Mies poisti minut treffien jälkeen matcheistä
Mielestäni treffit meni kivasti, juttua riitti ja naurettiin paljon. Sitten tunti tämän jälkeen hän oli poistanut minut. Pitäisikö kysyä whatsapissa syytä tälle vai antaa vaan olla? Epäilen että kuuluuko tyypistä enää muutenkaan mitään koska miksi muuten hän olisi mut samantien poistanut. Olisi vain mukava tietää mitä hän ajattelee. Treffien jälkeen hän halasi ja sanoi että ollaan yhteyksissä mutta näinhän toisaalta sanotaan aina.
Kommentit (271)
Voi nyt hyvä luoja, ajattelehan nyt. Jos mies haluaisi sinusta eroon, niin eiköhän poistaisi Tinderistä JA whatsapista. Kääntyisin nyt enemmän bugisen paskakasa-Tinderin sekoilun puoleen jos voit edelleen lähetellä miehelle viestejä wa:ssa.
Unohda, selväähän tuo on. ei ole kiinnostunut. Piti varmaan sinua hauskana tyyppinä, jos kerran juttu luisti ja kivaa oli treffeillä. Mutta selvästi se jokin puuttui, eikä halua enää tavata sinua sen vuoksi. Kiva/hauska/mukava ei tarkoita samaa kuin kiinnostava. Jos olisi halunnut sinua tavata jatkossa, niin olisi varmasti yrittänyt sopia uusia treffejä tai edes kysynyt haluatko tavata. Osoittanut selvästi kiinnostuksensa uuteen tapaamiseen. Ollaan yhteyksissä on sellainen fraasi, mikä ei oikeastaan tarkoita yhtään mitään. Kunhan heitetään ympäripyöreästi silloin kun ei oikeasti aiota tavata.
Ehkä mies resetoi tai poisti tinder-sovelluksensa. Kysy asiaa whatsapissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei se mies ole sinulle mitään velkaa vaikka treffeillä kävittekin.
Maksoitko osuutesi treffeistä?
Maksoin oman kahvini! Mua ei haittaa yleisesti se että jaetaan lasku vaikka sitä hieman odottaakin mieheltä. Mun mielestä sekin kyllä kertoo siitä haluaako mies tehdä suhun vaikutuksen ja onko ylipäätään kiinnostunut jossei voi yhtä parin euron kahvia maksaa..
Hei haloo... ite haluat ap deittailla ja treffailla ja sit oot ripustautumassa ekaan mieheen... älä ota noin vakavasti ja nolosti tuota. Seuraavat treffit vaan jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin alkoi masentamaan heti alkuun tämä deittailu. Erosin alkuvuonna edellisestä miehestä ja olen kerännyt siitä lähtien itseäni kasaan ja viimein alkoi tuntua siltä että olisin valmis treffailemaan ja heti käy näin.
-Ap
Oletko harkinnut laihduttamista?
Ootko rehellisesti sitä mieltä, että laiha ei voi saada pakkeja? Ikää 10?
No onhan se saattanutkin estää ap:n whatsapissa. Näetkö ap milloim mies on ollut paikalla viimeksi? Jos et näe sitä etkä myöskään mahdollista profiilikuvaa niin sitten on todennäköisesti estänyt. Tosin kaikki ei vaan estä whatsapissa. Tinderissä se vaan on "luonnollisempi"poistaa toinen.
Minulle kävi joskus vuosia sitten samoin ja whatsapissahan ei enää viestiin vastannut. Normi setit niin sanotusti.
M37
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta tässä on se, että en itse ollut ennen treffejä varma pitäisikö miestä viehättävänä mutta vasta nähtyäni hänet livenä tunsin että tästä voisikin tulla jotain. Hänellä taisi käydä toisinpäin. Ennen treffejä viestiteltiin todella paljon ja tuntui että juttu luistaa ja meillä on paljon yhteistä. Treffeillä kuitenkin näkee vasta toimiiko se fyysinen vetovoima.
-Ap
Klassinen tilanne. Etukäteen saa vain sinne päin käsityksen toisesta ja siksi pitää tavata nopeasti, ettei kumpikaan haaskaa aikaansa. Lisäksi kannattanee varautua pitkään ja ankeaan deittailuputkeen. Voi myös käydä nopeasti flaksi, mutta todennäköisemmin se tulee kestämään pitkään ja muuttuu pitkittyessään entistä vaikeammaksi.
Tän takia mä en uskalla käydä treffeillä.
LOL. Montakohan vastaavaa tilannetta on syntynyt, kun Tinder pimahtanut ja pyyhkäissyt jonkun matchilistat tyhjäksi. Silloin oletettavasti match katoaa myös siltä toiselta.
Ajattele, sinun ei tarvinnut jättää sitä sikaa itse, se tajusi itse lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi joskus vuosia sitten samoin ja whatsapissahan ei enää viestiin vastannut. Normi setit niin sanotusti.
M37
Normisetit? :/ ootko se mies Oulusta?
Vierailija kirjoitti:
Unohda, selväähän tuo on. ei ole kiinnostunut. Piti varmaan sinua hauskana tyyppinä, jos kerran juttu luisti ja kivaa oli treffeillä. Mutta selvästi se jokin puuttui, eikä halua enää tavata sinua sen vuoksi. Kiva/hauska/mukava ei tarkoita samaa kuin kiinnostava. Jos olisi halunnut sinua tavata jatkossa, niin olisi varmasti yrittänyt sopia uusia treffejä tai edes kysynyt haluatko tavata. Osoittanut selvästi kiinnostuksensa uuteen tapaamiseen. Ollaan yhteyksissä on sellainen fraasi, mikä ei oikeastaan tarkoita yhtään mitään. Kunhan heitetään ympäripyöreästi silloin kun ei oikeasti aiota tavata.
Niin totta. Yleensä tuon lauseen sijaan sanotaan esim et olisi kiva nähdä uudestaan tai sovitaan vaikka päivä tms. Mitään suukkoa en ajatellut saatavani muutenkaan tästä koronasta johtuen vaikka olisi sekin luultavasti tullut mikäli hän olisi ollut aidosti kiinnostunut. Sen sijaan hän halasi kun erottiin.
-ap
Aloittaja on malliesimerkki prinsessaharhoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna antaisin olla. Selvä merkki ettei kiinnosta.
Toi on kyllä niin kamala tunne. Kun huomaat, että onkin poistettu matcheistä. Tulee olo että mikä vika minussa on ja miksei voinut suoraan sanoa jos ei kiinnostakaan
No niinpä! Varsinkin kun treffit menivät hyvin. Kyllä olisi ollut mukavampi tulla torjutuksi samantien kasvotusten kuin tällain ghostata jälkeenpäin.
On varmasti mukavampi tulla torjutuksi kasvotusten, mutta onko mukavaa torjua toinen päin naamaa? Sanoisin, että ei ole. Varsinkin jos ei ole ihan varma itsekään heti treffien lopussa, vaan tajuaa sen vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se saattanutkin estää ap:n whatsapissa. Näetkö ap milloim mies on ollut paikalla viimeksi? Jos et näe sitä etkä myöskään mahdollista profiilikuvaa niin sitten on todennäköisesti estänyt. Tosin kaikki ei vaan estä whatsapissa. Tinderissä se vaan on "luonnollisempi"poistaa toinen.
Jos tollasen raukkamaisen liukenemisen suorittaa, niin kyllä se aika fiksua olisi estää myös wa:ssa ettei tule närkästyneitä viestejä perään.
No niinpä! Varsinkin kun treffit menivät hyvin. Kyllä olisi ollut mukavampi tulla torjutuksi samantien kasvotusten kuin tällain ghostata jälkeenpäin.