Voi argh kun ärsyttää kaverin homovastaisuus
Joka käänteessä pitää senkin avatua siitä, kuinka homous on ällöö ja sairasta ja valivali. En jaksais enää kuunnella empaattisena tuollasta avautumista. Tekis mieli itse avautua, että on tosi asiatonta haukkua ällöksi joidenkin toisten ihmisten seksuaalista suuntautumista ja helppohan se on huudella, kun kukaan ei tuomitse hänen itsensä ja ihqun poikaystävänsä heterosuhdetta mitenkään ällöksi tai epänormaaliksi. Miten hitossa saan pidettyä pään kylmänä, kohta alkaa ärsyttää koko kaveri ihan kaikin puolin tuon asian takia.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 22:38"]
No olishan se naisiltakin aika itsetuhoista tykätä homoista? Näin niinkuin evolutionäärisestä näkökulmasta.
[/quote]
Miksiköhän sitten luonnonvalinta ei ole poistanut homoutta? Vai olisiko siitä kuitenkin jotain hyötyä, esimerkiksi sisarusten lasten hoivaamisessa?
Miksi ärsyynnyt niin paljon moisesta? Nimenomaan jokainen olkoon tyylillään,mitä siitä onko se tyyli homous vai homovastaisuus. Ole itse mitä olet,jätä muiden arvot omaan arvoonsa.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 22:35"]
Joka käänteessä pitää senkin avatua siitä, kuinka homous on ällöö ja sairasta ja valivali. En jaksais enää kuunnella empaattisena tuollasta avautumista. Tekis mieli itse avautua, että on tosi asiatonta haukkua ällöksi joidenkin toisten ihmisten seksuaalista suuntautumista ja helppohan se on huudella, kun kukaan ei tuomitse hänen itsensä ja ihqun poikaystävänsä heterosuhdetta mitenkään ällöksi tai epänormaaliksi. Miten hitossa saan pidettyä pään kylmänä, kohta alkaa ärsyttää koko kaveri ihan kaikin puolin tuon asian takia.
[/quote]
Mikset voi sanoa, että pidät vuodatuksia epäasiallisina? Kaverisi varmaan luulee sinun olevan samaa mieltä kanssaan. Puhkaiset hänen homovastaiseen kuplaansa reiän, kun ilmaiset että et ole samaa mieltä.
Oi kun olet suvaitsevainen. Sen kai halusit kuulla.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 22:43"]
Miksi ärsyynnyt niin paljon moisesta? Nimenomaan jokainen olkoon tyylillään,mitä siitä onko se tyyli homous vai homovastaisuus. Ole itse mitä olet,jätä muiden arvot omaan arvoonsa.
[/quote]
Olen yrittänyt ollakin niin, että hyväksyisin myös hänen mielipiteensä. Siksi en ole väittänyt vastaan, vaikka olenkin eri mieltä. Tuntuu vaan, että kaverin mielipide on ärsyttävän itsekäs. Hän ei voi millään suvaita muunlaista tapaa elää, kuin mitä hänellä itsellä on. Hyvähän se on tosiaan haukkua toisia ällöiksi, kun itse on sattunut syntymään heteroksi.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 22:38"]
No olishan se naisiltakin aika itsetuhoista tykätä homoista? Näin niinkuin evolutionäärisestä näkökulmasta.
[/quote]
Niin just. Asiat on just niin mustavalkoisia, että ihmiset haluaa joko rakastella homojen kanssa tai sitten vihaa niitä.
Ps: myös lesbot on homoseksuaaleja eli homoja.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 22:54"]
Oi kun olet suvaitsevainen. Sen kai halusit kuulla.
[/quote]
No en halunnut. Halusin vain purkaa täällä kiukkuani, etten pura sitä kaveriin hänen seuraavan kerran avautuessaan. En minäkään täydellinen ole, tyhmät mielipiteet nyt vaan ärsyttää.
-ap