Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v ei suostu käyttämään hattua/hanskoja.

Vierailija
21.10.2013 |

Ja piste. Ei käytä niitä vaikka mikä olisi, ei kuulema ole kylmä vielä.

Miten muilla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei suostu? Kyseessähän on lapsi. En ymmärrä.

Vierailija
2/11 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun naapurin tyttö oli tuossa iässä. Äitinsä komensi käyttämään pipoa. Kotoa lähtiessä pipo olikin päässä, mutta heti kun tyttö pääsi näköyhteyden ulkopuolelle, niin pipo lensi laukkuun. Koulusta tullessa sama toisinpäin.

Hanskat minua ihmetyttävät. Kun katselee koulun puhalla tai kaupungilla, niin nuorillahan on paksut kirjoneuletumput lähes läpi koko vuoden kädessä. Kävelevät vielä hassusti kädet sojossa ja tumput melkein pois putoamassa. Tee lapsellesi komeat tumput, ehkä ne kelpaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 12-v kaksoset, tyttö ja poika. Käyttävät kyllä pipoa ja hanskoja.

Kysymys kuuluu ap: onko pipo ja hanskat lapsesi itse haluamat ja ns. coolit? Jos ne on jotenkin törpöt, niin ei kehtaa. Anna lapsen itse valita mitä laittaa (järkevissä rajoissa tietenkin) päälleen.

Vierailija
4/11 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ala käyttämään kun tulee oikein kylmä. Itsepähän palelee tyhmyyttään muuten. 

Vierailija
5/11 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen kanssa samoilla linjoilla.

Vierailija
6/11 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ensimmäistäkään 12-vuotiasta, joka jotain hattua käyttäisi. Pipo tai lippis vielä menee. Mutta mitä vikaa hanskoissa?

Vierailija
7/11 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut siihen ikää, jossa kaikki säänmukainen pukeutuminen on lapsellista.

Meillä lapsi saa vailita vaikka kalliit merkkikamat, kunhan olis jotain kkunnollista päälle koskien takkia, kenkiä, pipoa, hanskoja, mutta tuokaan konsti ei tunnu auttavan.

Jännä murre muuten, mulle hatusta tulee lähinnä mieleen Muumi-papan hattu, en minäkään suostuisi käyttämään hattua =)

Vierailija
8/11 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään käytä. Sormikkaat on taskussa ja käyttää niitä tarvittaessa. Hupun laittaa päähän, jos tulee päähän kylmä. Onhan tuolla nytkin plussan puolella.

En ole pakottanut, kun en itsekään mitään päähinettä vielä käytä.

Vierailija
9/11 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12 vuotias on sellainen vilukissa, että pistää pyytämättäkin hanskat ja pipon päähän. 10 vuotias oli jo hankalampi tapaus, mutta ihmeesti tuubi alkoi mahtua pyöräilykypärän alle kun aamulla oli -4 pakkasta, myös hanskat löytyivät käteen. Eli kun on pakko, niin kyllä ne kelpaavat. Ja anna tosiaan itse valita piponsa ja hanskansa!

Vierailija
10/11 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 12-vuotias laittaa pipon toistaiseksi ihan mielellään,sillä se on mieluinen.Tiedän valitusta syntyvän pian kun se ei enää riitä vaan tarvitaan paksumpaa.Hanskoja sorsii jostain syystä,tuntuvat kuulemma inhottavilta.Niitä on useammat parit,mutta mitkään ei tunnu hyviltä.

Vierailija
11/11 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:32"]

En tunne ensimmäistäkään 12-vuotiasta, joka jotain hattua käyttäisi. Pipo tai lippis vielä menee. Mutta mitä vikaa hanskoissa?

[/quote]

Jaaha, meillä lähti 12v lierihatussa kouluun. Siis sellainen erähenkinen tapaus. Ja itsetuntoa lienee sen verran, että se tekee itse siitä hatustaan makeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi