Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v mies ja parisuhteessa 18v naikkosen kanssa. Tosi tilanne!!

Vierailija
04.10.2013 |

Mitä ajattelet tai haluatko minun vastaavan sinulle johonkin?

Teen sen ilomielin. Sillä haluan poistaa ihmisten ennakkoluuloja parisuhteista jotka luetaan suuremman ikäeron parisuhteiksi eli joissa on yli 10v sitä ikäeroa. Mutta mä pidän sellasia parisuhteita joissa on sitä ikäeroa 10-12v suhteellisen normaaleina ja että niitä on suomessa paljon. Vai mitä mieltä sinä olet, onko tuo suhteellisen normaali ikäero vielä parisuhteissa ja että tuollasia parisuhteita on paljonkin?

Ne parisuhteet sitten joissa ikäeroa on yli 20v niin sillon ikäero on minusta helvetin suuri ja ne taas joissa 15v niin siinä ja siinä rajoilla keikutaan, mutta sen yli menevät alkavat minusta kanssa olla suuria, mutta en lukisi vielä niitä helvetin suuriksi. 10-12v pidän vielä taas ihan normina vaikka siinä onkin enemmän ikäeroa kun se 2v.

Niin mitä sä ajattelet musta? Oonko mä susta joku helvetin pedari vai, vaikka mimmi on mun kanssa omasta tahdostaan ja se oli se joka vähän niin kuin aloitteen teki vaikka ihastus oli molemmin puoleista?

Tai oonko mä kauhean jälkeenjäänyt nyt sitten kun rakastan nuorta mimmiä? Älkääkä ruvetko ämmät näsäviisastelemaan. Sillä 2 viimesintä kumppania on ollu ihan sitä omaa ikäluokkaakin eli kaikkia saan, oman ikäsiä, nuorempia sekä vanhempia.

Entä onko jotain pahaa sanottavaa hänestä, koska hän sattui nyt ihastumaan/rakastumaan vaan vanhempaan?

Vituttaa aina kahtoa täällä ämmien palstalla jotain naisten vikinää noista ikäeroista.. ei hätää, kyllä me teitäkin ihan samalla lailla edelleen halutaan.

Tero

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kutsut sitä naikkoseksi?

Vierailija
2/2 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa pitää tehdä monta avausta samasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi