Helsingissä ihan järjetön sade
Ei tule mitään.
Kommentit (18)
Jännä outo kellertävä valo ja sataa vettä. Varmaan jotain radioaktiivista juttua meneillään. ;)
Joo, koko iltapäivän ja alkuillan vettä tuli taivaan täydeltä, nyt näkyy aurinko.
Poikaparalla oli siinä rankkasateessa kahden tunnin futistreenit, sääliksi kävi.
Vierailija kirjoitti:
Haagassa ei sada. Pilvitaivas on aivan keltainen ja hehkuu.
Taivas on todellakin aivan keltainen ja hehkuva. Todella jännittävän näköinen. Idässä näkyy sadepilviä ja taivas hehkuu pohjoisen suunnalla kuin aurinko paistaisi sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haagassa ei sada. Pilvitaivas on aivan keltainen ja hehkuu.
Taivas on todellakin aivan keltainen ja hehkuva. Todella jännittävän näköinen. Idässä näkyy sadepilviä ja taivas hehkuu pohjoisen suunnalla kuin aurinko paistaisi sieltä.
Niin on! Kaunis, mutta tulee jotenkin haikea olo kun sitä katselee.
On kuin maailmanloppu. Sen näköinen valo. Tai mistä minä tiedän miltä sen pitäisi näyttää. :D
Suomessa ei ole jarjetonta sadetta nahtykaan. Valittakaa sitten kun vesi nousee ensimmaisen kerroksen kattoon.
Vierailija kirjoitti:
On kuin maailmanloppu. Sen näköinen valo. Tai mistä minä tiedän miltä sen pitäisi näyttää. :D
Mietin samaa. Vähän aikaa ajattelin, että olen unohtanut puhelimen blue light-filtterin päälle näyttöön, mutta sitten tajusin aivopieruni.
Täällä Itä-Helsingissä on toi sama keltanen taivas ja jäätävä sade, tosi omituinen yhdistelmä. Pakko lähteä ulos, jos toi vähän lakkaa.
Epätodellinen keltainen valo mutta ei täällä mitään sada. Tuu ap poies sieltä suihkusta jo XDDD
Ap varmaan böndellä, krunikassa just ihan iltarusko. Ei mitään sadetta täällä nyt kyllä.
Keltainen taivas muuttui täällä siniseksi, lilaksi ja vaaleanpunaiseksi
Mäkin suorastaan pelästyin tuota keltasta valoa yhtäkkiä, näytti niin oudolta.
Tulee, ja paljon