Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellaista unilääkettä olemassa mikä ei väsytä seuraavana päivänä?

Vierailija
08.09.2020 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on siitä ajoituksesta kiinni. Joskus otetaan liian myöhään se unettava lääke ja silloinhan se tietty väsyttää seuraavana päivänä.

Liian myöhään eli...? Kun heräämiseen on aikaa 3 tuntia?

Vierailija
22/28 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilokaasu!

Tilattiin espanjalaisesta verkkokaupasta aluituspakkaus ja naamarit ja jopa on ollut yhtä hihittelyä sängyssä kun laittaa maksimi saturaation.

Viime viikonloppuna lauantaiaamuna mies laittoi koneen tuhisemaan ja sunnuntai 1 iltana alettiin rauhoitella kun säiliö alkoi tyhjetä, vuorokausi oltiin ihan tutkalla ja leijuttiin ja kun venttiili kiinni niin puolen tunnin päästä selvinä. Ei olla huumeita kokeiltu mutta olihan tuossa samanlailla pilvessä kun leikkauksen jälkeen kipulääkkeistä. Satasen maksoi tuo kaasu annos ja naamarit, tosiaan ohjeissa vain 5 minuuttia kehotetaan käyttämään unen saamiseksi mutta ei ole vaarallinen kun hapen määrä pysyy saman kuin ilmakehässä, sitä typen oksidia, ilokaasua vaan osapaineella lisätään. Suosittelen kyllä! Etenkin jos kaikki plasebojutut epäilyttää niin tämä tärähtää kunnolla ensi henkäyksestä ja ilokaasu nimensä veroista

Typpioksidit kyllä hauskoja. Alkoholisteja parannetaan ilokaasulla kun tosiaan se kaasu tuo saman tilan ilman krapulaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on siitä ajoituksesta kiinni. Joskus otetaan liian myöhään se unettava lääke ja silloinhan se tietty väsyttää seuraavana päivänä.

Liian myöhään eli...? Kun heräämiseen on aikaa 3 tuntia?

Kannattaa googlettaa niiden lääkkeiden puoliintumisaika ja sen mukaan käyttää niitä.

Vierailija
24/28 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor. Eihän se väsytä mitenkään.

Vierailija
25/28 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

zopiklonia olen käyttänyt jo kymmenen vuotta, ainakin, otan illalla 1/3 tabletin yleensä, herään muutaman tunnin kuluttua, mutta tavallisesti saan unesta kiinni. siitäkin olen aamulla pöpperössä, ja jotkut asiat ei tule mieleen.

minulla on krooninen unettomuus.

melatoniinia kai pitäää syödä monta kuukautta, sitäkin yritin, mutta enemmän oli pääkipua aamulla. 

on ollut selkäsärkyä ja jäsenissä särkyä myös vuosikymmenen. nyt olen syönyt 100 mg voltarenia joka toinen tai kolmas päivä. muita lääkityksiä ei ole.

Vierailija
26/28 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeriaana, kamomilla ja laventeli saattavat auttaa uniongelmiin. 

Vierailija
27/28 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pääni kuhinan rauhoittaa yksi mieto diapam. Sen jälkeen tulee uni eikä vaikuta mitenkään seuraavana päivänä. Harmi vaan, että nykyään ei bentsoja määrätä ilman raskaita diagnooseja. Itse olen syönyt toiselle määrättyjä.

Vierailija
28/28 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melatonini on varmaan mutta onko se tarpeeksi tehokas kuitenkaan?

Melatoniinia kannattaa käyttää ainoastaa jetlagiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän