Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hampaanpoiston jälkeen

Vierailija
04.11.2013 |

Minulta poistettiin viime tiistaina eli päivää vaille viikko sitten poskihammas. En saanuty antibioottikuuria. Poistokohta ei ole vieläkään terve; sitä ei varsinaisesti särje, mutta sen olemassaolon tuntee. Yöksi olen ottanut buranan (400mg). Nyt ajatteluttaa, voisiko olla antibiootin vaativa tulehdus. Onko kokemusta vai pitäisiköhän olla selvää särkyä. Kaikki kokemukset tervetuloa tänne!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulehtui ihan vaan paikkauksessa hammas ja särki heti puudutuksen lakattua, poski myös turposi seuraavana päivänä niin että oli pakko mennä takaisin hakemaan antibiootit. Ens kerralla kyllä pyydän noita jo varmuuden vuoksi.

En usko että tuolla sun tuntemuksella haava olisi tulehtunut.

Vierailija
2/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin varmuuden vuoksi näyttämässä. Olethan muistanut purskuttaa kolon tyhjäksi?

Itsellä on hampaanpoiston jälkeen mennyt noin kuukauden päivät, että on alkanut olla olo normaali suussa. Miltä se kolo näyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen minä sillä corsyden (vai mikä tuo nyt oli) purskuttanut aamuin illoin.

Vierailija
4/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin hampaanpoiston jälkeen noin viikon särkylääkettä pari kertaa vuorokaudessa. Silloin kun lääkkeen otosta oli kulunut pitkä aika, alkoi vähitellen poistokohta "tuntua" ja lopulta hieman jomottaakin. 

En usko, että ainakaan noilla tuntemuksilla kyse oli tulehduksesta, koska olin saanut leikkauksen jälkeen antibiootit.