Harmittaa, kun möläytin vahingossa kaksinkertaisen summan,
joka meillä menee elämiseen. Tuttujen kanssa juteltiin. Nyt minua pdetään varmasti valehtelijana. Jotenkin muistin vain väärin. Huomaatko sinä koskaan puhuneesi ihan lööperiä ja aivan vahingossa?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 16:45"]
Ai niinku että olen lääkäri vaikka oikeasti olenkin mt-eläkeläinen? No ei, mä möläytän vahingossa aina totta.
[/quote]
No ei nyt ihan noin pahaa :) Muistin siis väärin asian.
Ap
Mullekin tuli tk-lääkäri-möläyttelijä mieleen! Pitäisiköhän nostaa se ketju.
Jos muut tarkoitti ilman asumiskuluja ja sä sanoit summan asumis-, auto- ja harrastuskulujen kanssa. Meillä ainakin vaihtelee kulut kuukausittain riippuen mm. vakuutuslaskuista.
Minäkin puhun joskus mitä sylki suuhun tuo ja tajuan heti sanottuani, että höpisin ihan omiani. Liittyy kai siihen, että mietin puhuessa jotain muita asioita, tai sitten jännitän jotain jonninjoutavaa. Olen mm. esitellyt juhlissa itseni siskoni nimellä ja muuta omituista. Onneksi tätä ei tapahdu kovin usein.
et ole outo mokia sattuu kaikille :) Voithan sanoa, että puhuinpa hassuja ei teitenkään noin paljon yleensä viime kuussahan oli se ja se hankinta :P
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 18:16"]
Minäkin puhun joskus mitä sylki suuhun tuo ja tajuan heti sanottuani, että höpisin ihan omiani. Liittyy kai siihen, että mietin puhuessa jotain muita asioita, tai sitten jännitän jotain jonninjoutavaa. Olen mm. esitellyt juhlissa itseni siskoni nimellä ja muuta omituista. Onneksi tätä ei tapahdu kovin usein.
[/quote]
Olet hauska!
Ap
Mun kohdalla tuskin kukaan ihmettelisi, kun tulisin myöhemmin korjanneeksi tommosta :D oon niin hajamielinen tapaus, ja etenkin numerot on mun heikko kohta. Tai päivämäärät. Vuosiluvut. Lahon pääni vuoksi oonkin maailman epävarmin keskustelija, kun en "uskalla" väittää varmaksi kuin oman nimeni :D
esittelin kerran vahingossa kihlaparille olevani morsiamen vaimo, kun piti sanoa serkku. Tapasin siis sulhasen ekaa kertaa.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 18:11"]
Mullekin tuli tk-lääkäri-möläyttelijä mieleen! Pitäisiköhän nostaa se ketju.
[/quote]
Nosta! Mikä tämä ketju on?
Ai niinku että olen lääkäri vaikka oikeasti olenkin mt-eläkeläinen? No ei, mä möläytän vahingossa aina totta.