ehkä sun kannattaa ap pysyä miehettömänä jos tuollaista tarvitsee tehdä. Teini-ikäisten touhuja.
Ihme sekoilua. Jos mun miehelle joku ventovieras eukko soittaisi että olet vastannut hänen deitti-ilmoitukseensa, se nauraisi. Sen ei todellakaan tarvitse mitään nettideittejä kytätä jos haluaisi pettää, eikä tasan varmasti lähtisi tuollaiseen pelleilyyn mukaan. "Pääsivät treffeille"! Kyllä kai jokainen pääsee treffeille jos vaan haluaa, ei siihen tuollaista sekopäisyyttä tarvita. Oletko sä jotenkin heikkolahjainen kun kirjoitatkin noin sekavasti?
kovin on monta ulkoisesti samankaltaista viestiä tässä ketjussa. ap vastailee itselleen.
En ole muuta kuin vastannut kysymyksiin. Eihän missään omia nroita ole lehdessä, vaan deitti-ilmoitus tunnuksen kanssa.
Ei kaikki lähdekään mukaan, jos ei kerran ole vastannut.
Mutta kun nämä lähtivät eli paljastivat luontonsa.
Kiss FM teki aikoinaan näitä luottamustestejä....jokunen siinä myös kärysi.
Kerran pikku siidereissä vaimo ja hänen ystävänsä kysyivät minulta että haluaisinko harrastaa seksiä tämän ystävän kanssa, koska hän on ollut pitkään ilman miestä eronsa jälkeen, joko kahdestaan tai kolmestaa aivan kuten haluan.
Ensimmäisenä tuli mieleen että A) minun uskollisuutta testataaan, B) vaimo on käynyt vieraissa ja tarjoaa tasoitusta. Pistin homman leikiksi. Vieläkin harmittaa etten suostunut, vaikka tästä on jo vuosia aikaa. Ehkä niitä tilaisuuksia joita tulee vain kerran elämässä.
t. mies
Testasitteko meneekö sänkyyn?