Mua harmittaa ehkäisyn vaikeus :( Sain tasan kaksi vaihtoehtoa:
kondomin tai sterilisaation. Jälkimmäinen ei ole vaihtoehto, joten jää yksi. Mä en kuitenkaan luota täysin mieheeni sen suhteen, joten spontaanius ja rentous kärsivät väistämättä. Eikö oikeasti ole mitään muuta vaihtoehtoa, kun hormoneista pitää luopua?
Kommentit (404)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 23:06"]
Raportoinpa tämänkin :) Me ollaan juteltu juttu niin, että kun meille on syntynyt lapsi, mies menee vasektomiaan. Tulee jos on tullakseen -menetelmällä mennään (virallisesti). Se tuntui tasapuolisimmalta ratkaisulta, kun kuuntelin miehenkin näkemyksiä. Mun pitää nyt vain junailla tämä homma yksiin uuden työni kanssa. Se on vähän hankalaa.
ap
[/quote]
Mitä toi virallisesti tarkoittaa?
Ei helvetti. Usein en kiroile, mutta sä et voi olla tosissasi että te alatte puuhailemaan ilman ehkäisyä ja vauva on ok?
Millainen tuuliviiri sä oikein olet.
Mitäköhän aviomies on sanonut että on saanut pään käännettyä?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 09:37"]
Mitäköhän aviomies on sanonut että on saanut pään käännettyä?
[/quote]
Jaa-a. Oliko se toisaalta yllättävää että muru valitsee suojaamattoman seksin vauvariskeineen kaikkineen säilyttääkseen miehensä seksuaalisesti tyytyväisenä?
Jep. Näinhän asia ratkeaa. Mies saa vauvan. Muru jää kotiin. Mies ei vaan heti saa aikaiseksi mentyä vasektomiaan ja kas kummaa kohta on seuraava vauva tulossa jne.
Kyllähän tästä saa nyt monta hyvää juttua aikaiseksi siis voinko olla raskaan, tekisin testin mutta olen saaressa eikä raskaustestiä käytettävissä jne.
Odotankohan kaksosia tai kolmosia ? jne. Hahmo onkin ollut jo vähän tylsä.
Jotenkin tulee mieleen että miltähän lapsesta tuntuu jos joskus kuulee että oli pienempi paha mitä kortsun käyttö =) .
Kumpi on isompi vaiva, käyttää kortsua vai kasvattaa lapsi aikuiseksi, hmm täytyypä miettiä...
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 23:06"]
Raportoinpa tämänkin :) Me ollaan juteltu juttu niin, että kun meille on syntynyt lapsi, mies menee vasektomiaan. Tulee jos on tullakseen -menetelmällä mennään (virallisesti). Se tuntui tasapuolisimmalta ratkaisulta, kun kuuntelin miehenkin näkemyksiä. Mun pitää nyt vain junailla tämä homma yksiin uuden työni kanssa. Se on vähän hankalaa.
ap
[/quote]
Jos hyvin käy ne sun abortit oli syynä keskenmenoosi, ja sun ei tartte vauvoja pelätä koska et tulekaan sellaista saamaan joten huoletta vaan paneskelemaan ilman kortsuu miehesi mieliksi =)
Mitä sit muuten jos tuletkin raskaaksi? Pystytkö myöntämään aborttejasi neuvolassa vai meinaatko valhedella (anteeksi, jättää kertomatta) niistä?
Luin ketjusta vain alun, mutta ovatko aikuiset ihmiset todella niin lapsellisia, että luulevat anaaliseksin olevan joku ehkäisykeino? Ne kaksi reikää ovat niin lähekkäin, että millään ei voi taata sitä, etteikö spermaa voisi joutua sinne oikeaankin paikkaan.
Mut eihän muru jää kotiin, lastenhoitaja nääs on kätevä kun tarvii sitä tärkeetä omaa aikaa että jaksaa joskus sitä muksuakin katella.
Entä jos mies ei hyväksykkään mitä tahansa lastenhoitajaa. Ja kun on niin vaikeaa löytää sopivaa hoitajaa niin on parempi että muru onkin kotona lapsen kanssa muulloin paitsi silloin kun mies haluaa kahden keskistä aikaa murun kanssa...
hah laita kortsu suulla ja hyppää ratsaille, mies ei ees huomaa että on kumi välissä...
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 09:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 18:16"]
Oletko itse huolehtinut ehkäisystä tähän asti? Siinä tapauksessa antaisin miehelle kolme vaihtoehtoa: vasektomia, kondomi tai selibaatti. Saa ihan itse päättää.
[/quote]
Optiona miehelle neljäs vaihtoehto: vaimo vaihtoon.
[/quote]
Tai mies vaihtoon...........
[/quote]
Miehelle molemmat ihan hyviä vaihtoehtoja tässä tapauksessa.
[/quote]
Tässä tapauksessa naiselle! Lapsellinen mies, joka rakastaa pippeliään enemmän kuin vaimoaan.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 07:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 17:59"]
kondomin tai sterilisaation. Jälkimmäinen ei ole vaihtoehto, joten jää yksi. Mä en kuitenkaan luota täysin mieheeni sen suhteen, joten spontaanius ja rentous kärsivät väistämättä. Eikö oikeasti ole mitään muuta vaihtoehtoa, kun hormoneista pitää luopua?
[/quote]
Minä ,kohta 40v, olen koko ikäni vuotta lukuunottamatta pärjännyt kondomilla. Vuoden kokeilin pillereitä ja lopetin kun ne eivät todellakaan sopineet. Pillereihin painostamista on ollut aina ja viimevuosina olen saanut kuunnella palopuheet kierukan puolesta.Hormonaaliseen ehkäisyyn en koske pitkällä tikullakaan. Kondomilla pärjää oikein hyvin.
[/quote]
Käykö se myös sinun miehellesi? Eikö hän ole koskaan toivonut muuta?
ap
[/quote]
No voi elämä!
Saahan se mies toivoa vaikka Britney Spearsin kolmanneksi pyöräksi, muttei kaikkia toiveita vaan voi järkevissä mittasuhteissa toteuttaa.
Mikäli et halua lasta ja hormonit ovat nounou -> kondomi.
Mikäli kondomi ei miehelle käy, saa mies olla ilman.
Epäsäännöllisellä kierrolla varmat päivät on sama kuin yrittäisit tulla raskaaksi.
[/quote]
Ihan rauhassa vain. Kysyin kysymyksen vailla sivumerkityksiä, koska toinen esimerkki kiinnosti.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 07:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 17:59"]
[/quote]
Minä ,kohta 40v, olen koko ikäni vuotta lukuunottamatta pärjännyt kondomilla. Vuoden kokeilin pillereitä ja lopetin kun ne eivät todellakaan sopineet. Pillereihin painostamista on ollut aina ja viimevuosina olen saanut kuunnella palopuheet kierukan puolesta.Hormonaaliseen ehkäisyyn en koske pitkällä tikullakaan. Kondomilla pärjää oikein hyvin.
[/quote]
Käykö se myös sinun miehellesi? Eikö hän ole koskaan toivonut muuta?
ap
[/quote]
No voi elämä!
Saahan se mies toivoa vaikka Britney Spearsin kolmanneksi pyöräksi, muttei kaikkia toiveita vaan voi järkevissä mittasuhteissa toteuttaa.
Mikäli et halua lasta ja hormonit ovat nounou -> kondomi.
Mikäli kondomi ei miehelle käy, saa mies olla ilman.
Epäsäännöllisellä kierrolla varmat päivät on sama kuin yrittäisit tulla raskaaksi.
[/quote]
Ihan rauhassa vain. Kysyin kysymyksen vailla sivumerkityksiä, koska toinen esimerkki kiinnosti.
ap
[/quote]
Älä viitsi, kyllä sä nimenomaan et halua käyttää kortsua koska "miehesi" muka kärsisi siitä.
Ei, vaan halusin tietää, miten vastaajan mies on asiaan reagoinut. Lue.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 17:51"]
ap
[/quote]
Niin, mutta silti olet valmis alkaa painamaan ilman ehkäisyä, koska miehesi perusteli sinulle asian sillä tavalla.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 18:00"]
ap
[/quote]
Niin, mutta silti olet valmis alkaa painamaan ilman ehkäisyä, koska miehesi perusteli sinulle asian sillä tavalla.
[/quote]
Se taas on toinen juttu.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 18:00"]
ap
[/quote]
[/quote]
Se taas on toinen juttu.
ap
[/quote]
Eikä ole. Alunperinhän se on siitä kiinni että miehesi ei kestä olla kumin kanssa, vaan perustelee asian "spontaaniudella" ja ties millä joka nyt tietenkin KUULUU teidän suhteessa olla.
Mutta tokihan voit asian perustella itsellesi miten tahansa, mutta toivon ettet taas vaihteeksi huomaa liian myöhään olleesi väärässä.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 20:15"]
Ei se oikea ikä, saatika työpaikat todellakaan tee teistä sopivia vanhempia.
Taas kerran sun pitäisi kuunnella vauva-palstaa, eikä mennä juosten sotaan.
Mitkä rajattomat mahdollisuudet on kondomilla pois suljettuja? Saatika spontaanius.. Argh, pentu kun pentu.
[/quote]
jos ei ole kortsuja mukana niin silloin ei panna.
[/quote]
No sehän se ongelma onkin, kun sekä muru että murun mies ovat sitä mieltä että seksiä pitää saada aina kun sitä haluaa, tekihän muru siitäkin aloituksen kun mies oli kehdannut kerran kieltäytyä. Eihän sellainen nyt sovi että pitäisi olla ilman jos kiima iskee, ei varsinkaan tyhmän kumipalan takia!